Recensie Alexia, Antwerpen, Schippersstraat 6/4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JJW

Vaste klant
Forumpionier
161
17/07/21
196
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alexia heet ze ,staat aan de 1st raam van nr 6 ,gisteravond genoten van een welverdiende vakantie toch eens een nachtelijk bezoek naar mijn favoriete winkelstraat afgezakt mijn plannen was eigenlijk Carla nog eens te bezoeken of haar vriendinnetjes maar helaas ze was niet aanwezig dan maar de rondjes gedraaid totdat ik Alexia zag klein slank met geblondeerde haren deze keren stond ze echt geil te dansen in lingeriesetje met netkousen iets in haar heeft me getriggerd want ik stond bloedgeil de Zuiderse zon zal daar ook iets mee te maken hebben of de opgestapelde hormonen die ik tijdens die dagen heeft bijgehouden ,ja van een intensieve sportvakantie wordt je ...soit in het verleden kwam ze heel cool over tijdens het gesprek maar ik was rap binnen ,eens binnen deed ze haar Bh uit wat een mooi borsten met grote tepels kwam tevoorschijn waar je lekker aan kan zuigen en ik had ze al goed vast ,na de nodige hygiene beide kwam ze al dansend op haar hakken met ontbloot bovenlijf naar me toe en begon ze me lekker af te trekken wat was dat geil terwijl ik haar poesje lekker vingerende en clitje zoog ik lekker aan haar tepels haar pijpkunsten daar kan ze ook wat van al kreunend terwijl ik ze meerdere malen vingerde ,dan on top en ze kreunde heel geil en vroeg om meer in (Engels )gewisseld in doggy wat een mooie zicht vanuit oogpunt naar een mooi gevormde zandloper figuurtje en een lekker kontgaatje al kreunend riep ze meermaals Yes het duurde niet lang of de soldaatjes kwamen in grote aantal naar buiten gestormd :)benieuwd haar vriendinnetje die in de dag staat iets verder op ,daar zoek nog een triotje te doen
 
Intiem: 4,00 ster(ren)
Pijpen: 4,00 ster(ren)
Aftrekken: 4,00 ster(ren)
Gesproken taal: Engels
Algehele Hygiëne: Voldoende
Origine: Oost-Europees
Leeftijd: 18-25
Haarkleur: Blond
Cupmaat: B
Lengte: 1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw: Slank
Duur van bezoek: 20 minuten
Shift: Avond/Nacht
Algemene beoordeling: 4,00 ster(ren)

Alexia heet ze ,staat aan de 1st raam van nr 6 ,gisteravond genoten van een welverdiende vakantie toch eens een nachtelijk bezoek naar mijn favoriete winkelstraat afgezakt mijn plannen was eigenlijk Carla nog eens te bezoeken of haar vriendinnetjes maar helaas ze was niet aanwezig dan maar de rondjes gedraaid totdat ik Alexia zag klein slank met geblondeerde haren deze keren stond ze echt geil te dansen in lingeriesetje met netkousen iets in haar heeft me getriggerd want ik stond bloedgeil de Zuiderse zon zal daar ook iets mee te maken hebben of de opgestapelde hormonen die ik tijdens die dagen heeft bijgehouden ,ja van een intensieve sportvakantie wordt je ...soit in het verleden kwam ze heel cool over tijdens het gesprek maar ik was rap binnen ,eens binnen deed ze haar Bh uit wat een mooi borsten met grote tepels kwam tevoorschijn waar je lekker aan kan zuigen en ik had ze al goed vast ,na de nodige hygiene beide kwam ze al dansend op haar hakken met ontbloot bovenlijf naar me toe en begon ze me lekker af te trekken wat was dat geil terwijl ik haar poesje lekker vingerende en clitje zoog ik lekker aan haar tepels haar pijpkunsten daar kan ze ook wat van al kreunend terwijl ik ze meerdere malen vingerde ,dan on top en ze kreunde heel geil en vroeg om meer in (Engels )gewisseld in doggy wat een mooie zicht vanuit oogpunt naar een mooi gevormde zandloper figuurtje en een lekker kontgaatje al kreunend riep ze meermaals Yes het duurde niet lang of de soldaatjes kwamen in grote aantal naar buiten gestormd :)benieuwd haar vriendinnetje die in de dag staat iets verder op ,daar zoek nog een triotje te doen

Leuk en gedetailleerd verslag maar staan er op jouw computer of smartphone geen toetsen met leestekens (punten en komma's bvb) en ook geen "shift" toets om HOOFDLETTERS mee te typen? ?

Wat zou dat een stuk handiger om lezen zijn ??

Nog een vraagje trouwens, is JhonWalker familie van Jhonkannon? In beide gevallen werd namelijk "John" verkeerd geschreven als "Jhon". Opvallend, niet?
 
Komma's genoeg ,de essentie is hier de recensies om bezoekers op weg te helpen ,mijn naam of gebruikers naam is hier niet relevant en je moet er niet teveel achter zoeken ,toeval bestaat nog altijd inspecteur Clouseau!
 
Komma's genoeg ,de essentie is hier de recensies om bezoekers op weg te helpen ,mijn naam of gebruikers naam is hier niet relevant en je moet er niet teveel achter zoeken ,toeval bestaat nog altijd inspecteur Clouseau!

Oei, oei, lange tenen? ? En blijkbaar helemaal niet in voor een grapje.

De manier waarop je reageert alleen al is de vraag beantwoorden Jhon. ?
 
mijn naam of gebruikers naam is hier niet relevant en je moet er niet teveel achter zoeken ,toeval bestaat nog altijd inspecteur Clouseau!

YES, it is I ?

Intermittently, and without warning, I will attack you whenever and wherever it is least suspected. In this way, I will keep you vigilant and alert. ?

Signed: Inspector Jacques Clouseau ?

Voor alle duidelijkheid voor niet Pink Panther kenners: THIS IS A JOKE ???
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan