Recensie Alexandra, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Whatsinnaname

Newbie
15
04/02/24
13
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7438977-alexandra
Totale kosten (in euro)
200
Na het uurtje dat ik zojuist met Alexandra heb meegemaakt ga ik haar verzoek een review te schrijven niet weigeren. Soms heb je gewoon een topdate omdat je een klik hebt en zo ging het vandaag. Alexandra is een makkelijke prater en lekker slank met kleine gevoelige borsten (hou ik allemaal van) dus ik kon niet wachten… en Alex ook niet! Voor ik het wist was ze uit de kleren en begon ze mijn broek los te maken (ik dacht: deze dame kan mijn gedacht lezen!!). Tussendoor maakten we een paar grappen over en weer en toen begon het feest met een heerlijke natte blowjob. Ik kon voelen dat ze er zin in had! Pijpen doet deze dame fantastisch. We hadden het niet over extra's gehad. It's a gift zei ze. Toen ik dit hoorde gaf ik haar meteen een 'liquid gift' terug. Daarna hebben we het uur nog heerlijk (meer dan) volgemaakt met ieder nog een hoogtepunt. Met daarna nog een heerlijke erotische massage. (Helaas was de pijp leeg voor mij. Al met al een heerlijke GFE, ben een beetje verliefd geworden, merk ik, en zij ook want we zijn veel te lang doorgegaan. Alexandra als je dit leest: Spassiba! Ik kom snel weer!

Terug
Bovenaan Onderaan