Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik ook wel tof vind aan RVP is wat ze prominent op de voorpagina vermelden:

"WIJ WERKEN MET UITSLUITEND NEDERLANDS SPREKENDE ZELFSTANDIGE DAMES !"

(copy paste, dus schreeuwerige komt niet door mij)

Anyway, dat houdt wel bepaalde dames daar weg die even een paar maandjes willen cashen zonder moeite te doen en dan weer op naar het volgende huis gaan.

Niet dat er niet ook Nederlands sprekende dames zijn die zoiets doen en ook zeker niet dat dames die het niet spreken per definitie slecht zijn, maar toch het idee dat deze insteek de kwaliteit verhoogd.
 
Tijdje terug een half uurtje met Lauren afgesproken. Heeft een licht accentje maar praat wel goed nederlands. Lekker spontaan ook. Ik vond het een hele mooie naturelle meid zonder filler onzin enzo. Mooi figuur met heerlijke kont en schuddende borsten in missio, en prachtige blauwe ogen. Service vond ik wel ok maar niet direct herhalingsgevaar voor mij. Zou zeker een gokje wagen, kwa looks zeker blind date waardig.

Fantastische looks inderdaad! Ik was direct verkocht, wat een exotisch snoepje! Deed mij denken aan een kruising tussen Sanne en Madina
 
Vandaag voor het eerst dit/een privehuis binnengelopen. Helaas was het vroeg op de ochtend en alleen Maya was aanwezig. Mooie meid qua lichaam, maar had niet echt een klik qua gezicht. Kan ook liggen aan het feit dat het ochtend was en ik niet op mijn geilst was (anders waarschijnlijk wel ja gezegd), maar ja, had geen ander tijdstip waarop ik langs kon komen. Vriendelijk bedankt en wordt voor mij toch een andere keer terugkomen.
Moet zeggen dat ik het verder een zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw vond en blij was dat ik voor mijn eerste bezoek voor RVP gekozen had. Volgende keer hopen op meer succes 😉.
 
Ongeacht welk privehuis het is: Een nieuwe dame blijft altijd een beetje een gok. En dam bedoel ik de dames die zelf ook nog weinig tot geen ervaring hebben. Die weten soms nog niet welke rol ze zichzelf aan willen meten.
Dan helpt het wel als je als client wat meer geduld hebt en geen harde eisen gaat stellen, maar het risico op een mindere date blijft groter.

Als een dame wel al meer ervaring heeft maar "nieuw" is omdat ze van werkplek is gewisseld is dat meestal geen probleem.

Wat betreft nieuwe dames bij RvP, zowel Amber als Lois hebben in ieder geval veelbelovende fotos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan