Algemeen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Koetje86

Vaste klant
Forumpionier
128
04/07/21
98
5
Dacht ik open ook maar eens een algemeen topic voor dit subforum...

Heeft iemand al een bezoekje gebracht aan Litta bij Spink Thai Massage in Evergem? Ziet er eindelijk iemand jonger uit, beetje verlegen misschien, potentieel wel mijn ding... Zou haar misschien na mijn vakantie gaan bezoeken, maar twijfel of ik dan niet gewoon naar een gevestigde waarde gelijk Lisa in Eke ga (voor de volle GFE ervaring).
 
Zowiezo nog weinig echt goeie ervaring gehad bij spink als ik eerlijk ben. Maar aangezien er in buurt weinig massage salons zijn zou ik die ook wel eens willen proberen. Hopelijk niet te afstandelijk.
 
Eén goede ervaring daar gehad met Fuen, de rest was maar echt matig of viel tegen.

Jammer dat Fuen terug in Thailand is, want dat was echt een toppertje. Helemaal zot maakt ze me altijd...
 
Nja sinds Mon heb ik daar ook persoonlijk geen topper meer geweten... maar het blijft een heel proper huis, democratisch geprijsd (toch zonder eventuele extra's), en 't is gewoon heel dichtbij voor mij... Ben bijvoorbeeld nog wel recenter bij Tukta geweest, en dat was dus een ontgoocheling...
 
Ik recent bij anna geweest. Ook tegenvaller. Was gelijk tegen haar goesting. Ze had net wel haar vaccin gehad waardoor ze mss haar iets minder voelde. Maar was ook zowiezo al niet mijn type maar is zeer afstandelijk gewoon.
 
Met Mon kan je nu nog afspreken. Werkt alleen in Maldegem, te vinden onder Biew op RedLights. Nog geen ervaring mee, schijnt toch goede recensies te krijgen.
 
Zeker dat dat haar is? Wou dat ik dat eerder had geweten! D'r prijzen zijn wel opgeslagen dan... Naar het einde van haar tijd bij Spink Thai werd ze ook wel professioneler, en tis natuurlijk nog wat jaartjes later, dus benieuwd of die GFE die ze toen bood nu aanwezig zou zijn. De eerste keer dat ik afspraak met haar daar begon ze me spontaan hevig te tongzoenen (niet uitgelokt of gevraagd door mij... I guess she thought I was hot?), maar op het laatst stopte ze daarmee, kreeg amper een kusje nog.
 
Hallo! Ja héél zeker. Om privacy redenen van een persoon kan ik u niet zeggen waarom ik zeker ben, maar het is echt Mon van vroeger. Ze werkt echt op haar alleentje, waardoor al het geld voor haar is en het ook een beetje duurder is. Wat de extra's en tongzoenen betreft, daar is ze nu helemaal zelf de baas over, en doet ze dingen met wie zij wil. Dus waag je kans misschien?! :)
 
Kunnen jullie bevestigen dat de Mon/Biew tussen 30-35 jaar is, zoals aangegeven in onderstaande recensie? Knap gezicht? Ik zoek al een tijdje naar een goeie massage maar heb geen zin in een Thaise van 50 die zich voordoet als een dertigjarige ;)

 
Vandaag bij litta geweest bij spink.
Toen ik binnenkwam had ze er zin in, iets teveel zelf. Ze begon direct aan mijn broek te prutsen voor uit te doen.
dan vroeg ze of ik zin had voor mij te douchen en ging ze mee.
beetje wrijven onder de douche zei ze al waarom betaal je niet voor alles? Ik ben geil…
Maar had niet meer geld bij, dus doe ik dit ook niet.
Dan qua massage beetje wrijven maar denk dat ze teveel zin had want ze begon direct in mijn oor te hijgen…
Ik zelf kreeg ook natuurlijk wel zin want ze heeft mooie borsten. Maar is wel niet de magerste.
dus na 15min vroeg ze al om mij om te draaien. En begon te te teasen door tussen haar borsten piemel te doen en heletijd te doen alsof ze er aan ging likken.
ze vroeg dan ook of ik zeker niet meer geld bij had, maar zoals gezegd had ik dit niet bij. En stelde ze voor om gratis blowjob te doen als ik volgende keer meer mee pak dan.
zo gezegd zo gedaan pakte ze hem wel zeer goed in haar mond en vroeg of ik mocht klaarkomen in haar mond en had ze geen probleem mee.
nadien nog een douche en was ik al klaar. Op zich veel te snel want was maar goeie 40min binnen. Ze zei nog dat ze volgende keer op mij wil rijden maar twijfel nog aan volgende keer… want op zich betaalde ik voor uurtje en heeft ze op 40min op zich ook extra verdiend. Maar oké ja ik zie nog wel als ik nog eens in de buurt ben.
 
Nice, iets van kussen bij geweest? En zou je dit in een deftige review willen gieten? :)

Had ze ook gezegd hoeveel de full package extra zou kosten?
 
Kunnen jullie bevestigen dat de Mon/Biew tussen 30-35 jaar is, zoals aangegeven in onderstaande recensie? Knap gezicht? Ik zoek al een tijdje naar een goeie massage maar heb geen zin in een Thaise van 50 die zich voordoet als een dertigjarige ;)

Biew is inderdaad Mon, ondertussen 3x bij haar privé geweest.
Of ze tussen de 30-35 is, goh.. ik zou redelijk hard twijfelen want is ook goed bevriend met Bee (uit Spink, die nu ook privé doet en dat ik al gezien heb) en bij Bee staat er ook geen 3 voor. Soit, liegen over hun leeftijd doen ze toch altijd. Daarentegen, voor wat extra moneys ben je altijd welgekomen bij hen haha
 
Van Mon/Biew weet ik het niet zeker, maar het is zoals Matthiaske zegt, ze doen er graag een paar jaar af. Als je er 10 jaar bij doet bij wat ze zeggen, zit je niet ver van hun echte leeftijd. Maar wat maakt een cijfer of getal uit als ze er goed uitzien en je een goede service geven? Have fun!
 
Daar was op Hookers.nl een topic over met wisselende ervaringen.
Zelf reageerde ze ook in het subforum "dvp's aan het woord'. Er zat veel wijsheid in haar teksten. De teksten/reacties leken mij spontaan geschreven te zijn. Oprecht, door de ogen van een dvp.
Mij lijkt ze een ferme madam waar ik toch wel graag eens een massage van zou krijgen. Ik kruiste haar ooit in Leuven op de Bondgenotenlaan. Ik realiseerde het me te laat en ik kon niet op haar naam komen, anders had ik haar misschien aangesproken.
Buiten een sensuele massage met als afsluiter een handjob dacht ik dat ze geen seksuele diensten meer aanbood.
Misschien dat ik hier binnenkort mijn ervaring wel neerschrijf. ??
 
Daar was op Hookers.nl een topic over met wisselende ervaringen.
Zelf reageerde ze ook in het subforum "dvp's aan het woord'. Er zat veel wijsheid in haar teksten. De teksten/reacties leken mij spontaan geschreven te zijn. Oprecht, door de ogen van een dvp.
Mij lijkt ze een ferme madam waar ik toch wel graag eens een massage van zou krijgen. Ik kruiste haar ooit in Leuven op de Bondgenotenlaan. Ik realiseerde het me te laat en ik kon niet op haar naam komen, anders had ik haar misschien aangesproken.
Buiten een sensuele massage met als afsluiter een handjob dacht ik dat ze geen seksuele diensten meer aanbood.
Misschien dat ik hier binnenkort mijn ervaring wel neerschrijf. ??
Zou er toch ook is willen gaan voor massage met happy ending.
 
Heeft er iemand ervaring met De Belle Epoque in jabbeke ? Concept spreekt mij wel aan, maar ik vind er bar weinig over, behalve op de RL.
 
Zou er toch ook is willen gaan voor massage met happy ending.
Daar was op Hookers.nl een topic over met wisselende ervaringen.
Zelf reageerde ze ook in het subforum "dvp's aan het woord'. Er zat veel wijsheid in haar teksten. De teksten/reacties leken mij spontaan geschreven te zijn. Oprecht, door de ogen van een dvp.
Mij lijkt ze een ferme madam waar ik toch wel graag eens een massage van zou krijgen. Ik kruiste haar ooit in Leuven op de Bondgenotenlaan. Ik realiseerde het me te laat en ik kon niet op haar naam komen, anders had ik haar misschien aangesproken.
Buiten een sensuele massage met als afsluiter een handjob dacht ik dat ze geen seksuele diensten meer aanbood.
Misschien dat ik hier binnenkort mijn ervaring wel neerschrijf. ??
Ze geeft een goede massage (1ste ervaring), de 2de keer voor all in gegaan en dat was een serieuze tegenvaller maar dat kan aan mij liggen. Ze is in ieder geval heel direct in haar communicatie.
 
Heeft er iemand ervaring met De Belle Epoque in jabbeke ? Concept spreekt mij wel aan, maar ik vind er bar weinig over, behalve op de RL.
ben er vorig jaar eens geweest, de zondag geboekt en betaald voor een uur maar ben er 2u geweest, de dame zelf is een echte babbelaar, stopte bijna niet met praten over haar leven etc, lichaam was wel zeer mooi, je mocht overal aankomen en het intiem gedeelte was bij mij wel gewoon een handjob
 
Eén goede ervaring daar gehad met Fuen, de rest was maar echt matig of viel tegen.

Jammer dat Fuen terug in Thailand is, want dat was echt een toppertje. Helemaal zot maakt ze me altijd...
Zou ze echt terug zijn, nu de laatste maal dat ik haar in Zeebrugge ontmoet had zei ze dat ze niet gelukkig was. Jammer echt een tof meisje
 
Zijn er in belgie eigenlijk een goede penismassage te vinden ? Ik heb gegoogled op penis massage en ik krijg zeer weinig hits, maar wordt eerder aangeraden om te kijken naar 'tantra' massage of 'lingammassage'. Als je daarop klikt, dan kom je op een heleboel hoop newage 100% pure onzin teksten waar het totaal nie duidelijk is of het nu over ene penismassage gaat. Vaak zie ik dan oude dozen als masseues en zelfs mannelijke massage 'therapeuten.


Paar interessante hits die ik voor mezelf heb gevonden zijn deze:

https://www.tantrananda.be/ (joema is lelijk, maar anna lijkt interessant)

http://massage-tantra.be/ (waarom pagina int frans ?)
 
Zijn er in belgie eigenlijk een goede penismassage te vinden ? Ik heb gegoogled op penis massage en ik krijg zeer weinig hits, maar wordt eerder aangeraden om te kijken naar 'tantra' massage of 'lingammassage'. Als je daarop klikt, dan kom je op een heleboel hoop newage 100% pure onzin teksten waar het totaal nie duidelijk is of het nu over ene penismassage gaat. Vaak zie ik dan oude dozen als masseues en zelfs mannelijke massage 'therapeuten.


Paar interessante hits die ik voor mezelf heb gevonden zijn deze:

https://www.tantrananda.be/ (joema is lelijk, maar anna lijkt interessant)

http://massage-tantra.be/ (waarom pagina int frans ?)
Ann doet dit zeer goed
 
Toevallig iemand die ervaring heeft bij die jonge deerne?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan