Recensie Alexi, Brasschaat 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jos Smos99

Stamgast
410
25/08/23
478
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-man-kom-jij-mijn-poesje-lekker-verwennen.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prachtige dame met een enorme klasse uitstraling.
Ondertussen heb ik haar toch enkele keren gedate. Waarvan de eerste keer een jaar of 2 geleden.
Ze is intelligent,heeft een prachtig fijn maar doch vrouwelijk en sensueel lichaam en ademt klasse uit.
Je hebt ook echt het idee dat ze van een bepaalde standaard houdt qua clienteel.
Ze geniet duidelijk van een bedpartner die bepaalde kwaliteiten bezit en geeft haar luxueus ruikende lichaam graag over in het liefdesspel.
Absolute topper als het ontbreken van zoenen geen probleem is.
Zonder moeite in men top 3 all time . Met zoenen zou het makkelijk 1 of 2 zijn.
 
Prachtige dame met een enorme klasse uitstraling.
Ondertussen heb ik haar toch enkele keren gedate. Waarvan de eerste keer een jaar of 2 geleden.
Ze is intelligent,heeft een prachtig fijn maar doch vrouwelijk en sensueel lichaam en ademt klasse uit.
Je hebt ook echt het idee dat ze van een bepaalde standaard houdt qua clienteel.
Ze geniet duidelijk van een bedpartner die bepaalde kwaliteiten bezit en geeft haar luxueus ruikende lichaam graag over in het liefdesspel.
Absolute topper als het ontbreken van zoenen geen probleem is.
Zonder moeite in men top 3 all time . Met zoenen zou het makkelijk 1 of 2 zijn.
En wat moet dit kosten?
 
Prachtige dame met een enorme klasse uitstraling.
Ondertussen heb ik haar toch enkele keren gedate. Waarvan de eerste keer een jaar of 2 geleden.
Ze is intelligent,heeft een prachtig fijn maar doch vrouwelijk en sensueel lichaam en ademt klasse uit.
Je hebt ook echt het idee dat ze van een bepaalde standaard houdt qua clienteel.
Ze geniet duidelijk van een bedpartner die bepaalde kwaliteiten bezit en geeft haar luxueus ruikende lichaam graag over in het liefdesspel.
Absolute topper als het ontbreken van zoenen geen probleem is.
Zonder moeite in men top 3 all time . Met zoenen zou het makkelijk 1 of 2 zijn.
Advertentie kan ik volledig beamen.
De eerste gedachte die opkomt wanneer je haar bezoekt in haar woonst is dat deze dame eigenlijk geen nood heeft aan een bijverdienste
Luxueus appartement stijlvolle dame met duidelijk een andere baan waar ze genoeg mee verdient.
Date heel beperkt maar gaat er dan ook volledig voor.
Het is geen jong meisje niet meer maar heeft een perfect verzorgd strak lichaam en is zeer heftig in bed. Denk echt dat ze het doet voor de sex om er zelf ook van te genieten.
 
Moet je voor informeren. Als de dame dit niet in haar advertentie plaatst ga ik dit ook niet melden.
Maar het is ongeveer de normale prijs tegenwoordig.
Beetje rare reactie. De betaalde prijs voor haar diensten is in mijn ogen even relevant in een recensie als het aantal sterren dat je geeft voor pijpen of intiem, en heeft ook niets met de privacy van de de dame te maken, maar soit.

Het feit dat ze totaal niet zoent is toch wel een groot minpunt. Zeker in de hogere prijsklasse zou dat toch tot de basisdiensten mogen behoren.
 
Beetje rare reactie. De betaalde prijs voor haar diensten is in mijn ogen even relevant in een recensie als het aantal sterren dat je geeft voor pijpen of intiem, en heeft ook niets met de privacy van de de dame te maken, maar soit.
Op haar advertentie staan ook geen uurprijzen. 1 berichtje naar haar nummer en ze zal je wel informeren.
Het feit dat ze totaal niet zoent is toch wel een groot minpunt. Zeker in de hogere prijsklasse zou dat toch tot de basisdiensten mogen behoren.
Als het een groot minpunt is voor jou dan snap ik je reactie hier niet goed. Want dan zijn er 100en andere dames in lagere prijsklasse die het wel doen.
Ik vind zoenen normaal gezien ook bijna een must, maar voor deze dame maak ik graag een uitzondering.
Ik heb het iig geen moment gemist. En ze is daar duidelijk over op voorhand.
 
Date heel beperkt maar gaat er dan ook volledig voor.
Het is geen jong meisje niet meer maar heeft een perfect verzorgd strak lichaam en is zeer heftig in bed. Denk echt dat ze het doet voor de sex om er zelf ook van te genieten.
100 procent mee eens !
De eerste gedachte die opkomt wanneer je haar bezoekt in haar woonst is dat deze dame eigenlijk geen nood heeft aan een bijverdienste
Luxueus appartement stijlvolle dame met duidelijk een andere baan waar ze genoeg mee verdient.
Idd, En ze is heel selectief. Iemand die kwaliteit duidelijk prefereert boven kwantiteit. En kwaliteit kan ze krijgen :p :p
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan