Recensie Alexis, RelaxationZ, Vlierzele [vh Bella Donna] 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zico

Stamgast
311
04/10/21
728
3
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/isabella
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens afgezakt naar Bella Donna in Ardooie.
Hoewel ik er nog nooit teleurgesteld werd ( bezocht er reeds eerder 3 dames) koos ik deze keer voor Alexis en dat heb ik me niet beklaagt! Ze is behoorlijk groot met mooie lange benen, prachtige naturelle borsten met lieve kleine tepeltjes. Misschien een klein buikje maar zeker niet dik te noemen! En dan een mooi open gezichtje die zeer expressief is. In omgang een guitig speels, vriendelijk en goedlachse dame! En zo heb ik ze graag meneer!

Eenmaal op het bed begon ze met tongzoenen en gleed ze naar beneden, kuste mijn tepels en toen ik haar zei dat ze daar zachtjes mocht in bijten verscheen weer die mooie, ietwat duivelse, lach… Pijpen deed ze goed, niet echt diep, maar ze maakte goed gebruik van haar handen om ondertussen de ballen te kneden. Af en toe wat speeksel uit haar mond op mijn eikel laten druppelen en dan hervatten, telkens met een blik recht in mijn ogen… zalig.

Toen even de rollen omgedraaid en haar mogen beffen tot ze schokkend kwam en ik even van haar moest afblijven… wat ik niet deed maar haar gewoon wat teasde door haar te kussen op buik en borsten en telkens schokte ze nog even na . Dat vond ze dan wel weer leuk! Ook mocht ik haar oksels likken wat ik hemels vind: lekker zacht en ietwat zoutige smaak. Vele dames kunnen dat echter niet verdragen.

Zij wou me toen weer laten genieten en hervatte de blowjob en ging dan over op aftrekken terwijl ze me grijnzend aankeek. Toen ik bijna klaarkwam vroeg ze of ze verder mocht doen of dat ik liever haar zou neuken. Ik was echter al te ver om nog een onderbreking te aanvaarden, knikte en zij ging in ramvaart door en moedigde me aan.

Kwartiertje over waar we beiden tot rust kwamen en lekker keuvelden.

Besluit: voor mij een hemelse madam met duivelse trekjes, mooi lichaam en een expressief gezicht waar ik kan blijven van genieten. Dank je Alexis en tot algauw!
 
ook reeds 2 maal van Alexis mogen genieten
pijpt heerlijk terwijl ze de balletjes masseert, dit met een geile blik
wat met de tepeltjes gespeeld waarna een befronde volgde
waarna Alexis aan een tweede pijpronde begon
weer fantastisch
dan condoom erover en verschillende standjes van cowgirl tot missionaris ,zijwaarts ,beentjes in de nek
Alexis volgde alle positie wissels vlot
heerlijk klaargekomen in zittende cowgirl
jammer dat een uur maar 60 minuten heeft was veel te vlug voorbij dat uur
er is weer een pareltje bij Belladonna
denk dat ze rond de 40 moet zijn
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/dame-6
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie

Absolute top. Het allerbeste in Belladonna die ik reeds gehad heb. Aime was top, Barbara was top maar dit is nog een trapje hoger. Echte GFE.
Mij ziet Alexis zeker terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/dame-6
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij Alexis geweest wegens de positieve recensies hier en ze heeft niet teleurgesteld.
Intens tongzoenen, tijd nemen voor haar acties, diep en stevig pijpen waarbij de ballen niet overslagen worden, leiding nemen wanneer nodig,...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/dame-6
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
WAAAW, dat is in 1 woord dat mijn ervaring bij Alexis deze voormiddag een beetje kan beschrijven. Bij het binnen komen was ik al direct verkocht door haar fonkelende oogjes en stralende glimlach. .khad het beetje fris toen ik binnen kwam, maar dat was rap over toen ik haar zag. 😋 Wat een knappe vrouw zeg! Hart bonzend in de keel met haar naar boven gegaan... Echt, 't heeft me nog geen seconde gespeten om haar te kiezen!! Man man man, wat een ervaring!

Op de badkamer getrakteerd geweest op een "klein wasje", zoals ze dat zo mooi formuleerde. Mijn beste vriend liet het graag gebeuren Daarna met ferme goesting naar haar kamer geleid. Ze beheerst de kunst om mijn verlangen nog groter te laten worden dan het al was. Lekker teasen, terwijl ze me heel verleidelijk aankeek. Het vergde enige wilskracht om ondertussen niet klaar te komen, stond verschillende momenten zowat op ontploffen....

Daarna haar verwend. Amaai, die smaakt lekker zeg! Ze werd kleddernat toen ik haar gek maakte. Haar ondeugende glimlach ondertussen, het gekronkel van haar sexy body en die geile natte geluidjes van haar heerlijke poes bevestigden dat ze in haar nopjes was 😚. Toen ik haar tussendoor kuste, werd ze alsmaar wilder. Ze kwam uiteindelijk heerlijk lang klaar. En opnieuw... En opnieuw... Mega zalig om mee te maken! Krijg terug zin in haar, nu dat ik dat hier zo beschrijf .

Ze moest eventjes bekomen, en toen heeft ze me met volle goesting stevig bereden. Ze trok ondertussen aan mijn haar en ze wilde duidelijk mijn beste vriend hard in haar voelen. Ze stond wild, het sexy beest kwam los in haar. Grrrr. Njammie geil. Dolle pret.

De rollen toen omgedraaid en langzaam in haar gepenetreerd. Ze kuste me ondertussen heel passioneel, zoals je eigen lief dat zou doen na meer dan een maand elkaar niet gezien te hebben. Haleluja zeg! Stomende sex werd het, afwisselend passioneel zacht, daarna hard en diep. Samen kei hard genoten. Zalig klaargekomen! Toen ik wat op adem moest komen, trok ze me dicht op haar en kuste me dat mijn tenen ervan krulden lol. GFE met grote hoofdletters. De rest hou ik voor onszelf.

Tot de volgende Alexis! .. mis je al.
Grtz
 
Laatst bewerkt:
Op basis van de vorige commentaar voel ik de drang om ook snel terug langs te gaan. Vorige afspraken met haar waren altijd prachtige ervaringen. Ze weet wel van wanten!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/dame-6
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zonder woorden - gewoon de max!
 
Deze dame onlangs ontmoet en kan de goede recensies bevestigen!

Omdat ik hier nieuw ben, maak ik me echter een beetje zorgen over soa's van pzc, heeft iemand problemen gehad met Alexis of de dames in dit huis? Ik wil gewoon mijn geest tot rust brengen
 
Deze dame onlangs ontmoet en kan de goede recensies bevestigen!

Omdat ik hier nieuw ben, maak ik me echter een beetje zorgen over soa's van pzc, heeft iemand problemen gehad met Alexis of de dames in dit huis? Ik wil gewoon mijn geest tot rust brengen
Nog nooit problemen gehad bij dames bij belladonna
 
Laatste recensie dateert alweer van een tijdje.
Vorige week langs geweest bij Alexis te Ardooie.
Ook in het nieuwe jaar is ze haar zin in sex niet verloren. Pijpen is waarschijnlijk haar favoriete bezigheid, hier trekt ze met plezier veel tijd voor uit.
Het uurtje volgemaakt met verschillende standjes, drie hoogtepunten beleeft, twee bij mij en een bij haar 😛
Als afwisseling bij de vaste DVP's zeker een bezoekje waard!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/dame-1
Totale kosten (in euro)
140+50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week de 2de maal een bezoekje gebracht een deze club en voor de eerste maal een afspraak gehad met Alexis.
Alexis is een leuke verschijning, geen topmodel maar ze ziet er prima uit.

Eenmaal op de kamer raakten we meteen gezellig aan de praat om vervolgens even naar de badkamer te gaan om op te frissen.
Na het wassen ben ik op bed gaan liggen en hebben we eerst uitgebreid gezoend, daarna heeft ze mij heerlijk gepijpt met veel spuug.
Ik heb gekozen CIM aan het einde maar eerst heb ik haar nog uitgebreid gebeft waar ze van leek te genieten.
Vervolgens hebben we geneukt in verschillende standjes.
Op een gegevens moment moest ik het erg rustig aan doen om te voorkomen dat ik het rubber al volspoot en daarna toch maar gekozen om het af te laten maken.
Ze heeft mij heerlijk klaar gepijpt waarna ik haar mondje gevuld had.

Na het schoonmaken hebben we nog even op bed gelegen en gezellig gebabbeld, ze is ook een leuke gesprekspartner.
Wanneer ik weer de buurt ben zal ik zeker nog eens langs gaan.
 
Alexis lijkt idd niet meer op de website van Belladonna te staan en da's zeker en vast jammer.
Helaas blijven er hierboven nog wel enkele links aanklikbaar te zijn die totaal niets met Alexis te maken hebben.
Deze links krijgen we te zien door de logica en de manier van adverteren van Belladonna.
Laten we hier dus nog enkel berichtjes plaatsen omtrent de hopelijk tijdelijk verdwenen Alexis :
'Een super aangename en lieve krullebolle' zoals ik hier al eerder schreef.
 
Alexis lijkt idd niet meer op de website van Belladonna te staan en da's zeker en vast jammer.
Helaas blijven er hierboven nog wel enkele links aanklikbaar te zijn die totaal niets met Alexis te maken hebben.
Deze links krijgen we te zien door de logica en de manier van adverteren van Belladonna.
Laten we hier dus nog enkel berichtjes plaatsen omtrent de hopelijk tijdelijk verdwenen Alexis :
'Een super aangename en lieve krullebolle' zoals ik hier al eerder schreef.
Zit nu bij relaxationz in Wetteren
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/alexis-402
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie RelaxationZ Alexis

Ik ken haar van Bella Donna.
Soms twijfel ik wel eens of ik een review wil delen.
Voor mij is zij hemels : ze verwent, laat verwennen en geniet, houdt de juiste afstand maar geeft je een GFE.
Behandel je haar met respect en lief, dan krijg je ongetwijfeld een zalig gevoel terug.

Bedankt voor je tijd Alexis!
 
Hallo iedereen,
Wie kan me helpen bij volgende:
Graag zou ik eens een nurumassage willen ervaren. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is dit enkel dan met manueel hoogtepunt of passeert intieme sex (beffen, pijpen, neuken) ook de revue? Ik zie op de website nurumassage, maar ook BtoB all-in. Lijkt me niet echt duidelijk.
Graag jullie mening.
Mss verkeerde rubriek, maar vond niet echt waar dit te plaatsen 😞
Groeten
Intell
 
Hallo iedereen,
Wie kan me helpen bij volgende:
Graag zou ik eens een nurumassage willen ervaren. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is dit enkel dan met manueel hoogtepunt of passeert intieme sex (beffen, pijpen, neuken) ook de revue? Ik zie op de website nurumassage, maar ook BtoB all-in. Lijkt me niet echt duidelijk.
Graag jullie mening.
Mss verkeerde rubriek, maar vond niet echt waar dit te plaatsen 😞
Groeten
Intell
B2B all-in is massage + intiem.
De andere soorten massages zijn enkel met handjob. (happy end)
Voor €40 opleg kan je wel elke andere soort massage, zoals nuru, combineren met all-in (intiem).
 
Terug
Bovenaan Onderaan