Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickiez

Newbie
10
18/10/21
6
1
Hallo allen,
Ik ben net nieuw op deze site.
Ik heb nog geen topic specifiek over transgenders kunnen vinden of ik zoek niet goed.
Of staan dergelijke vragen/opmerkingen/ervaringen gewoon onder transexuele ervaringen mss?
Het is een beetje een ondergeschoven kindje.
Op homo sites waar ik me niet thuisvoel vind je niets.
Andere sites zijn voornamelijk vrouw of trans gericht.
Ik hoop hier mn draai te kunnen vinden

Wat zoek ik en waar wil ik meer over weten?

Transvrouwen.

Voor diegenen die de term niet helemaal kennen een transvrouw is geboren als man maar gaat als vrouw door het leven zonder transitie te ondergaan.
In al hun doen en laten zijn ze vrouw en dat zo 24 uur / dag.
Willen meestal zelf ook geen bevrediging.

Dat is iets anders dan bv travistie of crossdressing wat vaak occasioneel en afgeschermd (stiekem,geheim) gebeurt.

Het is moeilijk om transgender vrouwen te vinden.
Vaak zijn het homosexuele mannen die zich voordoen als transvrouw.

Hoop dat ik hier verder kom.
 
Waarom is er geen Algemeen/Stamcafe bij Trans?

Zou het gemakkelijk vinden om vragen te posten in deze rubriek.

Nu kunnen we voorlopig dit gebruiken.

Kan er een lijst samen gesteld worden van alle SKW transen want dit onderdeel van het forum is allesbehalve netjes op orde. 😂
 
Knappe verschijning, niet-roker, verzorgd en riekt lekker. Penis niet zo lang maar wel dik. Ze houdt van hard aangepakt worden. Penis wordt slap zonder stimulering. Mooi gekleed, knappe borsten die ineens bloot op bed lagen als ik mij 10sec omdraaide om mijn jas op te hangen. Lekker kontje en geil gaatje. Je ziet natuurlijk aan haar gezicht dat ze ooit een man was, maar echt wel een knappe trans.

Ik was enkel daar om te kijken en eens een pik te betasten. Dat snapte ze niet. Waardoor ze het hele bezoek probeerde mijn kleren van mijn lijf te schuren.
Is vooral bottom, voelt zich heel vrouwelijk. Heel gewillig. Ging meteen met mondje open en tong uit de mond liggen en vroeg achter mijn pik. Heeft op een bepaald voorgesteld top te zijn toen ik haar niet wilde neuken. "you bitch? Want me to fuck you?".
Alles had zonder condoom gekund.
 
Knappe verschijning, niet-roker, verzorgd en riekt lekker. Penis niet zo lang maar wel dik. Ze houdt van hard aangepakt worden. Penis wordt slap zonder stimulering. Mooi gekleed, knappe borsten die ineens bloot op bed lagen als ik mij 10sec omdraaide om mijn jas op te hangen. Lekker kontje en geil gaatje. Je ziet natuurlijk aan haar gezicht dat ze ooit een man was, maar echt wel een knappe trans.

Ik was enkel daar om te kijken en eens een pik te betasten. Dat snapte ze niet. Waardoor ze het hele bezoek probeerde mijn kleren van mijn lijf te schuren.
Is vooral bottom, voelt zich heel vrouwelijk. Heel gewillig. Ging meteen met mondje open en tong uit de mond liggen en vroeg achter mijn pik. Heeft op een bepaald voorgesteld top te zijn toen ik haar niet wilde neuken. "you bitch? Want me to fuck you?".
Alles had zonder condoom gekund.

Zie #3
 
Heeft er iemand ervaring met shemale Debby te Antwerpen?

Heb Debby een paar keer bezocht lang geleden niet zo ver van Berchem station toen.
Ze was goed ze deed wat gevraagd was en achteraf nog een massage die goed was. Alles was hygiënisch en zij zeer verzorgd alleen is het zoals ik zei al meer dan 10 jaar geleden dus weet niet hoe het ondertussen is.
 
Heeft er iemand ervaring met shemale Debby te Antwerpen?

Héél lang geleden nam ze soms deel aan gangbangs van Lipstick. Was toen een vrij arrogante en zeer passieve deelneemster. Wel mooi maar beetje sfinx....
 
Héél lang geleden nam ze soms deel aan gangbangs van Lipstick. Was toen een vrij arrogante en zeer passieve deelneemster. Wel mooi maar beetje sfinx....
Ik bezocht ze voor Corona enkele keren. Ik vond ze net erg vriendelijk en attent. Ze is wat rijper en voller, en geeft erg goede massages, die ze langzaam opbouwt. Als ze weer eens in de buurt is zou ik haar graag opnieuw bezoeken.
Lang geleden zag ik haar ook eens op een party, vele jaren jonger, erg knap en inderdaad wat afstandelijk. Maar dat is niet de ervaring die ik later met haar had.
 
Ik bezocht ze voor Corona enkele keren. Ik vond ze net erg vriendelijk en attent. Ze is wat rijper en voller, en geeft erg goede massages, die ze langzaam opbouwt. Als ze weer eens in de buurt is zou ik haar graag opnieuw bezoeken.
Lang geleden zag ik haar ook eens op een party, vele jaren jonger, erg knap en inderdaad wat afstandelijk. Maar dat is niet de ervaring die ik later met haar had.
Ze ontvangt in Deinze en is 22j oud....
 
Terug
Bovenaan Onderaan