Recensie Alice, House of Pleasure, Kinrooi 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hopu

Newbie
Forumpionier
5
02/07/21
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/530150-alice
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden een bezoekje gebracht aan Alice. Ik kon geen recensie vinden en de foto's zagen er wel aardig uit.
Helaas lijken de foto's niet van deze dame te zijn. Ze lijkt toch een stuk ouder dan op de foto's. Dan is dat opzich geen probleem, maar het lichaam is niet zo strak als ze je willen doen geloven.
Voor de rest wel een aardige dame die het je naar je zin wilt maken. Poesje is strakker dan ik verwacht had. Helaas mocht je dat dan weer niet aanraken. Pijpen was wel oké, maar ook niet bijzonder.

Ze zou nu voor een tijdje naar huis gaan en waarschijnlijk binnenkort wel weer terug komen. Wanneer wist ze nog niet.

Herhalingsgevaar bij mij niet. Ik houd er al niet van als de foto's niet overeen komen met de dame. Plaats dan de echte/ recente foto's, die onherkenbaar zijn. Jammer dat House of Pleasure dit doet of toestaat.
Tevens mogen ze de vloerkleden op de kamer ook wel eens schoonmaken daar, de 'vlekken' doen toch wel afbreuk aan de hygiëne en beleving.
 
Enige tijd geleden een bezoekje gebracht aan Alice. Ik kon geen recensie vinden en de foto's zagen er wel aardig uit.
Helaas lijken de foto's niet van deze dame te zijn. Ze lijkt toch een stuk ouder dan op de foto's. Dan is dat opzich geen probleem, maar het lichaam is niet zo strak als ze je willen doen geloven.
Voor de rest wel een aardige dame die het je naar je zin wilt maken. Poesje is strakker dan ik verwacht had. Helaas mocht je dat dan weer niet aanraken. Pijpen was wel oké, maar ook niet bijzonder.

Ze zou nu voor een tijdje naar huis gaan en waarschijnlijk binnenkort wel weer terug komen. Wanneer wist ze nog niet.

Herhalingsgevaar bij mij niet. Ik houd er al niet van als de foto's niet overeen komen met de dame. Plaats dan de echte/ recente foto's, die onherkenbaar zijn. Jammer dat House of Pleasure dit doet of toestaat.
Tevens mogen ze de vloerkleden op de kamer ook wel eens schoonmaken daar, de 'vlekken' doen toch wel afbreuk aan de hygiëne en beleving.
Komt wel vaker voor in dit huis dat de dame niet de dame is van de foto's op internet. Is mij daar ook al een paar keer overkomen . Niet elke keer, maar het gebeurt. Ze nemen foto's uit hun "archief " van een dame die er een beetje op lijkt en plaatsen die op internet. Stond vroeger ook op hookers te lezen van meedewandelaars die dit hadden meegemaakt.
 
Ik herinner me dat de foto's toch wel degelijk van haar zijn. Bewerkt, dat zeker (en ook zeer duidelijk te zien op de foto's) maar van echt bedrog is geen sprake.
Het is dan wel al twee jaar geleden dat ik ze de laatste keer zag en veel kan gebeurd zijn in die tijd. Toen zat ze iig nog strak in haar vel en gaf ik ze ook max 25 jaar.
 
Ik herinner me dat de foto's toch wel degelijk van haar zijn. Bewerkt, dat zeker (en ook zeer duidelijk te zien op de foto's) maar van echt bedrog is geen sprake.
Het is dan wel al twee jaar geleden dat ik ze de laatste keer zag en veel kan gebeurd zijn in die tijd. Toen zat ze iig nog strak in haar vel en gaf ik ze ook max 25 jaar.
Klopt helemaal, vermoedelijk heeft Hopu dan ook een andere dame ontmoet dan degene omschreven in z'n review?

Alice ook 1 keertje gedatet, gebrek aan zoenen en lafjes pijpen maakt het voor mij niet herhalingswaardig.
Mooie dame wel. ;)
 
Klopt helemaal, vermoedelijk heeft Hopu dan ook een andere dame ontmoet dan degene omschreven in z'n review?

Alice ook 1 keertje gedatet, gebrek aan zoenen en lafjes pijpen maakt het voor mij niet herhalingswaardig.
Mooie dame wel. ;)
Ik had haar de dag ervoor gereserveerd en ze zei zelf dat ze Alice heette. Ik vond haar uiterlijk en figuur totaal niet overeenkomen in ieder geval en had wat anders verwacht.

Hetgeen je zegt over het zoenen en pijpen, komt dan wel weer overeen.

Feit is in ieder geval, laat je niet zomaar leiden door de foto's, bij die zaak. Is het bedrog? Op zijn minst ernstige misleiding...
 
Ze wil zef pijpen met condoom ,maar toen ik aangaf dit niets te vinden deed ze het toch zonder. Al was het maar voor even. Voor mij is ze geen toppertje. Ik zal maar zeggen dat het leeftijd verschil te groot is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan