Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of met deze Viola? Ze staat op RL onder de rubriek "massage" maar als ik naar de prestaties kijk zou het ook wel eens meer kunnen zijn ...

 
Ik doe nog eens een poging om een verdwenen masseuse te proberen localiseren.
Ze werkte laatst bij De Massagerie (Ijzerlaan) Antwerpen en heeft daar over een aantal jaren 2 namen gehad: eerst als Carolina en na een kleine pauze (aantal maanden) heette ze plots Carmen. Lolita lijfje met een stoere sleeve tattoo, neppe ballontieten recent geplaatst (heel geil op zo'n lolita lijfje) en super vriendelijk met top service (3 keer klaarkomen was geen probleem als je dat vroeg). Ze is geloof ik reeds meer dan een jaar plots verdwenen uit dat salon, en ze heeft in het Brusselse nog gewerkt ook, maar ik vind ze niet meer terug. Heeft iemand ze nog gekend en eventueel teruggevonden of ergens gespot? Worst case is natuurlijk dat ze definitief gestopt is...
 
iemand dit meisje al bezocht?
Ik ga deze week op prospectie en zoek een paar nieuwe adresjes ...

Neen, maar ik vermoed dat ze ook privé-ontvangst doet.

Ik heb enkele maanden geleden (eind december) dezelfde vraag gesteld over de volgende Kristina:
Jammer genoeg heb ik geen enkele reactie gekregen ... intussen werkt bovenstaande link niet meer maar is er een gelijkaardige nieuwe link:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-russian-girl.html

Volgens mij is het dezelfde dame ...
 
Iemand ervaring met deze schone?


Neen, maar in het topic "privé ontvangst Antwerpen" is een Alina besproken en die zag er volgens mij ongeveer hetzelfde uit.

Als ik me niet vergis waren de commentaren niet zo goed wat de prestaties betreft (misschien daarom ook de overschakeling naar enkel massage???) maar is het wel degelijk het meisje van op de foto's en is ze fysiek bijzonder knap. Ze zou eerder aan de stille, timide kant zijn ...
 
Wie heeft er ervaring met deze dame , en wat kan er ...... ??


Ik ben er is geweest, voor mij was het een tegenvaller.
Massage was eerder beetje gestreel en weinig olie die niet eens opgewarmd was.
Je mag ze wel overal aanraken dat is het enige pluspunt, wel vriendelijke dame dat wel, maar geen herhaling voor mij.
Geen intiem, hoeft ook niet als de massage goed wordt gegeven en erotisch opgebouwend is maar dat was hier niet het geval :confused:
Voor 180 eurootjes mag er best wat meer zijn :unsure:
 
Is er iemand hier al is geweest?

Als dit dezelfde Katie is die vroeger in Gent ontving, dan kan ik ze zeker aanbevelen. Ik ben er één keer geweest maar top-ervaring. Leuke, sympathieke dame die goede massages geeft met een zalig einde. Mits goede afspraken, veel mogelijk.
 
weet iemand een dame die goede prostaatmassage kan geven omgeving antwerpen.

Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ik heb al veel goede recensies gelezen over Agatha in Deurne.
Hoort dit niet in het SM draadje
 
Terug
Bovenaan Onderaan