Recensie Alexia, Antwerpen, Verversrui 12/3 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josken3

Vaste klant
161
27/08/21
119
19
Hallo, Iedereen,
Kben gisteren bij Alexia geweest, ze ontvangt nu op nr 26/1 verversrui, het was een gename ontmoeting, tongzoenen, borstjes likken en tietjes zuigen, klein beetje moedermelk gezogen, want de rest is voor haar dochter
:D
, hartstochelijk kust ze je nek en je ballen, om dan over te gaan naar 69, zo lekker dat haar gaatje is , likken en vingeren en tongzoenen... het was een aangenaam klein halfuurtje. Je kan ook kiezen voor pzc en kk in haar mondje of haar anaal neuken
 
Hallo, Iedereen,
Kben gisteren bij Alexia geweest, ze ontvangt nu op nr 26/1 verversrui, het was een gename ontmoeting, tongzoenen, borstjes likken en tietjes zuigen, klein beetje moedermelk gezogen, want de rest is voor haar dochter
:D
, hartstochelijk kust ze je nek en je ballen, om dan over te gaan naar 69, zo lekker dat haar gaatje is , likken en vingeren en tongzoenen... het was een aangenaam klein halfuurtje. Je kan ook kiezen voor pzc en kk in haar mondje of haar anaal neuken
is dit die super slanke dame die in 2019 op de verversrui nr 2 stond?
theo
 
Alexia zit momenteel in Schippersstraat 40/1, op de plaats waar voorheen Gabriela zat. In het middenste raam zit Maria, die intussen ook terug is. Alexia is een hete donder en zeer open minded. Het is dan ook niet verwonderlijk dat zij veelvuldig bezet is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo, Iedereen, ik passeerde 3 keer langs. Telkens lokte ze mij. Ik twijfelde of zij alexia is. Er hangt geen bord. Gegokt om vandaag binnen te gaan bij Alexia. Ze ontvangt nu op SS nr 40/1, het was een aangename ontmoeting. Eerst wassen en babbeltje doen. (Optie 20 extra voor PZC). Beginnen met gewoon zoenen, daarna hartstochelijk kust ze je nek en ze likt de teelballen, om dan over te gaan naar missionaris en omgekeerd, zo lekker dat haar gaatje is. Omdat ik moeilijk kon klaarkomen. Heb ik al toengzoenend zelf afgetrokken en klaargekomem. Het was een aangenaam klein 2im. Volgende keer nog eens bezoeken voor meer opties.
 
Zij heeft donker krullend haar, zeer slank en mooi. Inderdaad zoenen, kusjes in de nek en teelballen likken. Geen opties voorgesteld of genomen, goede service voor 50E. Dagdienst
 
Gisteren ook eens binnengewipt.
Bij een nieuwe ontdekking betaal ik altijd eerst het standaardtarief (50€).
Warmt geweldig op met tongzoenen, kusjes over hele lichaam en likt lekker aan de ballen (neemt ze heerlijk in de mond).
Na een lekkere pijpbeurt, overgegaan naar 69.
Dan zij on top waar je dat smalle lijf lekker kan vastnemen.
Nog missio gedaan en afgewerkt in doggie.
Voor een eerste bezoek was dit echt lekker, maar ga haar niet direct meer bezoeken, daar ik een iets vollere boezem prefereer.
Hygiëne met wasje voor en na zit ook goed (ze verlangt dat ook van haar klanten, en dat vind ik niet onlogisch, ik doe dat vanzelf).
Dus herhalingsgevaar : ja, maar niet direct :p
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
idd toppertje, lokte me ook binnen.

Ik vind haar borstjes wel lelijk om eerlijk te zijn, maar de rest maakt alles goed.
Zéér strak kontgaatje.
 
Ik ben deze morgen bij haar geweest. Mooie meid en excellente service. Standaard TZ,met als extra pzc, ballen zuigen en cim voor 50€. Die gaat nog veeeel volk over de vloer krijgen. Geen mooie borsten...,who cares als ze gelijk nen stofzuiger aan je lul en ballen aan het zuigen is! Herhalingsgevaar, zo hoog als OLV Kathedraal, en das hoog hey🤔😉
 
Ik wandelde haar voorbij bij SS40 toen ik bij mijn favorietje buitenstapte. Ze doet klaarkomen in mond, tongzoenen en pijpen zonder condoom, is er geen verhoogd risico op soa's voor de klant als de dames ook klaarkomen in de mond toelaten? Waarom doen dames die pijpen zonder condoom wel doen bijna nooit aan klaarkomen in mond? Enkel omdat ze het vies vinden of ook omwille van de risico's op soa's?

Ben al wel heel lang op zoek naar een geile dame om haar mond eens vol te spuiten maar heb nooit gabriella of maria bezocht laat staan die service bij hen gevraagd omdat ze zo opdringerig proberen binnen te lokken en daar ben ik geen fan van.
 
Laatst bewerkt:
Alle dagen, behalve zondag.
Ze zou vanaf dinsdag blijkbaar verhuizen naar Villa Tinto 24 omdat ze soft SM wil gaan proberen en aanbieden en de kamers daar er beter voor uitgerust zijn.
Lijkt me een sterk verhaal. Om te beginnen is de kamer die ze nu heeft uitermate geschikt voor soft SM, is er ruim genoeg voor ook. Alleen een Andreaskruis ontbrak nog de laatste keer dat ik op die kamer was. Daar hadden Gabriella en Maria ook al plannen voor om dat probleem op te lossen. Ook de kamers in VT zijn niet allemaal voorzien van een Andreaskruis. Bovendien lijkt het me onwaarschijnlijk dat zij meteen een vaste kamer gaat krijgen terwijl dames die al van meteen na de lockdown in VT werken of zelfs van daarvoor al nog steeds op een vaste kamer wachten. Zou het niet betekenen dat Alexia moet verhuizen omdat Gabriella terugkomt.
 
Ze zit nu wel degelijk op Verversrui 26. Een vaste plek vinden waar ze zowel de dag-als nachtshift kan werken is blijkbaar niet gemakkelijk te vinden. Waarom ze SS40/1 moest verlaten blijft voorlopig een raadsel want daar zit momenteel dus niemand en ook van Gabriella nog geen spoor. Volgens mij is er dus meer aan de hand.
 
Ze heeft nog op vr 26 gestaan.
Ofwel heeft ze plaats geruimd voor de vaste dame op ss 40/1 en die uiteindelijk niet is komen opdagen ... ofwel kan haar buurvrouw niet goed omgaan
met de uitzonderlijke goede service die ze levert en ziet ze meer klanten bij Alexia dan bij haar.

geen probleem , het belangrijkste is dat Alexia aanwezig is. De rest zijn geruchten en giswerk.

Doc
 
Ze is echt extreem mager en weet niet hoe jullie het soms ervaren maar als je hard wil stoten, dan kom je echt bot op bot en dit is soms heel pijnlijk. Voor de rest is haar service extreem goed voor een raamdame!
 
Terug
Bovenaan Onderaan