Recensie Alexandra Vogue 1 Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Onlangs een bezoekje aan de Roemeense Alexandra - terug van weggeweest na een aantal maanden - gebracht. (Vogue 1 n°21 Schepenenvijverstraat Gent).
Deze sympathieke en goedlachse dame werkt al een 7-8 tal jaren in Gent. (Voorheen Vogue 3 n° 16).

Zoals steeds uitstekende service gekregen. Ondertussen weet Alexandra zeer goed wat ik wens... Deze langharige (zwart) dame is geen klokkenkijkster, is correct en doet haar uiterste best om je te behagen... Ik schat ze rond de 35 (?) maar ze ziet er absoluut nog zeer goed uit.... Slank, mooie echte tietjes (handjevol) die je onbeperkt mag betasten en naar believen mag aan likken...

In tegenstelling tot vroeger - waar ze nagenoeg altijd een korte blauwe jeansbroek droeg - stond ze nu in hagelwitte lingerie met daaronder een witte bikini. Zeer mooi en aantrekkelijk met haar mooi zonnebankbruine huid...

De kamer was voorzien van nieuwe (neon)verlichting wat het allemaal nog iets erotischer maakte. Ik kreeg een goede masturbatie, een vrij lange goede pijpbeurt met afwisseling en een 3 -tal standjes...

Een dezer dagen moet Alexandra evenwel (noodgedwongen) verhuizen naar Vogue 2 (n°19, dus aan dezelfde kant, links van Chrystal bar 50 meter meer naar de Brabantdam toe, de laatste bar in de rij waar die Hongaarse dames zitten).

In al die jaren ben ik nog nooit ontgoocheld naar buiten gekomen. Voor mij is Alexandra momenteel het beste wat Gent tijdens de nightshift te bieden heeft. Uiteraard ken ik ze niet allemaal uit eigen ervaring maar veruit de meesten toch door o.a. verhalen van vrienden-medewandelaars die wel ervaringen delen... (en dat bespaart een mens toch een aantal ontgoochelingen).

Grt,
DD
 
Dat is leuk nieuws Dorisday, denk dat veel mensen hier tevreden mee zullen zijn.
Ga proberen binnenkort ook eens langs geleden.
Eerste keer bij Alexandra was zeer goed meegevallen in elk geval
 
Onlangs een bezoekje aan de Roemeense Alexandra - terug van weggeweest na een aantal maanden - gebracht. (Vogue 1 n°21 Schepenenvijverstraat Gent).
Deze sympathieke en goedlachse dame werkt al een 7-8 tal jaren in Gent. (Voorheen Vogue 3 n° 16).

Zoals steeds uitstekende service gekregen. Ondertussen weet Alexandra zeer goed wat ik wens... Deze langharige (zwart) dame is geen klokkenkijkster, is correct en doet haar uiterste best om je te behagen... Ik schat ze rond de 35 (?) maar ze ziet er absoluut nog zeer goed uit.... Slank, mooie echte tietjes (handjevol) die je onbeperkt mag betasten en naar believen mag aan likken...

In tegenstelling tot vroeger - waar ze nagenoeg altijd een korte blauwe jeansbroek droeg - stond ze nu in hagelwitte lingerie met daaronder een witte bikini. Zeer mooi en aantrekkelijk met haar mooi zonnebankbruine huid...

De kamer was voorzien van nieuwe (neon)verlichting wat het allemaal nog iets erotischer maakte. Ik kreeg een goede masturbatie, een vrij lange goede pijpbeurt met afwisseling en een 3 -tal standjes...

Een dezer dagen moet Alexandra evenwel (noodgedwongen) verhuizen naar Vogue 2 (n°19, dus aan dezelfde kant, links van Chrystal bar 50 meter meer naar de Brabantdam toe, de laatste bar in de rij waar die Hongaarse dames zitten).

In al die jaren ben ik nog nooit ontgoocheld naar buiten gekomen. Voor mij is Alexandra momenteel het beste wat Gent tijdens de nightshift te bieden heeft. Uiteraard ken ik ze niet allemaal uit eigen ervaring maar veruit de meesten toch door o.a. verhalen van vrienden-medewandelaars die wel ervaringen delen... (en dat bespaart een mens toch een aantal ontgoochelingen).

Grt
Lang geleden. Blij dat ze terug is. Zal haar binnenkort zeker een bezoekje brengen. En verslag uitbrengen😉
Het was al even geleden dat ik in Gent geweest was. Toen ik van Doris Dat gehoord had dat Alexandra terug was, de gelegenheid genomen. Vele nieuwe gezichten na 4 maanden afwezigheid. Kwam in de verleiding een nieuwke te proberen. Uiteindelijk toch voor vaste waarde Alexandra gekozen. Ze vertelde mij dat ze 6 maanden in haar thuisland Roemenië had verbleven. Als ik het goed begrepen heb, was het een en ander veranderd waardoor ze moeilijk een werkplaats kon vinden. Soit. Service was weer TOP, als voorheen. Geen Klokkijkster. Het pijpen werd heel lang, gevarieerd en met veel passie uitgevoerd. Ze hing boven mij terwijl ik op het bed lag. Ze had haar benen wat gespreid zodat ik haar ondertussen uitgebreid kon vingeren. Dan gekozen voor missionaris. Normaal een lastige en akward positie voor mij. Maar bij haar loopt het zo vlot en geil dat ik moest kijken niet meteen al klaar te komen. En als Doris Day al eerder aangaf: Uitgebreid haar borsten likken. Ze kijkt je ondertussen ook geil aan terwijl ze je teased met haar tong. Uiteindelijk in doggy geëindigd. Met de nodige variatie kon ik lekker doorstoten. Met een tikje op haar mooie kont😉🤪. Ze kreunde zachtjes mee. Veel te lang geleden dat ik bij haar was langsgeweest! Beffen zal ze wellicht niet toelaten. Maar in het passiespel kon ik het toch niet laten haar poesje een kusje te geven😉 Ze zit nog steeds op Vogue 2, het eerste pand vanaf de Brabantdam. Alexandra behoord samen met Layla tot de absolute top. In Gent en daarbuiten!
 
Laatst bewerkt:
Die zit niet meer in de Vogue 1 maar laatst gezien in de Vogue 2!
Dag L,

Inderdaad Alexandra stond laatst in Vogue 2 (n° 19 middelste raam).
Ze is nu sinds een aantal weken in verlof en ik weet niet wanneer ze terugkomt.

Wellicht na Pasen (en allicht valt Pasen later in Roemenië dan in Belgie...).
(maar daar ben ik niet zeker van).

Mvg,
DD
Dag L,

Inderdaad Alexandra stond laatst in Vogue 2 (n° 19 middelste raam).
Ze is nu sinds een aantal weken in verlof en ik weet niet wanneer ze terugkomt.

Wellicht na Pasen (en allicht valt Pasen later in Roemenië dan in Belgie, dit jaar 5 en 6 mei als ik mij niet vergis).
Ik vermoed dus dat ze in de loop van de maand mei terugkomt (al bleef ze voorheen soms voor langere perioden weg).

Mvg
DD
Dag L,

Inderdaad Alexandra stond laatst in Vogue 2 (n° 19 middelste raam).
Ze is nu sinds een aantal weken in verlof en ik weet niet wanneer ze precies terugkomt.

Wellicht na Pasen (en allicht valt Pasen later in Roemenië dan in Belgie, ik vermoed op 04 en 05 mei).

Ik vermoed dus dat ze in de loop van de maand mei misschien terugkomt (al bleef ze voorheen soms voor langere perioden weg).

Mvg
DD
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan