• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Alexandra, Mol 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PJ07

Wandelaar
39
10/12/23
42
13
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alexandra-32465695173.html
Totale kosten (in euro)
150
Vlot contact gehad met deze Colombiaanse. Afgesproken voor een uurtje.

Foto's zijn redelijk waarheidsgetrouw, ze staat een tikkeltje zwaarder maar het valt goed mee. Na de opfrissing begon ze me direct te pijpen. Als je GFE wil, ben je bij haar niet aan het juiste adres. Kussen doet ze amper en al zeker niet met tong. Pijpen doet ze wel goed, goed tempo. Daarna condoompje erop, verschillende standjes en in doggy klaar gebeukt. Ze heeft een heerlijke kont dus het zicht daarop is erg prettig.

Even uitgeblazen en dan aan ronde 2 begonnen. Curieus was dat ze me pijpte terwijl ik op mijn rug lag, en dan kwam ze wat pussysliden terwijl ze me geil aankeek. Kreeg de indruk dat ze eventueel wel zonder condoom wou neuken, maar heb niets geprobeerd. Ze deed terug een rubbertje om en begon me af te rijden waarbij ze wat Spaanse praat uitsloeg. Na wat standjes heb ik haar lang in missio zitten neuken, toen ik het voelde borrelen condoom eraf gedaan en over haar tieten gespoten.

Al bij al een ok ervaring. Misschien ga ik nog eens terug als er niets beters op mijn weg komt

Terug
Bovenaan Onderaan