Recensie Alexandra, Utrecht (voorheen Leeuwarden, Tilburg, Nieuwegein) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.301
30/06/21
3.398
43
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/5876872-alexandra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een ervaring om nooit te vergeten...het is een recensie waarvan ik dacht hem hier al te hebben geschreven, maar eigenlijk betreft het "een misstand" ?


Bij aankomst -ergens in het voorjaar- best leuk ontvangst. Dame van de foto's, skinny dus.

Op een gegeven moment naar de douche, zit daar een vriendin. En wat ik daar aan trof...flessen whisky, bier, joint in de mond van de vriendin...of ik ook wat wilde drinken. Ik dacht nog...dit is akward, maar vond haar er geil uitzien dus ja...doe maar een biertje. Beetje chatten over en weer, vraagt ze:

"Ik moet ff een lijntje. Wil je ook?" Ik was geheel overrompeld eigenlijk.

Nee ik hoefde niet, geen probleem...en terug naar de slaapkamer. Nou ben ik ook niet Rooms, dus ik dacht: "wie weet wordt ze botergeil van die poeder". Niet dus. Alles kon hoor, was ook best fris, maar ze begon raar te doen. Was niet het eerste snufje van de dag gok ik...Zo stom ik als ik was, ben ik wel gebleven. Pijpen okay, zoenen deed ze ontwijken...de sex .... Tja, als ik niets deed dankzij ook niet. Standje zeester.

Gewoon snel ff afwippen dus. Na afloop werd ze ineens vrolijk, ik dacht "hmmm, okay..2de ronde?". Maar nee. Of ik nog wat kwam drinken in de badkamer ? Heb haar vriendelijk bedankt en ben gegaan...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan