Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oké wie van jullie heeft ons Soraya hier deze zaterdag geboekt? 😅
Heb alvast een afspraakje de zaterdag erna voor 2 uur. Ben benieuwd.

Maar omdat ik nogal ongeduldig ben wil ik mss toch een uur of 2 boeken met Sacha, Rose of Emily.
Iemand ervaring met de laatste 2?
 
Zijn er eigenlijk reviews over Rose & Emily? Ik heb wat liggen zoeken maar ik vindt niets.
Aangezien ik toch redelijk wat zin heb om zaterdag te gaan, zou het voor een van die 2 zijn.

Misschien gewoon bellen en zeggen van "surprise me. Maakt niet uit wie"?
 
Zijn er eigenlijk reviews over Rose & Emily? Ik heb wat liggen zoeken maar ik vindt niets.
Aangezien ik toch redelijk wat zin heb om zaterdag te gaan, zou het voor een van die 2 zijn.

Misschien gewoon bellen en zeggen van "surprise me. Maakt niet uit wie"?
Gewoon bellen en zeggen wat je voorkeuren zijn en vragen wie daar het meeste bij aan leunt en ze zullen u wel verder helpen hoor. Ze bijten daar niet tenzij je het graag hebt🤣🤣🤣
 
Gewoon bellen en zeggen wat je voorkeuren zijn en vragen wie daar het meeste bij aan leunt en ze zullen u wel verder helpen hoor. Ze bijten daar niet tenzij je het graag hebt🤣🤣🤣
Dat is het "probleem" net. Ik heb niet direct een voorkeur voor iets specifiek.
Inderdaad gewoon is bellen en zeggen dat ik makkelijk stresseer, nog geen/weinig ervaring heb en zien wie ze aanraden.

Bijkomende vraag. Is het daar cash betalen of met de kaart? Want op hun site staat alleen kaart afaik.
 
Dat is het "probleem" net. Ik heb niet direct een voorkeur voor iets specifiek.
Inderdaad gewoon is bellen en zeggen dat ik makkelijk stresseer, nog geen/weinig ervaring heb en zien wie ze aanraden.

Bijkomende vraag. Is het daar cash betalen of met de kaart? Want op hun site staat alleen kaart

Dat is het "probleem" net. Ik heb niet direct een voorkeur voor iets specifiek.
Inderdaad gewoon is bellen en zeggen dat ik makkelijk stresseer, nog geen/weinig ervaring heb en zien wie ze aanraden.

Bijkomende vraag. Is het daar cash betalen of met de kaart? Want op hun site staat alleen kaart afaik.
Gewoon bellen en ze helpen u wel verder.
Je kan er met de kaart betalen of cash
 
Misschien een stomme vraag maar heeft er iemand hier eigenlijk al een massage gekregen (specifiek van Soraya zelf).
Ik heb ze voor 2 uurtjes geboekt maar ik zou niet weten hoe ik dat moet opvullen 😬
Soraya's massages zijn goed te noemen hoor. Heeft echte tafel staan ook.
Zeg dat je het graag hard hebt.
 
Waarom boek je dan 2h?
Dit was eigenlijk op basis van verschillende reviews.

HotCEO: "Een uur met Soraya is eigenlijk te kort, ze laat je alle hoeken van de kamer zien en wanneer je te snel komt zal ze er alles aan doen om je ook een 2de keer naar een hoogtepunt te brengen."

En natuurlijk White Rabbit zelf: boekt altijd meerdere uurtjes en is altijd enorm tevreden.
Daarom dat ik dacht, waarom niet? Zeker voor die prijs. Zo gaan je er geen 2 vinden.

Kan uiteraard altijd is bellen om een uurtje te schrappen of voor een deel massage te gaan (al heb ik dit zelf nog nooit gehad).
 
Laatst bewerkt:
Dit was eigenlijk op basis van verschillende reviews.

HotCEO: "Een uur met Soraya is eigenlijk te kort, ze laat je alle hoeken van de kamer zien en wanneer je te snel komt zal ze er alles aan doen om je ook een 2de keer naar een hoogtepunt te brengen."

En natuurlijk White Rabbit zelf: boekt altijd meerdere uurtjes en is altijd enorm tevreden.
Daarom dat ik dacht, waarom niet?

Kan uiteraard altijd is bellen om een uurtje te schrappen of voor een deel massage te gaan (al heb ik dit zelf nog nooit gehad).
Ik ga ook altijd voor meerdere uren bij soraya omdat ik ook vind dat een uur te kort is bij haar, maar ik kom ook heel moeilijk klaar daarom alleen is een uur al te kort voor mij.ik kom ondertussen al meer als 6j bij haar en heb mijn tijd stelselmatig opgevoerd. De eerste keer was een uur maar heb het toen direkt verlengd met een uur. Vanaf toen zijn de date's altijd langer geworden maar wat de eene goed vind vind de andere dan misschien weer niet goed de eene houd van rustige sex de andere dan weer van wat steverige sex.
 
Ik ga ook altijd voor meerdere uren bij soraya omdat ik ook vind dat een uur te kort is bij haar, maar ik kom ook heel moeilijk klaar daarom alleen is een uur al te kort voor mij.ik kom ondertussen al meer als 6j bij haar en heb mijn tijd stelselmatig opgevoerd. De eerste keer was een uur maar heb het toen direkt verlengd met een uur. Vanaf toen zijn de date's altijd langer geworden maar wat de eene goed vind vind de andere dan misschien weer niet goed de eene houd van rustige sex de andere dan weer van wat steverige sex.
Daar heb je idd gelijk in. Mss gewoon een uurtje schrappen en indien verlengen (als ze daarna nog vrij is).
 
Wel wat voor mij werkt, werkt daarom niet bij iedereen, ik ken Soraya nu al vele jaren en dat is ook inmens verschil natuurlijk we voelen mekaar perfect aan ook.
 
Wel wat voor mij werkt, werkt daarom niet bij iedereen, ik ken Soraya nu al vele jaren en dat is ook inmens verschil natuurlijk we voelen mekaar perfect aan ook.
Idd is voor mij hetzelfde kom er al geruime tijd en spreek ook altijd alleen met haar af. Is inderdaad een inmens verschil de eerste keer bij iemand of na zoveel jaren . Maar niettemin soraya zal altijd proberen u een onvergetelijke tijd te geven en onvergetelijk is het of niet White Rabbit 😉
 
Idd is voor mij hetzelfde kom er al geruime tijd en spreek ook altijd alleen met haar af. Is inderdaad een inmens verschil de eerste keer bij iemand of na zoveel jaren . Maar niettemin soraya zal altijd proberen u een onvergetelijke tijd te geven en onvergetelijk is het of niet White Rabbit 😉
Absoluut, winnen doet ze altijd, ik hou van te verliezen tegen haar.
 
Ik ook hoe hard ik ook tegen spartel moet me toch altijd gewonnen geven . Soms kom ik 1-0 voor maar op het laatste is het toch altijd 1-2 of 2-3 altijd in haar voordeel 🤣. Maar daar kom ik ook voor van soraya verliezen is geen schande maar een deugd.
Aangezien ik nog vrij nieuw ben op dit gebied weet ik eigenlijk niet over wat jullie het hebben. :unsure:
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.602
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan