Recensie Alexia, Amsterdam, Ruysdaelkade 135 links 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asianlover7

Vaste klant
218
24/08/21
129
12
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren een rondje op de kade gemaakt.
kwam ik deze nieuwe gezicht tegen op de 135 link.

BEn naar binnen gestapt en deze meid gaf p+n voor 50 aan.
Stond me wel aan en ik zei laten we het proberen.
Ze stelde zich voor als alexia en uit moldavie te komen.
Eenmaal op bed beland, begon ze al een condoom om mijn slappe lul te brengen.
ze had eerst een papier rond het condoom gedaan met gat , en ik vreesde al een ramp, maar gelukkig was het om even schoon te maken.
Begon toen beetje te zeuren waarom ik geen 30 minuten of wat langer wou, ja je gaat meer fun hebben me me .

Bij nieuwe meiden ga ik altijd voor een kwartier, en vriendelijk bedankt.
Overige meiden op de kade zeuren nooit voor upsellings.
ik moest mijn best doen om een beetje in de mood te komen, want ze was niet super enthousiast om maar te noemen.
Mocht wel aan haar tieten zitten. Vroeg ze me daarna toen ik toch nog hard kon worden welke standje ik wou.
Doe dan maar doggy, zegt ze ik doe maar 1 standje en missio voor 50 euro. WOWwww.

Ging maar niet in discussie en ging missio haar neuken, en ik ging maar hard stoten.
Trouwens dit was mijn tweede bezoekje op de dag, en kon dus niet meer makkelijk komen.
En gezien ook nog het bed wat krapjes was, was ik maar gestopt, kon me na een tijd niet meer schelen en niet geil genoeg meer.
Al met al een matig bezoekje, waarbij mijn lesje is om voortaan ook maar gelijk aan te geven bij nieuwe dames of je standje naar keuze kan kiezen.
Deze is alexia is circa 1.75 lang, zwart haar, wel leuke tieten, en een mooie kont.
Kenmerk is een tattoo aan de zijkant van haar middel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan