Recensie Alice, Den Haag, Geleenstraat 45 k1 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drben

Stamgast
Forumpionier
310
03/07/21
231
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bloedmooie Alice voormalig Maya uit het Schipperskwartier is alweer een tijdje neergestreken in Den Haag. Ik heb altijd veel lol met haar en zeker met dat geinige stemmetje van dr. Ze gaat altijd recht op haar doel af. Pijpen is goed en langdurig en lekker sloppy. Doggy tegen die heerlijke kont blijft mn favoriet met haar. Wassen doet ze uitgebreid naderhand.
Aanrader!
 
Ze is idd een toppertje. Vriendelijk, prachtig lichaam en de service is ook top. İk heb haar 1 keer bezocht. Ben toen voor het standaardpakket gegaan. Helaas heb ik haar daarna nooit aangetroffen. İk wil haar in de toekomst vaker bezoeken. Doet ze ook extra's zoals pzc en tz?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond ook bij Alice naar binnengewipt. Pijpen doet ze echt fantastisch en wel 10 minuten lang! Ik kon het lang volhouden door mijn vorige bezoekje. Zij on top was zalig en intussen van haar borsten kunnen genieten. Afgemaakt in doggy want daar heeft ze een heerlijke kont voor. Ze is wat aangekomen waardoor haar borsten groter zijn geworden en haar kont is nu nog groter haha! Was weer een geslaagd bezoekje?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alice bleek deze week weer terug van vakantie, dus haar weer eens bezocht. Alice staat er weer een aantal jaar op de Geleen en ik kom er graag. In het raam kan ze soms wat nors overkomen, maar dat hoef je in de kamer niet te verwachten. Een prachtige nette meid met humor en een leuke stem die doet wat je wil. Pijpt goed en is in doggy fantastisch. Herhalingsgevaar is groot.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren wezen wandelen, de zon scheen heerlijk maar dat was een misleiding. Eenmaal aan de wandel kreeg ik het aardig koud in die wind. Zoals andere medewandelaars op zoek gegaan naar een heerlijk bikinimeisje haha! Er was niet zo heel veel aanbod, dus voor Alice gegaan met haar verrukkelijke kont. Binnen haar gekeuvel zitten aanhoren over slechte biznizz. Afgesproken voor een bef + pzc voor 120 euries. Nou zij blij en ik (hoop) ook blij. Allebei een wasje gedaan en op bed plaatsgenomen. Haar flamoes was klaar om helemaal uitgelikt te worden. Het leek op een dichte oester na al het likwerk kwam de parel tevoorschijn 'een heerlijk nat kutje'. Ze kreunde lekker maar ik weet niet of het echt was. De sop natte kutje was wel een feit😉
Nu was de beurt aan Alice om mn snikkel te verwennen. Ze hapte hem zo naar binnen, oooh wat heerlijk! Het voelde zo warm aan🥵. Ze slurpte en smakte lekker door.. een genot om van weg te dromen haha!
Ik moest mij inhouden om niet klaar te komen, daar wordt zij niet blij van en ik wou haar nog lekker nemen. Cd ging erom en ik gleed zo in haar natte spleetje. Marco hield het niet langer vol en spoot zich helemaal leeg. Cd verwijderde zij, weer opfrissen en op weg naar thuisbasis.
 
Paar keer bij haar geweest. Voor 100 euro geeft ze een heerlijke prostaatmassage. Ze kan ook lekker kinky zijn. Laatste keer moest ik helaas na 10 min al klaarkomen. Sindsdien niet meer geweest.
 
Ik vind haar een van de knappere dames van de straat. Ze kijkt alleen wel heel chagrijnig en maakt weinig contact. Liep een paar keer langs in een poging contact te maken, maar voor haar waarschijnlijk iets te vaak want ze werd boos...
 
Ik vind haar een van de knappere dames van de straat. Ze kijkt alleen wel heel chagrijnig en maakt weinig contact. Liep een paar keer langs in een poging contact te maken, maar voor haar waarschijnlijk iets te vaak want ze werd boos...
herkenbaar. een maatje van mij die bij haar vaste klant was zag dat ook hoe boos ze werd toen ik langs liep. daarna ging hij vragen waarom. werd ze boos op hem….lekker doorlopen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alice stelt zelden tot nooit teleur en is altijd prettig gezelschap. Nooit écht top ook, maar gewoon goed en dienstverlening is altijd - hoewel uiteraard professioneel - dik in orde.

De laatste keer dat ik bij haar was, leek ze ook wel wat afgevallen. Stond haar goed !

Lekker pijpen zonder en dan 3 standjes om het af te ronden. Geloof dat ik al 3-4 jaar altijd hetzelfde doe en altijd in dezelfde volgorde 😃

Ik denk zó maar de volgende keer ook weer…..😉
 
Ik ben in de afgelopen jaren ook meerdere keren bij haar binnen gestapt.
In die jaren een haat-liefde verhouding met haar gehad.
In Antwerpen heb ik haar liggen neuken toen ze echt nog een hockey-meisje was. Ik weet nog dat ze de derde keer dat ik daar toen was plotseling zei dat ik moest komen. Toen heb ik echt flink door liggen duwen en dat kon ze prima hebben, maar die opmerking 'opschieten' hou ik niet zo van...

Toen jaren langs haar raampje voorbij gelopen tot ik haar plots in Den Haag zag. Bij gebrek aan beter ook daar toch maar weer een keer naar binnen gestapt. Ze herkende me nog. Allervriendelijkst en ik heb me door haar in Den Haag meerdere keren laten pijpen en berijden. Prima!

Maar toen kwam corona. Ze ging adverteren op Kinky en ik besloot bij haar thuis langs te gaan, vlakbij de Geleen. Dat was de beste ervaring ooit met haar, mogelijk omdat ik haar ook veel heb betaald...
Ze pijpte als een godin en liet zich rustig en teder pakken door me. Ik had haar nummer en heb toen corona voorbij was daar een aantal keer prima gebruik van gemaakt, ik mocht zelfs haar keeltje neuken op een bepaald moment.

Maar toen kreeg ze ineens een ander nummer, die heb ik nog een keer gevraagd toen ik haar weer zag staan in de Geleen. Maar deze kreeg ik niet, omdat mevrouw wilde dat ik binnen zou komen (terwijl ik net helemaal was leeggezogen door Elizabeth).. Sindsdien kijkt ze mee weer met die arrogante blik aan.

Denk niet meer dat ik er naar binnen ga, maar zeg nooit nooit heb ik inmiddels geleerd :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was na lange tijd weer eens in Den Haag en ipv voor mijn vaste topper Emma te gaan heb ik een risico genomen door eens een andere dame te proberen.
Alice! Betaal wel 50 euro meer voor een half uur met alle extra's die ik graag wil. Maargoed, toch doorgepakt.
Hier heb ik absoluut geen spijt van gehad, het half uur werd 45 minuten en het pijpen deed ze heerlijk!
Ze was lekker fris dus beffen geen probleem en ze kon het wel waarderen.
Mijn catalogus is weer wat uitgebreider. :)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nieuwsgierig geworden na de recensies. Deze geven een goed beeld. Wat afstandelijk tot mijdend bij het raam, eenmaal binnen erg warm en lief. Pijpt geweldig. Intiem vond ik wat minder, maar voldoende. Zou nog eens teruggaan voor het orale.
Groeten van de Buurman
 
Ik probwerde vanavond oogcpntsct mwt haar te maken. Ging wat moeilijk, maar uiteondelijk vroeg zij of ik binnen wilde komen. Ik zei misschien en vroeg of ze ook kuste. Ze reageerde heel verbaasd, op een manier alsof ik prettig gestoord was. En ze leek ook tegelijkertijd gevleid. Ze zei nee, maar deed dat op een aangename manier. Het lijkt mij dat ze inderdaad een super leuk karakter heeft, maar haar diensten sluiten helaas niet aan bij mijn wensen
 
Ook een paar keer bezocht. De ene keer was ze ontzettend aardig en dan weer afstandelijk. Wilde vandaag weer eens op visite en ineens was ze arrogant en mocht ik niet meer binnenkomen. Nogal erg wisslend het humeur van deze dame. Beetje jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan