Recensie Alexandra, Groningen, Nieuwstad 41/2 (vh 27) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
15
23/11/25
9
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Alexandra is terug. Hongaarse dame met naambordje en playboy lamp. Tijdje weggeweest, maar nu weer terug.
Heerlijk half uurtje gehad!

Ze ook alweer gevlogen blijft in regel maar 7'8 dagen. Ze is voor heel veel in lik bezoek haar al vanaf het begin dat ze in Groningen begon te werken. Ze heeft een zeer fijn lichaam en haar kutje is schoon en fris, pijpen doet ze als de beste en tongzoenen vol overgave, je merkt wel dat het een machine is maar dat geldt voor velen het neuken voelt ondanks haar werk nog steeds prettig aan in de regel betaal ik 100 voor 30 minuten en geen extra's zoals bij diverse dames ! Helaas komt zij in januari 2026 terug.

Ben vanochtend op zoek geweest naar Alexandra. Heb van haar mogen genieten vorige maand net voordat zij wegging. Helaas is ze er nog niet. Had een beheerster gesproken en die gaf aan dat ze nog geen bericht van haar had gehad dat ze kwam. Januari is nog niet voorbij dus hopen dat ze snel weer komt. Hou me op de hoogte medelopers ☝🏼

Hey piemel22 ik heb een ander telefoonnummer gekregen en haar nummer niet overgenomen dus vandaar dat ik het vraag. Maar als ze jou bericht dat ze er weer is dan laat het me maar weten dan stem ik tzt met haar weer mijn nummer af. Thanks alvast

In de passage, is sowieso wel plek
Toch heb ik ergens gelezen alleen weet ik niet meer waar dat er momenteel zelfs een wachtlijst is om in de Nieuwstad te komen werken. Alexandra blijft vaak maar een week en het is voor een kamer eigenaar interessanter om een kamer te verhuren aan dames die langer willen blijven

True. De afgelopen week een dame gesproken die haar kamer aan de Nieuwstad uit moest (want verzegd aan een andere dame en geen andere kamer beschikbaar) en nu in Den Haag zit. Liefst wil ze meteen terug. Ze mist Groningen.

En een andere dame geeft vanuit haar thuisland aan dat ze nog niet terug komt omdat er nog geen kamer beschikbaar is.
Dat zou jammer zijn. Wel wat raar want ik zie nog wel wat leegstand hier en daar in de Nieuwstad
Vermoedelijk is dit geen leegstand, maar een dame die een dagje afwezig is.

Zoveel dames die willen (in Groningen) werken? Of is het in het algemeen overal zo op dit moment?
Zouden ze in thuisland ook steeds het moeilijker krijgen met betalen voor alle rekeningen als wij wandelaars :ROFLMAO:

Op kinky staan nu wel veel meer advertenties, maar grotendeels zijn fake/huur profielen.

Het is natuurlijk alleen maar goed voor de wandelaars, nu er meer keuzes zijn in Groningen. Het was ook anders paar maanden geleden.

Zoveel dames die willen (in Groningen) werken? Of is het in het algemeen overal zo op dit moment?
Zouden ze in thuisland ook steeds het moeilijker krijgen met betalen voor alle rekeningen als wij wandelaars :ROFLMAO:

Op kinky staan nu wel veel meer advertenties, maar grotendeels zijn fake/huur profielen.

Het is natuurlijk alleen maar goed voor de wandelaars, nu er meer keuzes zijn in Groningen. Het was ook anders paar maanden geleden.
Jaren terug vertelden de dames die met name in Amsterdam waren geweest dat ze het ontbreken van de toeristen is Groningen fijn vinden, zal nog niet veel anders zijn denk ik. En ook het rondhangende fatbike-tuig zal meespelen in de rest van het land.

Terug
Bovenaan Onderaan