Recensie Alice, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Passant

Wandelaar
36
13/03/23
29
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hey-guys-2814.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze stond al eventjes op mijn verlanglijst en zaterdagavond voor een half uur afgesproken. Ze ontvangt in Antwerpen in een appartementje in de buurt van de Turnhoutsebaan.
Jong, knap, lekker stuk(je), 19 jaar.
Het weer buiten op dat moment regenachtig, nat dus. In de buurt net een steekpartij gebeurd. Antwerpen, gezellige stad.
Haar appartement binnen droog, net zoals haar ontvangst.
30 minuten, 100 euro, pijpen zonder condoom en intiem met condoom.
Kleren gaan uit. Ik neem plaats in het midden van het bed. Ze begint meteen met pijpen. Pijpkunsten, een welverdiende 6/10. Niet bijzonder, niet slecht.

Ze stelde voor om de daad verder te zetten doggy style. Ik had echter enkele uren voordien lasagne gegeten en geen Pedigree Pal. Haar kontje deed het om de een of andere reden ook niet voor mij, dus ik werd snel terug slap.
Enkele minuten later stel ik missionaris voor. Ze draait zich op haar rug. Toen pas vielen mij haar, haast volmaakte borsten op. Niet te groot, niet te klein. Stevig, natuurlijk. Mooie, leuke, uitnodigende tepels waar ik aan begin te sabbelen.
Even opmerken want ik vergeet het bijna te melden. Bij doggy toen mijn jongeheer de eerste keer binnen ging in haar poesje dat het ons wat moeite kostte om hem er in te krijgen. Strak is het wel daar onderaan.
Nu terugkomend op missionaris. Ik heb de rest van de tijd haar enkel nog zo bereden. Die borsten in combinatie met dat jeugdige gezichtje van haar deed het voor mij.
Niet te vlug, niet te traag, naar omhoog en naar omlaag! Tekst uit een Samson en Gert nummer dat er perfect bij paste.
Ze kreunde. Of het echt of vals was durf ik nu geen uitspraak te doen.
Het poesje werd nat. Dat voelde of zag ik niet, ik rook het. Op de aangename manier.
Ik gaf op het laatste nog wat korte maar krachtige stoten en uiteindelijk het condoom vol.

Bon. Het was eens leuk, maar herhalingsgevaar? Enkel voor haar uiterlijk en strakheid zou ik terug gaan. Gewoon om eens te bonken. GFE moet je denk ik niet echt verwachten van haar. Zelfs al zou je haar voor een uur nemen, zal het nog standaard blijven voor haar.
Als je extra betaald kan je ook zonder condoom en CIM doen bij haar. Maar voor een eerste keer kies ik meestal de goedkope formule dus daar had ik niet voor gekozen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan