Recensie Alexia Erika, Luikersteenweg ?, Sint-Truiden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
278
13/09/21
183
20
Er is hier geen sectie Stamcafé (zoals bij Raamprostitutie Gent / Antwerpen / Brussel) dus maak ik maar een topic aan.
Op een van de foto's zie ik dat ze werkt in een bar.
Iemand die haar kent? En is het de moeite?


 
Ik zag ze volgens mij vandaag rond 16 u werken. Zag me er een mooie meid uit maar zat constant op haar gsm...bar aan de rechterkant als je van rotonde van de garages terug richt kruispunt rijdt ...( naam ontsnapt me )
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Ik ben deze dame een aantal weken geleden gaan bezoeken in bar 'Paradise'.
Fantastisch knappe dame, zeer spontaan en vriendelijk, pijpte zeer lekker (mc) en deed zeer goede cowgirl waarbij je alles goed in spiegel kon zien. Het duurde niet lang voor zakje vol zat. Niet onmiddellijk naar huis gestuurd maar op het gemak terug opfrissen met een aangename babbel. Aanrader!
 
Wat zijn de gangbare tarieven voor 20/30 minuten en 60 minuten? 100 en 200 euro zeker?
Langs deze steenweg ben ik nog nooit gepasseerd, wel andere in een andere provincie.
 
een fantastisch mooi strak lijf, is al enkele jaren op die plaats en complexloos zonder veel complimenten kan je voor 50 euro even binnenwippen.
altijd een leuke babbel en niet snel binnen-buiten zoals op veel plaatsen op die weg.
en nog eens het lichaam is ongelooflijk strak en zoals op de fotos
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben deze dame een aantal weken geleden gaan bezoeken in bar 'Paradise'.
Fantastisch knappe dame, zeer spontaan en vriendelijk, pijpte zeer lekker (mc) en deed zeer goede cowgirl waarbij je alles goed in spiegel kon zien. Het duurde niet lang voor zakje vol zat. Niet onmiddellijk naar huis gestuurd maar op het gemak terug opfrissen met een aangename babbel. Aanrader!
Ik ben ook al bij deze dame langs geweest.
Schat van een meid, als je de eerste keer daar komt dan verteld ze ook echt duidelijk wat kan en niet kan voor haar.
Ik vindt het altijd aangenaam als ze je meteen inlichten van wat kan en niet, want dan val je niet in verrassingen en onaangename situaties.
Niet een klok kijker en ze babbelt heel fijn, ze zorgt echt dat je op je gemak bent als je daar zit. (wel in het engels) ;)
 
Wat zijn de gangbare tarieven voor 20/30 minuten en 60 minuten? 100 en 200 euro zeker?
Langs deze steenweg ben ik nog nooit gepasseerd, wel andere in een andere provincie.

Ja, zoiets. Voor 50 euro is het in elk geval klaarkomen (zo snel mogelijk) en wegwezen (ook weer zo snel mogelijk).

Mijn ervaring is dat als je iets langer blijft, zeg minimaal 150 euro neerlegt, dat je dan zeer behoorlijke service kunt krijgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan