Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Komt allemaal goed, alleen als je een gfe zoekt moet je niet bij soraya zijn daar is het de pse ervaring die je krijgt
GFE nog nooit ervaring mee gehad. Al dat zoenen en weet ik veel nog wat, heb ikzelf nog nooit meegemaakt. Dus dat probeer ik te vermijden.
Het hele gedoe met dames bezoeken is nogal nieuw voor mij.

But hey, als jullie na zaterdag niets meer horen van mij dan kan je waarschijnlijk wel raden wat er gebeurd is.
 
GFE nog nooit ervaring mee gehad. Al dat zoenen en weet ik veel nog wat, heb ikzelf nog nooit meegemaakt. Dus dat probeer ik te vermijden.
Het hele gedoe met dames bezoeken is nogal nieuw voor mij.

But hey, als jullie na zaterdag niets meer horen van mij dan kan je waarschijnlijk wel raden wat er gebeurd is.
Zoenen is sowieso uit den boze ,bij soraya is het met mondmasker op (de dames)
 
Waarom boek je dan 2h?
Dit was eigenlijk op basis van verschillende reviews.
Laat je niet misleiden door het feit dat de paar personen op dit forum die het meest over Soraya schrijven net die personen zijn die 3 uren boeken. De meerderheid van de klanten die Soraya en/of eender welke andere dame bezoeken, zullen dat voor veel korter doen. Op een uur kan je ook al veel plezier beleven :D . Doe vooral waar je zelf zin in hebt, en niet wat een ander op een forum schrijft.

Verder vind ik het bovenstaande nogal een stroom aan berichtjes, moet ik zeggen ... . Misschien gewoon even wachten tot je effectief geweest ben, en dan dáár iets over schrijven. (just my 2 cents, neem me niet kwalijk)
 
Ik vind Soraya ook een superleuke vrouw. Dat hebben we dan alvast gemeen :).

Testobject heeft hierboven zelf meermaals aangegeven dat hij onervaren is in deze branche, dat hij zelf niet goed weet hoe lang hij wil dat zijn afspraak duurt, en dat hij daarom voortgaat op wat andere leden doen qua afspraak. Als er dan vooral mensen reageren die enkel afspraken van 3 uur boeken, dan zou ik mij kunnen inbeelden dat testobject op basis daarvan gaat denken dat iedereen die Soraya en/of andere dames bezoekt dat altijd voor 3 uur doet. En dat zou, volgens mij, een beeld zijn dat niet de realiteit weergeeft. Dat is het enige dat ik met die opmerking wou overbrengen.
Maar mijn voornaamste advies, voor testobject en bij uitbreiding voor iedereen, stond in mijn andere zin:
Doe vooral waar je zelf zin in hebt


.
 
vraagje, parkeren op de haachtsesteenweg is gratis?
Of op de parking van de sportzaal daar vlakbij?
Je hoeft het zo ingewikkeld niet te maken. Je kan ook steeds parkeren in het verlengde van de straat, richting Tervuursesteenweg, aan de frituur. Of in de Wambeekstraat, de straat evenwijdig met de Keistraat. Dan riskeer je tenminste niet ondersteboven gereden te worden op de Haachtsesteenweg. Leg dat anders thuis maar eens uit.
😳
 
Update over de bezetting hier ook even meegeven, zie laatste recensie over Soraya waar ik ook dit plaatste.

Toen we van de kamer naar de jacuzzi gingen door de keuken stelde ze me ook de twee nieuwe meisjes voor, Liaah en Kendra (dacht ik) een lekkere Belgische en Marokaanse.
Zien er beiden goed uit eerlijk gezegd.
 
Heeft hier iemand een idee of de mondmaskers officieel achterwege gelaten mogen worden wanneer we zouden overschakelen naar code geel? Ik zou graag Soraya nog eens bezoeken. Die mondmasker heeft met tot nu toe echter tegengehouden. Ik respecteer uiteraard haar keuze maar voor mij is het een deal breaker.
 
Heeft hier iemand een idee of de mondmaskers officieel achterwege gelaten mogen worden wanneer we zouden overschakelen naar code geel? Ik zou graag Soraya nog eens bezoeken. Die mondmasker heeft met tot nu toe echter tegengehouden. Ik respecteer uiteraard haar keuze maar voor mij is het een deal breaker.
kan je op de site van de overheid lezen vermoed ik, welke regels gelden onder code geel
 
Heeft hier iemand een idee of de mondmaskers officieel achterwege gelaten mogen worden wanneer we zouden overschakelen naar code geel? Ik zou graag Soraya nog eens bezoeken. Die mondmasker heeft met tot nu toe echter tegengehouden. Ik respecteer uiteraard haar keuze maar voor mij is het een deal breaker.
Onthoud wel dat ook al wordt het masker niet meer verplicht, dit niet betekent dat het virus verdwenen is. Dus de kans blijft dat je besmet wordt, maar je zal vermoedelijk niet in het hospitaal op IC belanden. Tenzij je pech hebt en toch zwaar reageert op de besmetting.
Eerlijk, ikzelf heb ook nog niet beslist of ik vanaf code geel zomaar -onmiddellijk- alle remmen losgooi :unsure:
 
Onthoud wel dat ook al wordt het masker niet meer verplicht, dit niet betekent dat het virus verdwenen is. Dus de kans blijft dat je besmet wordt, maar je zal vermoedelijk niet in het hospitaal op IC belanden. Tenzij je pech hebt en toch zwaar reageert op de besmetting.
Eerlijk, ikzelf heb ook nog niet beslist of ik vanaf code geel zomaar -onmiddellijk- alle remmen losgooi :unsure:
Ik tongzoen al 2 jaar...ben niet gevaccineerd ....stop eens met zo bang te zijn en alles te doen/geloven wat de media/regering u wijsmaakt.

PS. Voor een snotvalling 🙄
 
Onthoud wel dat ook al wordt het masker niet meer verplicht, dit niet betekent dat het virus verdwenen is. Dus de kans blijft dat je besmet wordt, maar je zal vermoedelijk niet in het hospitaal op IC belanden. Tenzij je pech hebt en toch zwaar reageert op de besmetting.
Eerlijk, ikzelf heb ook nog niet beslist of ik vanaf code geel zomaar -onmiddellijk- alle remmen losgooi :unsure:
Van een griep kon je voor het COVID tijdperk ook op ic belanden. Toch heb ik daarvoor nooit een mondmasker gedragen of tongzoenen achterwege gelaten uit schrik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan