Recensie Alexandra, Club de Paris, Brustem-St. Truiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.452
09/12/21
2.504
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De dame die bij Club de Paris achter het raam stond, zwaaide enthousiast toen ik met m'n bolide voor de 2e keer voorbij kwam. Ik doe altijd eerst 'n toer om te kijken en daarna een toer om in actie te komen.

Ik had eigenlijk een dame bij de Tropical in het vizier. Een lekker blondje, maar iemand was me voor. Toen dat even bleek te duren en het best wel fris was, maar weer in mijn bolide gestapt en richting Club de Paris.

Daar binnen gesproken bij Alexandra, 22 jaar en afkomstig van Boekarest. Gekozen voor een half uur: neuken met rubber en pijpen zonder rubber. Dat deed ze allemaal prima. Omdat ik snel klaar was in die strakke gleuf van haar, heeft ze me nog gemasseerd.

Vriendelijke, correcte dame. Ze ziet me zeker nog eens terug.
 
Ben er weer geweest om toch maar weer even die strakke gleuf van d'r te voelen. Ze gaat verkassen van Club de Paris naar Luna Piena. Tot februari is ze nog aan het werk aan de Luikersteenweg. Daarna gaat ze op vakantie naar Roemenië.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan