Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Balen... Ilse stond voor mij bovenaan de lijst van dames om kennis mee te maken. Is er alleen met alle lockdowns enz. nooit van gekomen.
Aan de andere kant, er staat wel weer een Sanne op de site. Als dat dezelfde is die daar eerder heeft gewerkt is dat nu een tweede kans ipv een gemiste kans.
 
Dina en sem en christel zijn er niet meer het de pareltjes van rdv maar er zijn weer een paar nieuwe leuke dames dus je kan er weer gaan genieten zeker weten dat je blij weg gaat
 
Balen... Ilse stond voor mij bovenaan de lijst van dames om kennis mee te maken. Is er alleen met alle lockdowns enz. nooit van gekomen.
Aan de andere kant, er staat wel weer een Sanne op de site. Als dat dezelfde is die daar eerder heeft gewerkt is dat nu een tweede kans ipv een gemiste kans.
Oh ja, Sanne is eindelijk terug. Zij is echt een schatje. Kan heerlijk pijpen met die mooie blauwe ogen van haar. Snel maar weer eens opzoeken.
 
Had afgelopen week een afspraak met haar, maar helaas was ze er niet. Wel ruim een half uur gewacht en toen ze er nog steeds niet was gelukkig nog een half uur met Britt kunnen doorbrengen. Was heel lekker en gezellig!
ik heb 2 keer een afspraak gemaakt 1 keer kwam ze later en een keer ook later en uiteindelijk helemaal niet meer,
Ze komt en gaat wanneer ze maar zin heeft.
Dat is op zich prima ,maar zet dan op het rooster, "het kan zijn dat ze er is maar evengoed niet".
Een zin als :"Deze tijden zijn onder voorbehoud" ,ja aan m'n hoela dat volstaat niet meer in dit geval.
Zo beschouwd is het hele leven onder voorbehoud.
Als ik dan bel om te vragen wanneer ze dan wel komt, zegt de gastvrouw alsof het de normaalste zaak van de wereld is iets dergelijks van ,ja zo'n leuke meid als ze er is, maarja op tijd komen is wel 'n dingetje.
Een dingetje? het is gewoon pure laksheid en minachting van de klant
Alsof de tijd van klanten totaal niet belangrijk is,
als klant ben je ook eigenlijk al dagen van te voren bezig ,hoe je het kunt
plannen om een afspraak te maken.
Vervolgens moet je continu realtime urenlang de site in de gaten houden of mevrouw nog op het rooster staat.
Als dan ze toch na 2 uur uitstel is gekomen kan t nog 20 min duren voordat ze daadwerkelijk verschijnt.
En blijkt ze helemaal niet je type te zijn, tja kan gebeuren.
Dat laat ik dan weten aan de gastvrouw, die snapt dat maar is not amused, snap ik, maarja was ik ook niet na al dat uitstel en wachten.
Ik had er ook al helemaal geen zin meer in, misschien nog net als de dame in kwestie mijn hormonen dusdanig
op hol had weten te brengen, maar nee het mocht niet zo zijn.
Na nog een korte woordenwisseling met de gastvrouw, over afspraak versus spontaan binnenlopen blah blah
Dat weet ik ook wel dat ik zonder afspraak kan binnenlopen, maar dat loont de moeite niet
als je wat verder moet reizen.
Dat kans is té groot dat er niks naar je gading vrij is op dat moment.
En alleen op de foto's afgaan op de site (als er al foto's zijn), tja dat is ook 'n lachertje,
Al zullen sommige foto's best de werkelijkheid weergeven , maarja daar kun je ook niet op gokken.
Met de huidige fotobewerkingstechnieken kan je van spons nog 'n lekker wijf maken.
 
Kun je nog zo'n leuke meid zijn, maar als je constant je planning wijzigt, niet komt opdraven als een klant je al gereserveerd heeft, en heel egoïstisch maar doet waar je zin in hebt, wanneer je er zin in hebt, dan hoor je niet in een privehuis thuis. Werkethos en klantgericht denken hoor je ook als dvp tot je basiswaarden te rekenen. Dit soort gedrag straalt uiteindelijk ook af op het huis.
 
Ervaring(en) met Lauren, Alicia of Violet?
Tijdje terug een half uurtje met Lauren afgesproken. Heeft een licht accentje maar praat wel goed nederlands. Lekker spontaan ook. Ik vond het een hele mooie naturelle meid zonder filler onzin enzo. Mooi figuur met heerlijke kont en schuddende borsten in missio, en prachtige blauwe ogen. Service vond ik wel ok maar niet direct herhalingsgevaar voor mij. Zou zeker een gokje wagen, kwa looks zeker blind date waardig.
 
Kom er sinds kort regelmatig, heb nu zes dames bezocht. Allemaal prima en allemaal anders. Antwoord op je vraag is niet zo eenvoudig, de ene dag vind je GFE het lekkerste en de andere keer PSE weer geweldig.
Het huis is sowieso top, vergelijkbaar in kwaliteit met Salon 261.
Zou gewoon bij de A beginnen en eindigen bij de Z 😉
En niet te vergeten: hou ons op de hoogte van je bezoekjes!
 
Kom er sinds kort regelmatig, heb nu zes dames bezocht. Allemaal prima en allemaal anders. Antwoord op je vraag is niet zo eenvoudig, de ene dag vind je GFE het lekkerste en de andere keer PSE weer geweldig.
Het huis is sowieso top, vergelijkbaar in kwaliteit met Salon 261.
Zou gewoon bij de A beginnen en eindigen bij de Z 😉
En niet te vergeten: hou ons op de hoogte van je bezoekjes!
Ga ik zeker doen, net nieuw hier maar ik ga zeker delen 👍
 
@Steefb12 We kennen je smaak niet qua uiterlijk, soort date etc. dus dat wordt lastig, maar er staan ondertussen al best wat recensies van RVP dames hier, dus snuffel die eens door en kijk of daar iets tussen staat waarvan je denkt: "Dat klinkt leuk."

Prima huis verder. Heel netjes en mooie kamers. Kom er zelf niet zo vaak en vrijwel altijd bij dezelfde dame, dus qua keuze kan ik je sowieso niet helpen. 😅
 
Inderdaad prima huis, ik kom er al ruim 21 jaar.
Ik kan de volgende dames aanbevelen: Britt, Kim, Sanne, Cloe, Juliete en ene nieuwe Sabrina schijnt goed te zijn. Binnen kort weer eens naar Made.
Behandel ze met respect, wees vriendelijk dan is er veel mogelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan