Algemeen Algemeen, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij het landhuisje hebben ze dat goed geregeld. De ingang zit aan de achterkant bij de parkeerplaats en de uitgang zit aan de voorkant. Op die manier kom je elkaar dus niet tegen. Op de gang en bij het naar buiten gaan letten de dames ook goed op dat er geen andere klanten zijn. Het kan wel gebeuren dat je op de parkeerplaats tegelijk met iemand anders aankomt.
Dank voor de reactie. Ik ga er volgende week eens langs. Is het daar druk gedurende de week overdag? Er is hier dus niet een bargedeelte of iets waar je verplicht langs moet? Met een beetje geluk loop je dus niemand, behalve de dames ;), tegen het lijf?

En nu ik toch bezig ben: je komt binnen, betaald en dan? Stellen zich dames aan jou voor ofzo?
 
Dank voor de reactie. Ik ga er volgende week eens langs. Is het daar druk gedurende de week overdag? Er is hier dus niet een bargedeelte of iets waar je verplicht langs moet? Met een beetje geluk loop je dus niemand, behalve de dames ;), tegen het lijf?

En nu ik toch bezig ben: je komt binnen, betaald en dan? Stellen zich dames aan jou voor ofzo?
Je komt in een ruimte waar je de beheerder ziet. Deze stelt je voor aan de dames die beschikbaar zijn op dat moment als je een voorkeur hebt kun je ook altijd bellen en vragen of ze de rest ook als nog kan voorstellen. En als er wat tussen zit dan kies je die en betaal je en dan komt de meid die je gekozen hebt na je toe en ga je naar de kamer voor de tijd je hebt gekozen extra's als je die wil kan je via bespreken met de dame mocht je hier meer over willen weten laat de je de dame eerst terug komen dit vraag je aan de beheerder dan
 
Alweer een hele tijd geleden dat ik daar ben geweest. Was er altijd netjes en verzorgd. Wat me ging tegenstaan is het upsellen. Is dat nog steeds zo dat de dames extra vragen voor pzc en tz? Of zijn er ook dames bij die dat wel zonder meerprijs doen?
 
Hou er ook rekening mee dat extra's contant dienen worden afgerekend bij de desbetreffende dame en kan niet via pin. Het gaat ook ook om nogal forse bedragen bij sommige dames. Alicia vroeg bijv. €50 voor beffen en €50 los voor enkel het standje 69. €100 in totaal dus.

Selena biedt een totaalpakket aan vertelde ze mij. €100 voor alles daaronder viel zoenen, vingeren, beffen, 69 en pzc. Anaal kostte €50. Dit bedrag dat je aan de desbetreffende vrouw betaalt is los van de kamerprijs. Met de voorbeeld van boven kom je dus uit op een totaal prijs van €240 voor 1 uur als je all-inclusief zou doen met Selena. €290 als je anaal erbij zou nemen. Ik kan me nog de tijd herinneren dat er minder werd gedaan aan upselling of het kan zijn dat het enkel sommige dames betrof. In mijn geheugen hoefde je bijvoorbeeld bij Amber en Fransesca niet extra te betalen voor 69, beffen en zoenen maar dit kan natuurlijk verschillen per klant en aan de gemoedstoestand van de dame op het moment.
 
Phoe, als ik dit zo lees zal ik denk ik niet meer bij het Landhuisje komen. Dan hou ik het bij het privé huis waar ik nu regelmatig kom. Daar wordt nauwelijks aan upselling gedaan.
 
Het standaard tarief is 140 euro, hiervan is de helft voor het huis, dus de dame houdt daar 75 euro van over. Als je bedenkt dat hier ook nog belasting vanaf moet is het niet moeilijk rekenen om tot de conclusie te komen dat er voor de dame niet bijzonder veel over blijft. Ik vind het dus wel logisch dat dames in privéhuizen aan upselling doen. Echter de bedragen die ze vragen zouden vaak wel iets lager mogen zodat het voor ons als wandelaar ook betaalbaar blijft. Maar het blijft natuurlijk vrij voor de dames om te vragen wat ze willen en het is aan ons om daar wel of niet in mee te gaan.
 
Mee eens, een dame is vrij om te kiezen/bepalen of en waar ze extra voor vraagt. En onze keus of we daarmee in mee gaan of niet. Maar heel even... 75 euro per uur..... Ik verdien dat als zzp-er niet. Dus of dat zo slecht betaald is..... 🤔

Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat een dame netto over houdt, maar kort beredeneerd lijkt het me niet heel slecht betaald.
 
Ik lees verschillende dingen over het Landhuisje maar heb zelf altijd goede ervaringen gehad met het huis zelf.
De gastvrouwen, kamers en faciliteiten zijn naar mijn idee prima en het ligt fijn afgelegen.

Dames zijn verschillend en wat er in de kamer wordt gevraagd aan prijzen lijkt mij niet per se de schuld van het huis.

Vandaag langs geweest en begroet door de gastvrouw die de dames ging halen.

Werd wel eerst gegroet door een ander die bij de deur stond te wachten, leek mij netjes om buiten te staan tot die weg was. (Is dit een beetje hoe het werkt?)

Dames beschikbaar:
Joanna, Selena en Adriana.
Joanna was een leuke verschijning die er ook uitziet zoals de foto's.

Selena zag er iets anders uit maar zeker niet verkeerd.

Met Adriana gekamerd en ook een review voor achtergelaten.
 
Ik lees verschillende dingen over het Landhuisje maar heb zelf altijd goede ervaringen gehad met het huis zelf.
De gastvrouwen, kamers en faciliteiten zijn naar mijn idee prima en het ligt fijn afgelegen.

Dames zijn verschillend en wat er in de kamer wordt gevraagd aan prijzen lijkt mij niet per se de schuld van het huis.

Vandaag langs geweest en begroet door de gastvrouw die de dames ging halen.

Werd wel eerst gegroet door een ander die bij de deur stond te wachten, leek mij netjes om buiten te staan tot die weg was. (Is dit een beetje hoe het werkt?)

Dames beschikbaar:
Joanna, Selena en Adriana.
Joanna was een leuke verschijning die er ook uitziet zoals de foto's.

Selena zag er iets anders uit maar zeker niet verkeerd.

Met Adriana gekamerd en ook een review voor achtergelaten.
Je kunt inderdaad pech hebben dat je na de 1e deur iemand tegen komt die staat te wachten om binnen te mogen gaan. Dat is ook het enige moment. Verder kom ik er ook al behoorlijk wat jaren, helaas zijn enkele toppers er niet meer. Wellicht komende vrijdag maar weer eens langsgaan als ik niks anders kan vinden.
 
In mijn beleving zijn er de laatste tijd weer veel prachtige dames bij Het Landhuisje. De keuze wordt daarmee steeds lastiger. En nee, ik krijg niet betaald om het huis te promoten, het is gewoon mijn eigen constatering ;-)

Ik ga kijken of ik een keuze kan maken voor vandaag. Het wordt of een herhaalbezoekje bij de lieverd Francesca of een eerste avontuurtje met Jade of Natalie.
 
In mijn beleving zijn er de laatste tijd weer veel prachtige dames bij Het Landhuisje. De keuze wordt daarmee steeds lastiger. En nee, ik krijg niet betaald om het huis te promoten, het is gewoon mijn eigen constatering ;-)

Ik ga kijken of ik een keuze kan maken voor vandaag. Het wordt of een herhaalbezoekje bij de lieverd Francesca of een eerste avontuurtje met Jade of Natalie.
En wat is het geworden?
 
Ben van plan om vanavond naar het Landhuisje te gaan, iemand een aanrader? Zag op de site aardig wat leuke dames staan: Adriana, Cleo, Lisa, Senda. Ben wel benieuwd naar Lisa of Senda want zag er geen reviews van.

Hou wel van wat vollere dames en ze zien er goed uit op de foto's! Ben normaal meer een lezer dan een reageerder maar wil er nu verandering inbrengen om ook mijn ervaringen te delen ;).

Ik zal vanavond of morgen laten weten wie het is geworden en hoe het was. Dus mochten jullie een tip hebben qua dame, laat me maar weten!
 
Ik kan je zeker Cleo aanraden. Supergezellige meid met een bijzondere vorm van humor. Mooi lichaam en lief gezicht. Ook fijn om te weten: ze doet alles safe. Dus geen PZC, maar haar PMC is opwindend genoeg. Ze werkt er al een tijdje (teken van kwaliteit) dat in tegenstelling tot veel dames die komen en gaan (de meeste van je lijstje).
 
Ik ben vorige week nog bij Lisa geweest is een leuke spontanne dame wat haar werk goed doet en waar je goed mee kunt praten spreek erg goed duits wat voor mij veel makkelijker is als dat je engels moet praten of spaans wat ik helemaal niet ken en vind het zelf wel fijn als je ook met de dame kan praten anders is het ook zo stil als je 1 uur met haar op de kamer bent
 
Ik ben vorige week nog bij Lisa geweest is een leuke spontanne dame wat haar werk goed doet en waar je goed mee kunt praten spreek erg goed duits wat voor mij veel makkelijker is als dat je engels moet praten of spaans wat ik helemaal niet ken en vind het zelf wel fijn als je ook met de dame kan praten anders is het ook zo stil als je 1 uur met haar op de kamer bent
Kort vraagje. Lijkt ze op de foto's? Twijfel om haar te bezoeken.
 
Ik ben vorige week nog bij Lisa geweest is een leuke spontanne dame wat haar werk goed doet en waar je goed mee kunt praten spreek erg goed duits wat voor mij veel makkelijker is als dat je engels moet praten of spaans wat ik helemaal niet ken en vind het zelf wel fijn als je ook met de dame kan praten anders is het ook zo stil als je 1 uur met haar op de kamer bent
Weet je toevallig ook of ze pzc en tongzoenen aanbiedt (eventueel tegen extra betaling)?
 
Ik kan je zeker Cleo aanraden. Supergezellige meid met een bijzondere vorm van humor. Mooi lichaam en lief gezicht. Ook fijn om te weten: ze doet alles safe. Dus geen PZC, maar haar PMC is opwindend genoeg. Ze werkt er al een tijdje (teken van kwaliteit) dat in tegenstelling tot veel dames die komen en gaan (de meeste van je lijstje).
Ik heb in Apeldoorn eens een date gehad met Cleo en Amber samen, dat was ook een absolute aanrader.
Als ik zelf de keuze zou moeten maken tussen deze 2 dan gaat mijn voorkeur ook naar Cleo vanwege haar lichaam, orale kunsten en tongzoenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan