Recensie Alexia, Den Haag, Geleenstraat 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr_sunshine86

Stamgast
289
21/09/22
380
24
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Met een collega-levensgenieter, ook aanwezig op dit forum, zou ik zaterdag een mooi avontuur gaan beleven met een wat oudere dame in België - dit ging last-minute toch niet door, maar niet getreurd - gelukkig was ik in de buurt van Den Haag en besloot weer eens een kijkje in de Geleenstraat te nemen.
Vorige week vrijdag was ik hier ook halverwege de middag en vond toen niets, hoopte Laura weer te spotten (naambordje stond er wél weer) maar die was helaas niet aanwezig, dus toen onverrichter zake weer verder gegaan.
Deze vrijdagavond in de Geleenstraat was het een stuk drukker, zowel met dames als met wandelend publiek, en warempel zag ik daar Alexia. Een bloedmooie verschijning deze Roemeense, die qua uiterlijk wel meer Marokkaans/Arabisch lijkt en daar houd ik wel van, volle borsten - en een prachtig gezicht. Nog even keek ik verder of Laura er was - en warempel, deze schoonheid zat ook weer op haar vertrouwde plek (1.5 jaar geleden voor het laatst gezien, maar zo vaak kom ik ook niet in de Geleenstraat) - echter leek ze drukker bezig met haar telefoon dan met klanten werven en haakte daar op af... Terug naar Alexia dus, en hoppakee: naar binnen.
Godallemachtig zeg, wat is dit een mooie meid. Het begin was top, met een fantastische blowjob die zeker 5 sterren verdiend. Ze vroeg in welke positie ik wilde, nou ik wilde haar wel boven op, dit deed ze wel maar erg kort- waarna de vraag van haar kant kwam om 'doggy' te doen... eenmaal in doggy kon ik haar heerlijk neuken - echter voor Alexia blijkbaar te lang, op een gegeven moment was het van 'come baby come' en even later 'you must come'.
Op dat moment bedacht ik het stoute plan om níet te komen, en er een bezoek aan een 2e dame achter aan te plakken.
Nog even nam ik de kans om een paar keer flink te stoten - waarschijnlijk dacht ze dat ik klaar kwam - en zonder ejaculatie een einde aan het tafereel gemaakt.
Samenvatting wat betreft Alexia: bloedmooi, maar wel het type 'haastwerk'. Pijpen kan ze als de beste
Verder door de Geleenstraat, en Laura was inmiddels weer weg, in een van de kamers er naast stond Sofia, een brunette met geblondeerde haren, en ook weer slank en jong. Hier heb ik de avond afgesloten met een spetterend eindslot - dat is zo te lezen in de recensie van Sofia :)

Volgens mij dezelfde als

Adres varieert tussen Geleenstraat 45 en 86.

Terug
Bovenaan Onderaan