Recensie Alexandra, Gent, Glazenstraatje nr.4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vlaming

Wandelaar
Forumpionier
63
01/07/21
52
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net eens een bezoekje gebracht aan de buurt in Gent. Even rond gestapt en na een tijdje zag ik een dame zitten, een beetje girl next door type. Goedlachs en kwam spontaan over. Naar binnen gestapt en ze nodigde me uit om de trap naar boven te nemen. Zo gezegt- zo gedaan. Daar vroeg ik wat de mogelijkheden waren. Ze zei: 15min s&f 50 euro. Zoals altijd kies ik voor de standaard. Ervaring leert me dat ik toch snel klaar kom bij nieuwe dames.
Toen ik haar hb wou uit doen wees ze me er heel vriendelijk op dat ik eerst moest betalen. Ik was dit totaal vergeten.
Snel betaald en dan plaats genomen in het bed. Uitgebreid aan haar borsten gelikt en dan wou ze me pijpen. Ik vroeg om eerst even haar poesje te bestuderen,dit was geen enkel probleem. Na even kijken/zacht spelen begon ze me te pijpen. Na het pijpen vroeg ze het "standje". Mijn antwoord was duidelijk , Doggy!!. Zo gezegt zo gedaan.. niet zo lang vol gehouden (zoals gedacht :p). Daarna nog even kort gepraat. Ze zit hier al 5j, is 33j oud en komt van Roemenië. Ik vertelde dat ik haar daar nog nooit gezien had. Zij zei overtuigd dat zij mij wel al vaak gezien had maar dat ik nooit keek.
Spontane ervaring gehad. Raar dat niemand over haar schrijft? Als dit wel het geval is mag deze topic samen gevoegd worden
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterennacht rond half 3 deze dame bezocht.
Alexandra probeerde me altijd naar binnen te lokken telkens ik langs haar raam wandelde.

Ze vertelde me dat ze begin de 30 is en ondertussen toch al een aantal jaar in Gent werkt.
Ik vind het wel een knappe verschijning, ze was mij al vaak opgevallen omdat ze toch altijd wel knappe lingerie aanheeft en mooi gebruind is.
Kamertje is boven en rondom het bed hangen een aantal smalle spiegels.

Eens op het bed begon ze direct aan de pijpbeurt. Was op zich wel goed, maar niet wow.
Aanrakingen waren geen probleem.
Ik vind dat het altijd bijdraagt aan de ervaring als de dame eerst wat streelt en teast, wat nu wel niet het geval was.

Vervolgens 3 standjes afgewerkt en op het einde toch een lichte tijdsdruk ervaren. Bij het laatste standje zei ze: "you finish now".
Tijdens het aankleden nog wat gepraat en is wel een spontane dame.

Voor mij is het herhalingsgevaar niet zo groot.
Al bij al prima service, waar je zeker niet bedrogen uitkomt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan