- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Maar weer eens naar de Limburgse Wallen geweest in Maasbracht. Langs dezelfde baan zag ik Fazenda en Postillion nog opoen, dus het draait hier allemaal nog.
Binnen bleek het erg rustig te zijn. Tijdens het eerste rondje zag ik welgeteld één dame. Aantal gordijntjes waren dicht en aantal dames zaten buiten te roken. Toen de rooksters weer naar binnen gingen, kon ik kiezen uit drie dames.
Ik koos voor Alice, een Roemeense. Ze merkte op me nog nooit gezien te hebben bij de Wallen, zij is mij eigenlijk ook nooit opgevallen. Pijpen was alleen met regenjas. Toch maar gedaan, want ik stond op springen.
Ondanks het rubber toch een prima pijpbeurt, daarna lekker geneukt met Alice. Vriendelijke dame en goede service.
Binnen bleek het erg rustig te zijn. Tijdens het eerste rondje zag ik welgeteld één dame. Aantal gordijntjes waren dicht en aantal dames zaten buiten te roken. Toen de rooksters weer naar binnen gingen, kon ik kiezen uit drie dames.
Ik koos voor Alice, een Roemeense. Ze merkte op me nog nooit gezien te hebben bij de Wallen, zij is mij eigenlijk ook nooit opgevallen. Pijpen was alleen met regenjas. Toch maar gedaan, want ik stond op springen.
Ondanks het rubber toch een prima pijpbeurt, daarna lekker geneukt met Alice. Vriendelijke dame en goede service.