Algemeen Algemeen, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mkadett

Vaste klant
101
21/07/22
16
4
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/
Het landhuisje is een privé huis gelegen in brabant (Overloon) redelijk achteraf. Er zijn daar verschillende Kamers variërend in grote (hebben wel allemaal een douche) en zijn allemaal netjes ingericht. ook zijn er altijd voldoende handdoeken en lakens op de kamers.

Op de site zelf worden prijzen vernoemd €60 voor vluggertje (15 min). en €80 voor 30 min

Voor trio's hebben ze een korting regeling. 30 min €150. En ga zo maar verder.

de openingstijden zijn MA t/m ZO van 10:00 tot 22:00

Ook de gast vrouwen en heer zijn ook altijd in voor een praatje.

Dit is wel leuk om beetje ervaringen uitwisselen over dames binnen dit privé huis.
 
Laatst bewerkt:
Wel handig zo'n algemeen topic. Volgens mij zijn ze op zondag ook open trouwens.

Ik kom/kwam er zeer regelmatig. De ligging, kamers en ontvangst zijn top. Agenda houden ze netjes bij wat voor mij een groot pluspunt is.

Zowel goede als slechte ervaringen met de dames, maar dat heb je bij ieder huis wel denk ik. De doorloop is best groot, buitenlandse dames zijn er meestal voor een periode van 1 tot 3 weken per keer.
 
Wel handig zo'n algemeen topic. Volgens mij zijn ze op zondag ook open trouwens.

Ik kom/kwam er zeer regelmatig. De ligging, kamers en ontvangst zijn top. Agenda houden ze netjes bij wat voor mij een groot pluspunt is.

Zowel goede als slechte ervaringen met de dames, maar dat heb je bij ieder huis wel denk ik. De doorloop is best groot, buitenlandse dames zijn er meestal voor een periode van 1 tot 3 weken per keer.
Klopt typ fout, van die openingstijden. Is leuke plek. Heb wel verschillende dames ontmoet zitten soms wel leuke bij💪🏼💪🏼
 
Cleo is een van de leukere dames daar inderdaad. (Voorheen Sonja bij Fleur) Al meerdere malen geweest. Het begint wel een beetje hetzelfde riedeltje te worden, maar dat ligt ook aan mij denk ik. 😅

Iemand hier al bij Emma geweest? Lijkt me ook een leuke nederlandse dame.
 
Inmiddels wel bij Anita geweest. Voor mij een verrassend leuke dame. Haar leeftijd klopt volgens mij wel en de foto's zien er recent uit. Ze kwam opgewekt en vriendelijk over. En als kers op de taart was de seks ook precies zoals ik hem graag heb.

Ze spreekt overigens geen Nederlands dat is een foutje op de website. Haar Engels is niet vloeiend, maar toch voldoende.

pzc en zoenen zijn overigens extra zoals bijna alle dames bij het landhuisje.
 
Emma was voor mij geen succes. Als iemand details wil uitwisselen dan stuur maar een PM. Ik heb met best veel dames ervaring bij het landhuisje. Mijn toppers heb ik hier op het forum al gereviewd.

Ik ben ook nog bij Andrea geweest. Heeft een mooi lichaam maar verder ook geen herhaling voor mij.
 
Emma was voor mij geen succes. Als iemand details wil uitwisselen dan stuur maar een PM. Ik heb met best veel dames ervaring bij het landhuisje. Mijn toppers heb ik hier op het forum al gereviewd.

Ik ben ook nog bij Andrea geweest. Heeft een mooi lichaam maar verder ook geen herhaling voor mij.
Schrijf ook even een review over Emma dan, dan weten anderen ook of ze er wel of niet langs moeten gaan
 
Maria heeft goede reviews van toen ze bij lovely privé zat:

 
Dit is wat ik zoal gehoord heb bij mijn bezoekjes:

Intiem en pmc inclusief.
Zoenen: gratis tot 50 euro. Meestal 30 euro.
Beffen: gratis tot 50 euro. Meestal 20 euro.
Pzc: 30 tot 50 euro. Meestal 50 euro. (Indien mogelijk)

Bij sommige dames zit zoenen en beffen er gewoon bij, maar dat worden er steeds minder heb ik het idee.
 
Op de site van Fleur gaf Cleo aan dat ze niet zoende. Ik heb haar daar ooit bezocht (toen heette ze Sonja), maar TZ hoorde niet tot pakket en extra's. Overigens klasse dat ze het lef heeft haar grenzen aan te geven en bewaken. Daar kunnen we alleen maar respect voor hebben.
 
Geen ervaring met Joanna helaas. Ik ben een tijdje terug wel bij Paloma geweest. Prachtige vrouw met een ongelofelijk mooi figuur. (vind ik 😊) De foto's en gegevens kloppen. Ik ga er geen uitgebreide review van schrijven, maar bij deze wat mij betreft een aanrader.
 
Geen ervaring met Joanna helaas. Ik ben een tijdje terug wel bij Paloma geweest. Prachtige vrouw met een ongelofelijk mooi figuur. (vind ik 😊) De foto's en gegevens kloppen. Ik ga er geen uitgebreide review van schrijven, maar bij deze wat mij betreft een aanrader.
En kwa haar prijzen met zoenen enzo haha

misschien nog iets voor je om naar joanna te gaan? En dat ons te laten weten haha
 
Extra's waren mogelijk maar ben ik niet op ingegaan. De eerste keer met een nieuwe dame doe ik een korte date zonder extra's om teleurstellingen (en geldverspilling) te voorkomen.

Volgens mij zijn Joanna en Paloma vanaf morgen weg helaas. Misschien komen ze volgend jaar weer terug.
 
Vraagje van een onervaren bezoeker van dit soort clubs. Kom je bij binnenkomst ook in contact met andere klanten of hoe werkt dit precies? Kan iemand daar iets meer over vertellen. Ik heb echt geen idee namelijk.
 
Bij het landhuisje hebben ze dat goed geregeld. De ingang zit aan de achterkant bij de parkeerplaats en de uitgang zit aan de voorkant. Op die manier kom je elkaar dus niet tegen. Op de gang en bij het naar buiten gaan letten de dames ook goed op dat er geen andere klanten zijn. Het kan wel gebeuren dat je op de parkeerplaats tegelijk met iemand anders aankomt.
 
Laatst naar Overloon Landhuisje, er staat je komt niemand tegen, maar in de eerste deur bij binnenkomst stand ik
direct achter een persoon die geen afspraak had ?????? Klopt dus niet PRIVACY

Ok afspraak met Lisa, zag er lekker uit op de site, maar op de kamer een stuk minder !!!!!
Vervolgens graag pijpen zonder, dat is dan 50 euro meer..........plus 80 is al 130!!!

Te klein afwerkhok was het service slecht, kom hier nooit meer terug, tip ga naar Duitsland ietsje verder
stukken beter, en gezelliger
 
Terug
Bovenaan Onderaan