Recensie Alexia, Antwerpen, Verversrui 12/3 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-guys-211.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb ze bezocht voor 45 minuten voor slechts 150 euro met tongzoenen, pijpen zonder condoom en klaarkomen in mond inclusief.

Deze Alexia is van het beste dat je kan vinden in SKW. Het is echt een geile spetter deze Alexia, ze zuigt je volledig gek. Link naar redlights met haar telefoonnummer is toegevoegd in de beoordeling hierboven :) Haar looks zijn ook echt goed, een hete donder met mooie bruine haren en groene ogen. Zelden zo'n hete stoot gezien in het schipperskwartier.
 
Laatst bewerkt:
Heb haar een berichtje gestuurd om morgen af te spreken maar…100€ voor 20 minuten, ballen likken en cim ok.

Voor anaal en om haar te beffen moet ik bijbetalen! Denk het niet dus voor andere mannen gelden andere tarieven en diensten?

Raar!
 
Heb haar een berichtje gestuurd om morgen af te spreken maar…100€ voor 20 minuten, ballen likken en cim ok.

Voor anaal en om haar te beffen moet ik bijbetalen! Denk het niet dus voor andere mannen gelden andere tarieven en diensten?

Raar!

Zou je dan anaal en beffen OOK nog willen voor 100 Eur? :rolleyes:

Een klein beetje realistisch blijven graag!
 
Bij mij doet ze alles voor 200 euro en ik ben er een uurtje binnen... vaste klanten zijn hier in het voordeel, dus de boodschap is om vaak te gaan bij haar als je veel wilt voor een "gewone" prijs.
 
Ik begrijp zijn bericht wel. Er heeft namelijk iemand anders een recensie geschreven dat hij dat wel allemaal gekregen heeft voor €100. Dus pzc, anaal, en beffen.

Dames leveren niet altijd aan elke klant eenzelfde service binnen eenzelfde tijd en voor eenzelfde prijs.

Ze bepalen zelf WAT ze met WIE doen en tegen welk PRIJS.

Het lijkt me ook niet onlogisch dat vaste klanten die voor een uur kiezen en daar bvb 200 € voor betalen soms wel eens iets meer krijgen dan een "passant" die voor 20 minuten kiest ad 50 € en daar dan een aantal betalende extra's bij wil.
 
Het is gewoon bijzonder logisch dat je niet én anaal én cum in mouth én pijpen zonder condoom én beffen én tongzoenen voor 100 euro in 20 min krijgt tenzij je er al veel vaker komt. ik denk dat je al heel blij mag zijn dat je anaal en tongzoenen krijgt in 20 min voor 100 euro :) als ze ook nog moet pijpen zonder condoom en zich laten beffen heeft ze ook veel meer werk met zich te wassen of met de klant die vooraf zijn penis wast voor pzc.

De post is dan ook een beetje overdreven precies alsof ze express meer geld vraagt, ze is een heel correcte dame hoor. Bovendien moet je er nooit van uit gaan dat alles dat hierboven gepost werd volledig correct is, ook wat ik schrijf kan je onder kritisch oog bekijken, uiteindelijk spreek je zelf met de dame af tot je een goede deal hebt :)
 
Heb haar een berichtje gestuurd om morgen af te spreken maar…100€ voor 20 minuten, ballen likken en cim ok.

Voor anaal en om haar te beffen moet ik bijbetalen! Denk het niet dus voor andere mannen gelden andere tarieven en diensten?

Raar!
Voor anaal betaal je 100 voor 20 min en voor cim betaal je 50 extra. Als je anaal en beffen samen vraagt gaat ze idd antwoorden dat je extra moet betalen, beffen is niet extra denk ik want ze tongzoent soms zelfs al vanaf 50, maar als je die 2 diensten extra vraagt refereert ze uiteraard naar anal. Je gaat nooit cim en anaal beide krijgen voor 100 euro tenzij je er al veel langer komt.
 
Jullie begrijpen mij verkeerd. Niet IK stel me deze vraag. Ik begrijp heel goed dat je geen tongzoenen, beffen, pzc en ook nog anaal voor €100 mag verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat iemand, als hij leest dat iemand anders het wel krijgt, zich afvraagt waarom hij het dan niet krijgt.

Als er iemand is die weet dat niet iedereen dezelfde service krijgt voor dezelfde prijs, ben ik het wel. En ik weet ook heel goed dat je sommige berichten met een korreltje zout moet nemen.
 
Nee ik begrijp dat wel dat je dit allemaal niet kan krijgen voor 100€, maar als ik sommige recensies lees…ben gerust bereid om alle dames een correcte prijs te betalen!

Mvg.

Zonder iemand specifiek te willen viseren................denk je echt dat alle recensies op dit forum 100% waarheidsgetrouw geschreven worden? :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Misschien een beetje off topic maar ik denk dat er onder een aantal schrijvende leden soms wel eens misverstanden bestaan/ontstaan m.b.t. de "Extra's" in het recensieformulier.

Sommigen geven daar de "Extra's" weer waarvan ze genoten hebben en dus ook voor betaald hebben. Anderen schrijven daar de "Extra's" die MOGELIJK zijn bij de berokken dame maar waarvan zij niet zelf gebruik gemaakt hebben.

Er zijn genoeg recensies te vinden waar een héél aantal "Extra's" vermeld worden maar waar duidelijk uit de betaalde prijs blijkt dat er geen gebruik gemaakt werd van die bepaalde betalende "Extra's".

Soms komt zo'n misverstand pas boven als iemand anders op een recensie reageert en bijkomende vragen stelt.
 
Ik weet niet of deze info correct en up to date is maar als dit klopt dan maakt ze wel een heel verkeerde keuze door daar in die verloren hoek te gaan staan.

80% van de wandelaars draait op de hoek af en gaat zelfs niet kijken in dat stukje VLS.
Deze info is correct, Alexia stond dinsdagmiddag in pand VLS 15.

Als we dit hier vermelden, loopt gelukkig 21% (of meer) toch nog ff door dit laatste stukje Vingerling.

Maar ik vind het ook vreemd, dat ze meermaals in korte tijd over grote afstand in het SKW verhuisd. Zeker nu vele onverhuurde kamers beschikbaar zijn!!!
 
Laatst bewerkt:
Is niet haar keuze en vindt dit zelf alles behalve leuk. Zij zoekt een vaste kamer waar ze van 11u tot 23u kan verblijven en dat is juist het probleem, vandaar haar noodgedwongen verhuis en zij hoopt om toch snel een vaste kamer te kunnen bemachtigen op een meer zichtbare plaats.
 
Terug
Bovenaan Onderaan