Recensie Alexandra, Culemborg (voorheen Dordrecht, Rotterdam) 4,46 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

limabravo

Wandelaar
28
06/01/22
20
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/4824561-alexandra
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke meid, niet heel spraakzaam, prima lichaam. Ze liet er geen gras over groeien. Het was een soort wervelwind waarin flink gezoend, gepijpt en geneukt werd. Volgens mij houdt ze er zelf ook van. Herhalingsgevaar: Ja.
 
Ik was zelf 15-20 min binnen voor 60 euro, Ik deel je ervaring begint gelijk te zoenen en start met pijpen ik kwam snel klaar heb niet lang nodig. Als jij 20 min binnen was dan is r toch iets verkeerd gegaan…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb contact via Whatsapp gezocht en een uurtje later langs gegaan in Dordrecht. Evenzo hiervoor beschreven vliegt ze je om je nek en begint direct volop zoenen. Ik ging voor een quicky en dat was het ook. Ze heeft een mooi kaal poesje en ga zeker nog eens op herhaling. Ze zei 'italiaans' te zijn en afwisselend in R'dam en Dordrecht te ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Guys,
Ben er 2x geweest
Alexandra is echt heel heel aardig.
Ze is echt heel erg lief... beetje te lief...
Eerste keer sprong ze zowat op me en zoende me helemaal onder poeh..
€130 betaald en ik was daar anderhalfuur haha
dusja...

Tweede keer gegaan en...

Ik was daar voor een uur en betaalde €100
Volgensmij doet ze er helemaal niet moeilijk over... toen ik betaalde werd ik weer erg gezoent😂😂😂
Ze blijft 2 weken in dordrecht en gaat daarna weer terug naar Rotterdam
En ze spreekt 5 talen 😅☺️
 
Zelfde alleen ze heeft haar telefoonnummer en naam veranderd... 🤔
Haar oude account is nog wel open dus waarschijnlijk wilt ze meer opvallen ofzo?..
Ze woont met nog iemand die altijd in een andere kamer is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/4824561-alexandra
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals gezegd vanavond geweest.
Ze werkt nu vanuit Rotterdam Zuid.
Een groot huis met ik gok meerdere. 3de verdieping met de trap. Ze komt je netjes ophalen. Reageert snel op de app, als je onderweg bent enzo.
Bij binnenkomst een doosje merci gegeven omdat ze normaal tot 21:00 werkt.
Zag overal op de deuren daar dat het om 23:00 uur stil moet zijn.

De date zelf, had een uur afgesproken voor 170 euro. Zoals gezegd een doosje merci meegenomen, kon ze wel waarderen.
Eenmaal helemaal boven, even uithijgen, jas uit gedaan, er zat nog een meisje, zag er ook wel leuk uit. Alexandra, zoals ze zich zelf noemt, komt binnen doet de deur op slot en vliegt je inderdaad om je nek.
Heerlijk tongzoenend. Daarna tijd om even af te rekenen, had alleen een briefje van 200 bij me, was geen probleem, maar geen wisselgeld. Aangezien de recensies, had ik wel het gevoel dat het 200 waard zou zijn, dus ik zeg, no problem, extra for you.
Daarna kleedde ze zich uit toch haar string en ging weer los met tongzoenen. Daarna kleding stuk voor stuk uit, tussendoor heerlijk tongzoenen.
De kamer die ze heeft is trouwens met groot, verzorgd en met douche. Nadat ze me uitgekleed had, ging ze nog langzaam tongzoenend met haar tong naar beneden.
Daar kreeg ik een heerlijk pijpbeurt.
Toen naar het bed gelopen, weer tongzoenend met haar klitje gespeeld.
Daarna werd ik op bed gelegd, en ging ze van alles doen.
Helaas door medicijnen, werd hij wat slap. En ondanks dat alles wat ze deed heerlijk was, bleef hij maar half hard. Heel fijn was dat ze overal gewoon mee doorging. En uiteindelijk kwam ze boven op me liggen, overal likkend, zoenend, met m'n eikel langs haar klit, en ja hoor, hij werd wakker, nog even daarmee doorgegaan, volgens mij vond ze dat wel lekker, schoof ze hem erin en ohh wat was dat lekker, daarna missionaris, tongzoenend, haar lekkere borsten vast houden, en toen ik haar voorzichtig bij haar keer greep, pakte ze me hand nog steviger om haar keel, dat vond ze erg lekker. Na een tijdje zo door te gaan heerlijk klaargekomen, allebei zwetend en moe. Heel even bijgekomen, daarna de douche in. Even afgespoeld met koud water haha. Daarna heeft ze me zoenend en al en af en toe nog even aan m'n piemel en zak zitten aangekleed.
Ze heeft nog wat vragen gesteld, hoe ik heet en hoe oud ik was enzo.
Daarna naar buiten gegaan, eenmaal bij de auto zag ik dat ik ongeveer 40 minuten binnen was geweest. Maar was zo in de wolken dat ik dat binnen niet eens gezien had. Het was het dubbel en dwars waard.

PS. Gratis parkeren

@Alexandra,
If you read this, thank you for the effort and see you next time (K)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/4824561-alexandra
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze reageert vrij vlot via WhatsApp. Wanneer je arriveert staat ze je al op te wachten bij de voordeur.

Het is een leuke dame om te zien. Tongzoenen was wel wat aan de wilde kant, ze beet bijna haast in mijn mond. Daarna heeft ze me gepijpt wat verder prima was. Ik zou het nog leuker hebben gevonden als ze mijn ballen ook meenam. Op het moment zelf had ik dat niet door omdat ik haar nog aan het aftasten was, dus ook niet aan gedacht om het te vragen.

Vervolgens heb ik haar gebeft en gevingerd. Daarna hebben we twee standjes geneukt. Met haar bovenop ben ik lekker klaargekomen.

Ik was ongeveer een kwartier binnen. €60 is een mooi bedrag waarmee je best veel waar voor je geld krijgt. Haar ander prijzen zijn wel wat scheef, ik heb er verder ook niet naar gevraagd.

Ik weet nu ook hoe het zit met de twee Kinky account. Katrine is een andere dame, maar de foto's in haar advertentie zijn wel van Alexandra. Ook beantwoordt Alexandra de telefoon omdat Katrine geen Engels kan. Die andere dame leek me ook leuk uitzien, al zag ik het niet goed omdat ze met haar rug naar mij was. Wellicht dat ik die ook eens ga proberen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan