Recensie Alexia, Amstelveen (voorheen Rotterdam) 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2809

Meubelstuk
3.266
08/09/21
4.669
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4141152-alexia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren wilde ik last minute toch nog even een date inplannen. Eigenlijk is dat al garantie voor problemen, en aldus geschiedde. Op Kinky gezocht naar adresjes dichtbij. Ik kwam uit bij Alexia. Van haar zijn geen recensies beschikbaar maar ik besloot het er op te wagen. En daar heb ik spijt van.

Alexia zit in een appartement in Amstelveen samen met Celine, die uit dezelfde fabriek komt zo te zien. Als ze in dat appartement geen mannen ontvangen zitten ze te roken alsof hun leven er vanaf hangt.

Pluspunt: het is zeker de dame van de foto's en het uiterlijk klopt dus. Helaas was de date zelf vrij dramatisch. Ik moest 20 Euro extra betalen voor zoenen, waar ik meteen spijt van kreeg toen we begonnen. Het was een beetje mond tegen mond en zodra ik teveel aanzette meteen klagen dat het te wild was. Zo ook met haar borsten. En ik deed absoluut niet wild. Dat doe ik nooit. Pijpen ging op zich redelijk maar niet geweldig. Neuken was ok, ook omdat ze wel gewoon een lekker lichaam heeft. Na de daad bleef ik alleen in de kamer achter om me aan te kleden want ze liep gewoon weg.

Ik stond met 20 minuten ongedoucht weer buiten. 100 Euro lichter. Gelukkig was ik zelf ook iets lichter maar daar was alles wel mee gezegd. Dit was een beetje een raambezoek-experience. Herhalingsgevaar 0,0 en een absolute afrader. Mocht je wel willen gaan, absoluut geen extra's betalen en houd er rekening mee dat het hele appartement meurt naar de rook dus je komt zelf ook als een schoorsteen naar buiten.

Dit jaar begon slecht met Ruby (Destijds ook in Amstelveen, exact hetzelfde appartement). Daarna ging het lange tijd erg goed maar ik heb inmiddels een nieuw dieptepunt bereikt voor 2022:)
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je recensies! Ik had haar ook op het oog maar vond die prijzen een beetje ongeloofwaardig.

Fijn te weten dat ze echt is maar jammer van de belabberde inzet. Voor een vluggertje dus een geschikter optie. Lange dates te vermijden..

Was haar hygiëne wel goed (los van de rook?).
 
Graag gedaan. Altijd goed om elkaar te kunnen behoeden of tips te kunnen geven.

Qua uiterlijk is het inderdaad precies de dame van de foto. Dus daar zit geen verrassing in. Ik denk persoonlijk dat je voor een vluggertje beter een ander adres kunt zoeken want 80 Euro is nog steeds veel als je een kwartier later weer buiten staat en een soort van afwerkidee krijgt. Ze loopt niet over van sympathie, er wordt totaal niet gecommuniceerd dus het is binnenstappen, uitkleden, je ding doen en wegwezen. Zelfs op de wallen maak je meer interactie mee.

Hygiene: Ik heb geen rare geurtjes waargenomen (behalve die ranzige rooklucht overal). Maar ik heb een " voldoende" gegeven en niet goed want ik heb mijn twijfels. Ze doet de deur open in een legging die ze daarna uittrekt. Je krijgt geen kans voor een douche terwijl ze wel PZC aanbiedt (niet gedaan want ook dat kostte weer extra). Naast het bed van die vochtige doekjes en toen ik wegging was ze nog naakt dus ik heb geen idee of ze onder de douche is gegaan. Ik heb er oprecht mijn twijfels bij.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4141152-alexia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Onlangs bij Alexia geweest. Foto op add spraken me aan en afspraak was snel gemaakt. Ik had voor een 1 uur afgesproken met 2x hoogtepunt en pzc. Bij binnenkomst was het de dame van de fotos. Haar gezicht is iets ouder, foto zijn een beetje bewerkt maar ze ziet er goed uit. Na betaald en gewast te hebben begon de dame met pijpen zonder. Ze nam me lul niet diep en na 2 x zuigen wilde ze al neuken. Ik vroeg of ze nog even wilde doorgaan. Ze ging door maar merkte dat haar mood veranderde. Uiteindelijk na 5 min moesten we neuken. Ze plaatste de condoom en ging op haar knieën op het bed. Ik nam haar doggy alleen na 2x stoten begon ze al te zeuren dat ik moest komen en dat bleef zo doorgaan. Ik verloor mijn zin.en uiteindelijk kwam ik klaar. Ik vond het niks dus ik besloot om van het uur een half uur te maken want vond de service slecht. De dame werd boos en wilde eerst geen geld terug geven. Uiteindelijk kreeg ik EUR 50 terug en stond ik binnen 20 min buiten. Na een paar uur kreeg ik ineens een dreig app van een onbekend nummer dat ik moet betalen anders kwamen mijn gesprekken online. De dame had mijn nummer doorverkocht om me af te persen. Ik heb niet gereageerd, maar heb op verschillende dagen meerdere dreigberichten gehad dat ik moet betalen.

Kortom ik zou deze meid meiden. Ze ziet er leuk uit, service ondermaats en ze verkoopt je nummer door. Wil je geen dreigberichten ontvangen niet gaan
 
Dit zijn echt van die Roemeense drama dames.
Alexia, Celine en Raisa ontvangen in 1 appartement.
En toch zien ze er lekker uit alleen de service die ze bieden is bagger.
Alle drie zie je ze ook niet lachen op de fotos op kinky.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan