Recensie Alexandra 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
611
04/07/21
990
44
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een verslagje na de vierde kamer met haar (inmiddels ben ik nog 2 keer met haar op de kamer geweest). De tijdsduur en prijs is van onze laatste (en beste!) kamer. De eerste kamer was in Samya. Toen ik haar daar aansprak reageerde ze wat afwijzend omdat ik lang met een andere dame had zitten praten. Die dame wilde dat zelf en ik had in het begin al vastgesteld dat we niet de kamer op zouden gaan omdat die andere dame niet aan TZ deed. Toen ik dat uitlegde konden we de kamer op. (Later wilde die andere dame nog een massage van mij en toen ze zag dat het echt van die andere dame uitging stak ze haar duim omhoog.) Een prima kamer met volledige service. 30 minuten voor €50. Maar ook niets memorabels.
Dat bleek wel toen ik haar in Golden Gate tegen kwam. Ik zat bijna naast haar en ze zei ineens dat ze me kende uit Samya. Ik herkende haar niet. 10 minpunten voor mij. Ze begon te vertellen dat ik daar een dame in de bar lang gemasseerd had. Ik zei "dat klopt, dat was Daria". En daarna ging ik de kamer op "dat klopt met Alexandra" en toen viel het kwartje! "Oh dat ben jij!". Er zaten weinig tot geen dames in GoldenGate die nog een optie waren voor mij. Ondanks dat het nu €70 zou kosten, toch gezegd dat ik na een pauze graag met haar de kamer op zou gaan. Vanaf dat moment veranderde ze compleet in een aanhankelijk katje en ik kreeg een klein uurtje pre-sales. Ik trok haar nog mee naar de dansende dames, ze kreeg een shotje, we knuffelden en gingen de kamer op. Ze had zich duidelijk voorgenomen er nu wel wat memorabels van te maken! We zijn 1,5 uur op de kamer gebleven en alle erotische handelingen die een normaal mens (zonder anale fixatie, pedofiele neigingen of latex allergie aan zijn jongeheer) maar kan bedenken passeerden de revue. Het werd een extreem sensuele kamer! Één van de beste van 2023, anders was ik ook niet zo lang gebleven. TZ, pijpen en neuken een degelijke 8. Knuffelen, strelen, teasen: het beste wat ik in mijn wandelcarrière heb mee gemaakt.
Ze is maar kort gebleven in GoldenGate en verdween naar Babylon. Daar trof ik haar weer op de zaterdag voor Pinksteren. Ook daar genoot ik weer van de nodige pre-sales van veel knuffels, zoenen en een handje onder mijn saunakilt. Op de kamer besloot ik te beginnen met haar verwennen, als dank voor de mooie kamer in GoldenGate. Ze zei dat ze zo goed haar best had gedaan omdat ze me sympathiek vond. Een veel beter begin dan in Samya
smile2.gif
. Nadat zij klaar gekomen was (of gedaan had alsof?) was ik megageil en kwam eigenlijk veel te snel naar mijn zin klaar. Ik bleef ook geil, dus na een rustpauze heb ik haar weer de kamer op gevraagd. Nu kon ik langer neuken. Zij kwam eerst (nu in ieder geval echt zoals bleek uit het vervolg) en ik een flinke tijd later. Normaal is het dan afgelopen, of nog een beetje tijd voor een massage of knuffelen, maar nu zei ze: "Laten we dat nog een keer doen!". Leuk als je merkt dat een dame er zo van geniet. Ik was in no time weer hard (geile gedachtes helpen goed) en na een tweede orgasme van haar was de tijd ook precies om. Zelf nog een keer komen in zo'n korte tijd is mij niet gegeven.

Samenvattend: Herhalingsgevaar 100% en haar strelen is wat haar onderscheid van alle andere dames. Ze is sinds kort goed te herkennen aan een tattoo die als een soort streep over haar ruggenwervel loopt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan