Recensie Alexia, Schilde 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kane Candy

Newbie
2
10/02/24
2
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-blonde-alexia-what-you-see-is-what-you-will-find.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afspreken ging vlot via whatsapp, tijdens deze communicatie was het engels goed. Bij aankomst was ik enthousiast, het was inderdaad de dame van de foto's met de nodige rondingen en alles mooi in proportie. Stevige stel tieten, mooie volle bolle/kont. Ik dacht bij mezelf "die is perfect gebouwd om eens flink op door te pompen!". Haar naar boven gevolgd, ontvangst was zeer amikaal en spontaan. Er werd mij een douche aangeboden, een beetje gebabbeld in gebrekkig engels, daarna het financiële geregeld. Ik kleedde mij uit en toen toen vreesde ik er al een beetje voor... 'you are big!!" Maar het bleef leuk en ze teasde mij leuk door tegen mij aan te schurken, deed haar body uit met haar kont naar mij. (Ik was nog altijd overtuigd dat ik mezelf hier te pletter ging rijden). Eens op bed begon ze te pijpen mc, maar dit was echt niet goed. Veel te veel met haar tanden... dus ik zei "why dont you ride me?" ze veerde recht en gebood mij op te schuiven. Zij ging op bed liggen en zei "you come on me, you are too big". Een tijdje haar geneukt maar enkel met de eikel er in eigenlijk, verder hield ze mij tegen en zei ze dat het te pijnlijk was... Uiteindelijk toch klaargekomen. Daarna heeft ze mij nog gemasseerd wat ook gene vette was. Ze begon mij terug manueel groot te maken maar mijn goesting was over en ik had geen zin in een slechte/pijnlijke pijpbeurt. Nog gedouched en vertrokken, na 35 minuten was ik terug buiten. Qua uiterlijk helemaal mijn ding, maarja als ze mij niet kan binnen nemen heeft dat geen belang natuurlijk... Misschien dat iemand kleiner geschapen eens moet langs gaan, want als je daar je gangen op kan gaan is dit volgens mij gewoon een superlekker wijf!
Samengevat: voor mij 8/10 qua looks, hygiëne en attitude, 1/10 voor het sexgedeelte, heel jammer!
 
Ik heb deze dame al een paar keren bezocht en altijd wel een goeie tijd gehad. Ik herken wel het enthousiasme, is één van haar betere punten (samen met haar lichaam, dat ze een personal trainer is zoals ze zegt in haar advertentie is waarschijnlijk niet gelogen).

Normaal werkt ze nu meer in Nederland dan België maar blijkbaar is ze eens terug in ons Belgenlandje :) Ze is wel te ver voor mij persoonlijk anders zou ik overwegen om nog eens terug te gaan ondanks dat de laatste ontmoeting de minste van ze allemaal was.

Pijpen was zonder condoom bij mij wel, misschien is dit nu veranderd?

Jan
 
Terug
Bovenaan Onderaan