Recensie Alexia, Antwerpen, Verversrui 12/3 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
de nieuwe borsten zien er fantastisch uit onberispelijke service
 
Laatst bewerkt:
€100 extra dan. Want €50 is her gebruikelijke tarief voor 20 minuten. Of heb je extra diensten afgenomen die je niet beschreven hebt?
 
best anders op den duur hiv voor je het weet

Waar was de tijd dat ze nog ALLES deed...
ik heb cim 2 keer bij haar gedaan en anaal ook een keer maar zo speciaal vond ik het ook weer niet, ben meer fan van pijpen zonder condoom of kussen :) Ik vind heel hard klaarkomen in missionary eigenlijk zelfs beter als klaarkomen in mond, maarja ieders zijn ding
 
Paar dagen geleden bezocht, erg goede service. Mooie lichaam, erg slank/ gespierd, met grote sili tieten. Ik val meestal op petite slank dus ik vind haar mooi. Wist niet dat de borsten nieuw zijn, ze ziet er iig super uit. Ze stel je echt in je gemak, likken hier en daar. Pijpen was goed en met gevoel. Daarna standje reverse cowgirl met haar voeten naar achter, lekker was dat! Ze zei nog dat het haar "favourite position" is. Haar poesje is ook super mooi. Klein beetje mogen beffen. Maar de extra prijs (50) voor pakket tz+ballen likken was mij iets te veel. Overal echt de moeite waard. Enige punt is dat ze maar haar speeksel gebruikt en geen lube. Met zo'n slanke dame is het lekkerder als mn harde pik gewoon makkelijker inglijden. :D
 
Slank is ze zeker , met mooi rond kontje. En dat voor een moeder van 3 kinderen.
Voor de standaard 50 € , deed ze spontaan ballen likken, en reverse cowgirl kan ze ook goed.Daarbij is het ook een vriendelijke dame.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een topper is Alexia! Op goed geluk bij haar naar binnen gegaan van de week, en meer dan voldaan naar huis gekeerd. Ik heb haar €100,- betaald voor een wat meer kinky sessie van een half uur, en heb daarvoor een hele relaxte maar geile sessie gekregen. Met een heerlijk hoogtepunt door middel van een prostaatmassage.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit topic van Alexia vlug eens doorgenomen nadat ik het gevonden had. Ik blijf me maar verbazen wat voor gelul er wordt neergepend in recensie-topics. Er zijn nochtans topics genoeg waar er geouwehoerd kan worden over van alles en nog wat.

Soit, nu over Alexia. Het is geen sexwerkster ( om het h- woord niet te gebruiken voor één keer) die ik op basis van haar lichaamsbouw aantrekkelijk vind. Ik heb liever meer vlees aan de botten.

Ze heeft wel een mooi gezicht met daarin heel mooie felle lichtgoene ogen. Aan de deur de prijs overeengekomen en dan haar gevolgd naar boven. Ze is super relax, niets gehaast, spreekt heel goed Engels wat het communiceren van wensen en verwachtingen en het vermijden van misverstanden nogal vereenvoudigd.

Er was pijpen zonder condoom afgesproken, maar lossen in de mond was niet toegestaan. Heb haar gezegd dat ik niets kon beloven, maar 't was blijkbaar ok voor haar.

Na het obligate wasje kon ik plaats nemen op het bed. Waar ze na te hebben gespeeld met de toverstaf, begon aan een heel goede natural pijpbeurt. De balletjes werden ook gesoigneerd . Alexia is er geentje die iets na 2 minuten beu is. Ze bleef maar gaan. Na een tiental minuten is ze overgegaan naar een handmatige verwenning ( dus over het ongewild lossen in de mond moest ik me geen zorgen meer maken ). En na een tiental minuten bedolven te zijn geweest onder haar kusjes en het aangenaam spelen met mijne flieter, werd er gelost.

Het is een heet dondertje, velen in het SKW kunnen ijs doen smelten, maar zij kan volgens mij water doen branden. Ze is haar geld waard, ik zal ze niet onmiddellijk terug bezoeken.
Dat heeft helemaal niets met haar dienstverlening te maken. Die is impeccable. Wel met haar postuur. Top sexwerkster .

Het was een heel aangenaam samenzijn, wie goed doet goed ontmoet ...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren middag op wandel in onze geliefde buurt. Niet veel soeps in de namiddag. Ik blijf toch meer fan van de nachtshift, maar dit terzijde.
De gekende toppers als Jennifer/Guadeloupe of Anna waren niet aanwezig.
Op Verversrui 12/3 verscheen plots een mooie slanke dame, met zwart licht krullend haar, prachtige ogen en mooie cup borsten.
Vlug even de smartphone boven gehaald, en jullie talrijke reviews leerden mij dat dit wel eens een toppertje kon zijn - waarvoor dank!
Na deze check stapte ik richting haar raam, maar bleek ze alweer bezet (goed teken). Dan maar even een pintje gehaald en nog wat rondgewandeld.
Toen ze terug vrij was niet geaarzeld en meteen bij haar binnen gestapt.

Alexia is een heel leuke, grappige dame... op de kamer hadden we meteen een klik. Ik vroeg haar of ze ook extra service deed voor iets meer geld. "Blowjob without" antwoordde ze, waarop ik ze 100€ in haar handen duwde.
Ze ontdeed zich van haar lingerie en een zeer slank lichaam met prachtig fijn kontje en een mooi siliconen C-cup kwamen tevoorschijn.
Aan de wasbak kwam ze, nadat ze zichzelf verfrist had, al teasend met haar nagels over mijn rug en kont wrijven.

Op bed beland begon ze me op te warmen door aan mijn oren te likken en me in mijn hals te kussen. Ook mijn tepels werden verwend en zo baande ze zich een weg naar beneden... het betere opwarmwerk!
Ze zette haar warme mond en tong op mijn ballen en begon deze te kussen, te likken en te zuigen. Vervolgens nam ze mijn stijve in haar mondje en begon ze aan een hemelse zuigbeurt. Ze positioneerde zich met haar kontje naar mij zodat ik toegang had tot haar borsten en kutje. Ik maakte enkele vingers nat en begon over haar kut en klitje te wrijven. Ook mijn duim die langs haar kontgaatje wreef liet ze toe.
Daar lag ik dan bij deze mooie slanke sexy vrouw... mijn ene hand die haar borsten kneden terwijl ik met de andere hand haar kutje stimuleerde en tegelijk met mijn duim haar kotje verwende, terwijl zij lekker aan mijn paal aan het zuigen was... een hemels zicht en gevoel!
Na tien minuutjes vond ze het tijd om te neuken.

Ze vroeg welke positie ik wenste. Ik repliceerde met de vraag of er een limiet zat op het aantal posities dat we konden doen. Nee, antwoordde ze, we kunnen er 2, 3 of 4 doen. Ok, zei ik, dan mag jij eerst kiezen :). Dan starten we met mijn favoriete positie, antwoordde ze. Dat bleek reverse cowgirl te zijn.
Fantastisch zicht om dat klein fijn kontje en ranke lijf op je lul te zien op en neer gaan. Ik nam haar bij haar billetjes en heup vast en langzaam verhoogden we het tempo.
Na een tijdje geswitcht naar missionaris, waarbij ze me lekker in de nek kuste en geil woordjes in mijn oor fluisterde.
Haar uiteindelijk omgedraaid en in doggy verder geneukt. J>e mag haar stevig neuken, ze kan wel wat hebben dit kleine geile sletje.
Uiteindelijk het rubbertje gevuld en na nog een leuke babbel terug de koude straat op.

Alexia is een toppertje in en naast het bed. Met dank aan jullie reviews!
 
Gisteren middag op wandel in onze geliefde buurt. Niet veel soeps in de namiddag. Ik blijf toch meer fan van de nachtshift, maar dit terzijde.
De gekende toppers als Jennifer/Guadeloupe of Anna waren niet aanwezig.
Op Verversrui 12/3 verscheen plots een mooie slanke dame, met zwart licht krullend haar, prachtige ogen en mooie cup borsten.
Vlug even de smartphone boven gehaald, en jullie talrijke reviews leerden mij dat dit wel eens een toppertje kon zijn - waarvoor dank!
Na deze check stapte ik richting haar raam, maar bleek ze alweer bezet (goed teken). Dan maar even een pintje gehaald en nog wat rondgewandeld.
Toen ze terug vrij was niet geaarzeld en meteen bij haar binnen gestapt.

Alexia is een heel leuke, grappige dame... op de kamer hadden we meteen een klik. Ik vroeg haar of ze ook extra service deed voor iets meer geld. "Blowjob without" antwoordde ze, waarop ik ze 100€ in haar handen duwde.
Ze ontdeed zich van haar lingerie en een zeer slank lichaam met prachtig fijn kontje en een mooi siliconen C-cup kwamen tevoorschijn.
Aan de wasbak kwam ze, nadat ze zichzelf verfrist had, al teasend met haar nagels over mijn rug en kont wrijven.

Op bed beland begon ze me op te warmen door aan mijn oren te likken en me in mijn hals te kussen. Ook mijn tepels werden verwend en zo baande ze zich een weg naar beneden... het betere opwarmwerk!
Ze zette haar warme mond en tong op mijn ballen en begon deze te kussen, te likken en te zuigen. Vervolgens nam ze mijn stijve in haar mondje en begon ze aan een hemelse zuigbeurt. Ze positioneerde zich met haar kontje naar mij zodat ik toegang had tot haar borsten en kutje. Ik maakte enkele vingers nat en begon over haar kut en klitje te wrijven. Ook mijn duim die langs haar kontgaatje wreef liet ze toe.
Daar lag ik dan bij deze mooie slanke sexy vrouw... mijn ene hand die haar borsten kneden terwijl ik met de andere hand haar kutje stimuleerde en tegelijk met mijn duim haar kotje verwende, terwijl zij lekker aan mijn paal aan het zuigen was... een hemels zicht en gevoel!
Na tien minuutjes vond ze het tijd om te neuken.

Ze vroeg welke positie ik wenste. Ik repliceerde met de vraag of er een limiet zat op het aantal posities dat we konden doen. Nee, antwoordde ze, we kunnen er 2, 3 of 4 doen. Ok, zei ik, dan mag jij eerst kiezen :). Dan starten we met mijn favoriete positie, antwoordde ze. Dat bleek reverse cowgirl te zijn.
Fantastisch zicht om dat klein fijn kontje en ranke lijf op je lul te zien op en neer gaan. Ik nam haar bij haar billetjes en heup vast en langzaam verhoogden we het tempo.
Na een tijdje geswitcht naar missionaris, waarbij ze me lekker in de nek kuste en geil woordjes in mijn oor fluisterde.
Haar uiteindelijk omgedraaid en in doggy verder geneukt. J>e mag haar stevig neuken, ze kan wel wat hebben dit kleine geile sletje.
Uiteindelijk het rubbertje gevuld en na nog een leuke babbel terug de koude straat op.

Alexia is een toppertje in en naast het bed. Met dank aan jullie reviews!
100 eur is 30min incl pzc?
 
Terug
Bovenaan Onderaan