Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie een nieuwe dame genaamd Skye op de site staan. De foto doet mij erg denken dat dit de dame is die enkele jaren geleden onder de naam Lola in Made werkzaam was. Iemand al enige ervaring?
 
Ik zie een nieuwe dame genaamd Skye op de site staan. De foto doet mij erg denken dat dit de dame is die enkele jaren geleden onder de naam Lola in Made werkzaam was. Iemand al enige ervaring?
er staat nu een 2e foto bij dat profiel, ik heb die in het verleden precies nog eens tegengekomen bij een andere naam?
 
Iemand ervaring met 1 van de 3 nieuwe? Wendy , Amanda of Layla

Erg geïnteresseerd in Amanda.

(Al de andere nieuwe zag ik al reviews van :) )
Amanda is een spontane Poolse dame praat netjes Nederlands .ze houd van zoenen kan heerlijk pijpen tot het einde 🤭ze vind het ook fijn met hulp middelen een cock ring die trilt 🤗en zij vind het heerlijk als je ze met een vibrator verwend .ze is ook heel lief ,voor mij een nadeel ze heeft kunst tieten verders is dit meisje een goeie date ,waar je met rode wangen en oortjes naar huis gaat .ga naar haar en geniet 🤗
 
Ik ben al langere tijd niet in Made geweest. Ik trof het destijds meestal goed bij dames die wel in waren voor een wat meer kinky spel.
Wie weet of er nu dames zijn die wat dominant en kinky kunnen zijn?
 
En is er toevallig iemand die iets meer kan zeggen over Nina ?

Ziet er op de fotos in ieder geval uit als iemand waarover ik wel een recensie zou willen schrijven, maar enige voorkennis of die fotos wel kloppen, en welke evt. extras ze aanbied zou wel prettig zijn...
 
En is er toevallig iemand die iets meer kan zeggen over Nina ?

Ziet er op de fotos in ieder geval uit als iemand waarover ik wel een recensie zou willen schrijven, maar enige voorkennis of die fotos wel kloppen, en welke evt. extras ze aanbied zou wel prettig zijn...
Kan het morgen vertellen. ga er morgen heen voor Nina ,laat het weten
 
En is er toevallig iemand die iets meer kan zeggen over Nina ?

Ziet er op de fotos in ieder geval uit als iemand waarover ik wel een recensie zou willen schrijven, maar enige voorkennis of die fotos wel kloppen, en welke evt. extras ze aanbied zou wel prettig zijn...
ik kwam haar tegen in de lineup, ze is heel klein! Meer kan ik er verder niet over zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan