Recensie Alexandra (Roe), Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k208 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Vaste klant
157
05/06/25
280
16
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag ook nog een nieuwe Alexandra geprobeerd. Dit is een andere Alexandra dan die ik in juni bezocht had. Om het nog ingewikkelder te maken, 2 kamers verder zit op dit moment ook nog een Alexandra.

Terug naar deze Alexandra, ook weer uit Roemenië en ook tamelijk klein en dun. Ze werkt nu 2 maanden in Eros 26. Duits spreekt ze niet zo goed, maar haar Engels is redelijk. Een aardig meisje, rustig en geduldig. Ook zij klaagde dat er weinig bezoekers zijn.

En dan had ze ook nog wat pijn vandaag, haar periode zou zo komen. Wij toch aan de slag, het pijpen was goed en deed ze tamelijk lang, ze houdt van pijpen. Daarna vroeg ik haar on top te gaan, mijn penis vond ze wat groot, maar ik zei haar dat ze rustig aan moest doen en het was wel aangenaam, haar nagels liet ze op mijn borst rusten, lekker. Ze moest er nog een keer vanaf, was bang dat toch haar periode begon, maar daarna het toch afgemaakt en mij naar een hoogtepunt gebracht. Toen bleek dat ze toch al een paar druppels bloed gelekt had, maar door het rode condoom viel dat niet op. Morgen neemt ze dus waarschijnlijk een dag vrij.

Verder heb ik leuk met haar kunnen praten, een vriendelijke dame, dus zeker voor herhaling vatbaar, hopelijk blijft ze nog even.

Terug
Bovenaan Onderaan