Recensie Alice, Duisburg , Vulkanstraße 17/19 k1

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Gisteravond de Vulkaan toch niet ongepopt verlaten.
Na voor de zoveelste keer mijn vaccinatiebewijs te hebben getoond aan de security van het Vulkaanhaus nog maar eens een rond gemaakt in dit Laufhaus.
Direct bij de ingang liep ik de leuke Alice tegen het slanke lijfje. Opvallend sexy gekleed in zo'n blauw gekruist topje https://nl.shein.com/Solid-Tie-Back...tjNKWc84-TyGUzXS2GZXAwmRihQ_PgjhoCYFIQAvD_BwE. Schijnt tegenwoordig helemaal in te zijn. Ook in Amsterdam zag ik afgelopen zomer veel dames rondlopen met zo'n luchtig kleedje om de borsten.
Alice vertelde me van Italiaans/Griekse afkomst te zijn. Naja, zal wel. Ik denk toch eerder dat ze afkomstig is uit Albanië. Dat doet er ook niet toe. Als de service maar goed is.
En daarover kan ik niets negatiefs zeggen. Sterker nog, haar service is bovengemiddeld goed. Vooral als je een liefhebber bent van een sensuele sloppy blowjob ben je bij haar helemaal aan het goede adres. De 3 standjes waren ook heerlijk en Alice kreunde daarbij zachtjes. Veel beter dan dat overdreven gedoe dat sommige dames laten horen.
Alice heeft verder een prachtig figuurtje. Zeer mooie B cup borsten die mij qua vorm en schoonheid doen herinneren aan mijn alltime favourite dvp in Duisburg Rosalinda.
Verder, als ze haar knot haar los gooit blijkt ze over zeer lang haar te beschikken. Vind ik ook altijd zeer aantrekkelijk. Vrouwen met een kort kapsel dat gaat er bij mij niet in. Vrouwen horen gewoon lange haren te hebben vind ik.
Na de heerlijke seks volgde nog een fijn gesprekje. Ook Alice klaagt steen en been over het gebrek aan klandizie. Ze vertelde me ook dat je nu heel veel vaste gasten niet meer ziet op de Vulkaan. Zal er wel mee te maken hebben dat ze niet zijn gevaccineerd en als ongevaccineerde en niet geteste persoon wordt je de toegang tot de Vulkaan momenteel gewoon geweigerd. Ze vertelde ook dat alle dames die nu nog op de Vulkaan werkzaam zijn, tenminste die in het Vulkaanhaus en Eros 26, allemaal moeten zijn ingeënt of getest voordat ze aan het werk mogen. Dat zal ook de verklaring zijn dat de bezetting momenteel zo ontzettend laag is want veel dvp's zijn nog niet gevaccineerd en willen dat ook niet. Zij kiezen er dan vaak voor om privat te gaan werken.
Nee, over Alice heb ik helemaal niets te klagen. Een zeer vriendelijke, sexy en mooie dame die uitstekende service biedt. Een echte aanrader voor wie één deze dagen ondanks alles toch nog besluit om de Vulkaan te bezoeken.
 
@Pitje65 Gewoon QR code bij elk huis laten zien. Formulieren met contactdata zijn volgens mij afgeschaft, maar nooit ingevuld. Sommige huiseigenaren maakten de kachel er mee aan hoorde ik van de dames want die zitten ook niet op gedoe te wachten. Alles weer bijna normaal.
 
@Pitje65 Gewoon QR code bij elk huis laten zien. Formulieren met contactdata zijn volgens mij afgeschaft, maar nooit ingevuld. Sommige huiseigenaren maakten de kachel er mee aan hoorde ik van de dames want die zitten ook niet op gedoe te wachten. Alles weer bijna normaal.
Nou, ik kwam dinsdag dus mooi Eros 26 niet binnen toen ik aan die blockhead bij de deur mijn QR toonde.
Blockhead griste gewoon mijn mobiel uit mijn handen (zeer brutaal) en begon in die QR app te bladeren totdat hij bij de beginpagina kwam en zag dat ik mijn zaakjes wel degelijk dik voor elkaar had.
Daarna mocht ik doorlopen en kreeg direct te horen dat ik de uitgang achterin de hal kon nemen.
Binnen begon die gore vieze Nazli in Eros 26 naar me te schreeuwen dat ik mijn mondkap niet goed op m'n snoet had.
"mach deine Maske auf sonst ruf ich die Security". Even later kreeg haar overbuurvrouw er ook nog eentje van haar door de kloten omdat zij achterin haar kamer stond terwijl er een potentiële klant voor haar raam langs liep. Die Nazli "hey, komm am Venster, du hast Kunde".
Nou, als het zo moet. Ik sla Duisburg voorlopig wel even over en zoek mijn geluk in Amsterdam waar je overal vrij naar binnen mag en de dvp's veel vriendelijker en toegankelijker, maar bovenal, mooier zijn en betere service bieden. Dan maar een paar tientjes meer betalen. Dat heb ik er wel voor over!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan