Recensie Alice, Halle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
350
09/07/21
203
64
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/100-really-19.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal ga ik altijd naar vrouwen (vooral dan latinas) met valse borsten.
Omdat ik echt wel zin had en er niet veel goed aanbod was dan toch maar gekozen voor Alice.
Mijn verwachtingen waren niet zo hoog.
Ze deed de deur open en ik zag een verlegen meisje dan wel mooier is dan op de foto's wat ook niet veel gebeurt.
Spijtig genoeg spreekt ze enkel Portugees maar een geluk is er Google translate.
Ze is nog jong. ik schat ze begin de twintig en dat zie en voel je ook aan haar lichaam en lekker strak kutje.
Zoenen, vingeren, pijpen zonder condoom, doggy etc.
Goede ervaring die zeker een vervolg krijgt morgen al of overmorgen.
Ze wist mij te zeggen dat ze 5 weken blijft.
 
Het watermerk op de foto`s vermeldt een ander nummer dan de advertentie, zonder recensie zou ik die advertentie alleen daarvoor al geskipt hebben.

Doet ze actief / enthousiast mee? Zoenen zonder tong waarschijnlijk?
 
Het watermerk op de foto`s vermeldt een ander nummer dan de advertentie, zonder recensie zou ik die advertentie alleen daarvoor al geskipt hebben.

Doet ze actief / enthousiast mee? Zoenen zonder tong waarschijnlijk?

Zonder tong inderdaad
Actief/enthousiast in het begin niet (nogal verlegen) nadien kwam ze losser
 
Zonder tong inderdaad
Actief/enthousiast in het begin niet (nogal verlegen) nadien kwam ze losser
thx voor je reply! maar sorry, nog iets vergeten vragen: in haar profiel staat dat ze Frans en Portugees spreekt, in je review vermeld je enkel Portugees. Denk je dat ze geen Frans spreekt, of heb je het niet vermeld omdat je misschien zelf geen Frans spreekt en dat dus ook geen optie was voor jou?

Ze ziet er inderdaad wel uit zoals je ze beschrijft, voor mij komt ze over "als het buurmeisje" of "de babysit". Het soort meisje waar je graag ongemerkt wel eens naar kijkt, maar tegelijk in je achterhoofd speelt of dat wel door de beugel kan. Ik vermoed dat ik daar weinig moeite mee zou hebben als zij zelf initiatief zou nemen, maar als ze in het begin te verlegen is dan zou dat een gigantische turnoff kunnen zijn voor me...
 
thx voor je reply! maar sorry, nog iets vergeten vragen: in haar profiel staat dat ze Frans en Portugees spreekt, in je review vermeld je enkel Portugees. Denk je dat ze geen Frans spreekt, of heb je het niet vermeld omdat je misschien zelf geen Frans spreekt en dat dus ook geen optie was voor jou?

Ze ziet er inderdaad wel uit zoals je ze beschrijft, voor mij komt ze over "als het buurmeisje" of "de babysit". Het soort meisje waar je graag ongemerkt wel eens naar kijkt, maar tegelijk in je achterhoofd speelt of dat wel door de beugel kan. Ik vermoed dat ik daar weinig moeite mee zou hebben als zij zelf initiatief zou nemen, maar als ze in het begin te verlegen is dan zou dat een gigantische turnoff kunnen zijn voor me...

Ik spreek vloeiend Frans en zij niks
De persoon die op de whatsapp antwoordde sprak wel Frans
 
Ben er deze morgen bij geweest.
Mooi en zeer lief onschuldige meid.
Praten met haar is zeer moeilijk, volgens mij spreekt ze geen Frans of Engels.
Ze begeleidt je zelf wat je bij haar moet doen.
Ze heeft duidelijk graag dat je haar poesje streelt. Ze gebruikt ook dildo om haar zelf te plezieren.
Is echt een een lief natuurlijke meid met mooie borsten.
Pijpen heeft ze niet gedaan, hoefde ook niet voor mij.
Ik heb haar kunnen likken, tongzoenen deed ze ook.
Sex op zich was kort maar krachtig.
Nadien wel samen met haar poesje gestreeld.
 
Gisteren opnieuw bij geweest.
Ontvangt nu in een hotelkamer te Strombeek.
Echt een knappe meid. Zoals in eerdere recensies geschreven het type "babysit" waar iedereen wel is een geil droompje van heeft.
Super knap lichaam met leuke borstjes.
Speeltje werd terug bovengehaald waarmee ze zichzelf bevredigde.
Pijpen met condoom, lekker en geil zicht als ze bezig is.
Neuken weet ze wel hoe het juiste tempo te gebruiken. Lekker klaar gekomen.
Haar aandachtspunten die ze zelf aangeeft welke je niet uit het oog mag verliezen in haar klitje strelen en haar borsten mag je ok niet vergeten. Deze bied ze jou spontaan aan.😝
 
Gisteren opnieuw bij geweest.
Ontvangt nu in een hotelkamer te Strombeek.
Echt een knappe meid. Zoals in eerdere recensies geschreven het type "babysit" waar iedereen wel is een geil droompje van heeft.
Super knap lichaam met leuke borstjes.
Speeltje werd terug bovengehaald waarmee ze zichzelf bevredigde.
Pijpen met condoom, lekker en geil zicht als ze bezig is.
Neuken weet ze wel hoe het juiste tempo te gebruiken. Lekker klaar gekomen.
Haar aandachtspunten die ze zelf aangeeft welke je niet uit het oog mag verliezen in haar klitje strelen en haar borsten mag je ok niet vergeten. Deze bied ze jou spontaan aan.😝
Is het standaard pijpen met condoom? Want ik zoek vooral echte gfe(pzc, tongzoenen,dominant mogen zijn beffen,rimmen bij haar,anaal vingeren indien gewenst) Ik wil gerust een toegift doen maar niet op pzc. Dus indien ze dat wel doet is 80 euro redelijk goedkoop.
 
Is het standaard pijpen met condoom? Want ik zoek vooral echte gfe(pzc, tongzoenen,dominant mogen zijn beffen,rimmen bij haar,anaal vingeren indien gewenst) Ik wil gerust een toegift doen maar niet op pzc. Dus indien ze dat wel doet is 80 euro redelijk goedkoop.

Pzc doet ze wel al heb ik op de Waalse tegenhanger al gelezen dat ze het niet bij iedereen doet (vermoed naargelang de hygiëne)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan