Recensie Alice, Jardins de Shalimar, Spy 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefan

Newbie
15
06/12/21
10
6
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.lesjardinsdeshalimar.be/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fantastische tantra massage genoten bij Alice. Topper die haar volledige lichaam gebruikt om je van kop tot teen te masseren. Na de massage nog even gepraat, ze neemt haar tijd en stelt je volledig op je gemak.
Geen intiem of pijpen. Voor de liefhebbers van liggen en genieten. Foto's laten heel wat aan de verbeelding over, ik was aangenaam verrast toen ik haar zag. Perfect lichaam en heel leuk en knap gezicht, dankzij een grote spiegel kan je visueel meegenieten van hoe ze in alle richtingen over je lijf kronkelt.
 
Mag je de dame aanraken?
Ik heb geen ervaring bij de bovenvermelde massages. Wel al eens een "tantra" massage gehad in Menen (atelier des reves). Daar een tantra massage rouge gehad. Bij de rouge massages mag je de dame aanraken. Het eerste deel van de massage besteed ze aandacht aan mij, halfweg ging ze zelf gaan liggen en mocht ik haar masseren, je mag ook de borsten, poep en vulva masseren, maar niet vingeren. Je moet dus uitwendig blijven. Ook zoenen is niet toegestaan.
het laatstr deel van de massage mocht ik terug gaan liggen en dan werkt ze toe naar een sensuele pennis massage tot je klaar komt (tenzij je het anders zou willen). Heel leuke ervaring, spijtig genoeg is regelmatig verloop. Ik had de beste massage van een Koreaanse die er helaas niet meer werkt. ( is al even geleden en weet haar naam niet meer)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan