- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag op het plein een aantal nieuwe dames. Op 22 links en rechts twee dames welke leuk, verleidelijk aan het dansen waren. Gekozen voor de linkse blonde dame. Eenmaal boven gekozen voor een half uurtje, na de financiële afwikkeling op bed, condoom om een nog slappe penis proberen te trommelen, pijpen niet noemenswaardig, cowgirl, handje ertussen, paar keer op en neer en klaar, was te groot.... maar af laten maken met de hand, ook niet echt een succes rukte hem er net niet af....
Je mag verder nergens aankomen, zit continu in het Roemeens te kwaken, keiharde muziek vanuit haar telefoon, nul komma geen klik, 100% afwerksex, zo snel mogelijk laten komen en weer naar buiten.
Mijn ervaring is negatief wellicht dat jullie anders ervaren, voor mij in ieder geval geen herhalingsgevaar
Je mag verder nergens aankomen, zit continu in het Roemeens te kwaken, keiharde muziek vanuit haar telefoon, nul komma geen klik, 100% afwerksex, zo snel mogelijk laten komen en weer naar buiten.
Mijn ervaring is negatief wellicht dat jullie anders ervaren, voor mij in ieder geval geen herhalingsgevaar