Algemeen Algemeen, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs voor het eerst in het Landhuisje geweest.
Mooi privéhuis, van wat ik gezien heb. Discrete parkeerplaats en ontvangst. Op grond van de wisselende ervaringen, hier gedeeld op het forum, met open houding gegaan. Ennrekening gehouden met extra kosten bovenop de standaard € 140,— voor een uur.
Ik heb gekozen voor Lisa. Geen spijt van gehad. Voor € 50,— gaf ze een behoorlijk complete service en veel passie en enthousiasme,
Alhoewel ik €190,— voor een uur best veel vind, ben ik toch tevreden. Zeker als ik zie wat andere dames op kinky.nl op dit moment voor een uur vragen.
 
Onlangs voor het eerst in het Landhuisje geweest.
Mooi privéhuis, van wat ik gezien heb. Discrete parkeerplaats en ontvangst. Op grond van de wisselende ervaringen, hier gedeeld op het forum, met open houding gegaan. Ennrekening gehouden met extra kosten bovenop de standaard € 140,— voor een uur.
Ik heb gekozen voor Lisa. Geen spijt van gehad. Voor € 50,— gaf ze een behoorlijk complete service en veel passie en enthousiasme,
Alhoewel ik €190,— voor een uur best veel vind, ben ik toch tevreden. Zeker als ik zie wat andere dames op kinky.nl op dit moment voor een uur vragen.
Weet je of ze ook pijpt zonder condoom?
 
Onlangs voor het eerst in het Landhuisje geweest.
Mooi privéhuis, van wat ik gezien heb. Discrete parkeerplaats en ontvangst. Op grond van de wisselende ervaringen, hier gedeeld op het forum, met open houding gegaan. Ennrekening gehouden met extra kosten bovenop de standaard € 140,— voor een uur.
Ik heb gekozen voor Lisa. Geen spijt van gehad. Voor € 50,— gaf ze een behoorlijk complete service en veel passie en enthousiasme,
Alhoewel ik €190,— voor een uur best veel vind, ben ik toch tevreden. Zeker als ik zie wat andere dames op kinky.nl op dit moment voor een uur vragen.
Heb jij of iemand anders hier ervaring met openbaar vervoer hiernaartoe? Op google maps zie ik bij de eindstop geen andere voorzieningen of faciliteiten maar enkel het landhuisje in de buurt in een hele lange weg. Je moet maar uitstappen met ander man bij deze halte en 5 minuten elkaar achtervolgen naar het landhuisje...Om maar niet te spreken dat de bus chauffeur weet waarom je hier uitstapt...Dat wordt erg gegant. Of ben ik nou hardop aan het piekeren?
 
Je ziet vlgs mij echt beren die er niet zijn.
Moet net toevallig ook iemand komen met ov. Gebeurt zelden. En die bus mevrouw of meneer ja boeien.
Moet je eens naar parenclub devils en angels gaan met de bus. Stappen 10 man uit.
 
Heb jij of iemand anders hier ervaring met openbaar vervoer hiernaartoe? Op google maps zie ik bij de eindstop geen andere voorzieningen of faciliteiten maar enkel het landhuisje in de buurt in een hele lange weg. Je moet maar uitstappen met ander man bij deze halte en 5 minuten elkaar achtervolgen naar het landhuisje...Om maar niet te spreken dat de bus chauffeur weet waarom je hier uitstapt...Dat wordt erg gegant. Of ben ik nou hardop aan het piekeren?
Dat zit tussen jouw oren wat mensen denken ,jij bent ze geen verklaring schuldig .Dus hup er naar toe .
 
Mijn vorige bezoeken bevielen niet altijd top. Soms eeen teleurstelling. Dat heb ik in Made niet snel.
Maar misschien moet ik eens terug. Staan een hoop nieuwe mooie dames op de site. 🤪
Ik heb bij het Landhuisje geen nieuwe ervaring opgedaan.
Heb een 2 tal liefdadige dames gevonden die jammer genoeg eind deze week naar het thuisland vertrekken Deze geven een echte gfe ,en daar kan voorlopig niks tegen op .
 
Heren,
Is er iemand die mij iets over Linda kan vertellen?
Spannende info over haar op de site, ze werkt er al lang maar heb nog nooit een ervaring gezien.
Ik ben benieuwd
 
Ik ben ooit eens bij Linda geweest en voor mij bleef het bij een keer. Linda is een Duitse blondine die een beetje Nederlands spreekt. Haar figuur is goed maar ik vond de sex met haar tegenvallen. Zit weinig initiatief in. de klik was er niet vandaar dat het bij eenmaal is gebleven. Er lopen er daar rond die beter zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan