Recensie Alice, Multimassage, Haarlem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robs

Wandelaar
32
24/10/22
38
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://multimassage.nl/girls/alicia/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Van de week de wandelschoenen maar eens aangetrokken naar Haarlem. Eerst gevraagd wie er beschikbaar was en op basis van de foto's gekozen voor Alice, die ook Alicia wordt genoemd. Alice komt uit Roemenië en spreekt redelijk Engels. Ze leek mij ongeveer 5 jaar ouder dan op de website staat vermeld. Qua lichaamsbouw gelijk aan de foto's, echter de haarkleur was donkerder. De vraag over extra's kwam gelijk en ze gaf aan dat pzc 50 euro was. Ik zei dat ik het eerst even wilde aankijken en kreeg daar geen spijt van.

Na een langdurige massage waar geen enkel erotisch gedeelte bij zat ging er direct een condoom om mijn vriend. Het pijpen wat daarop volgde was okay, maar niet heel bijzonder. Ik besloot dan ook de 50 euris in mijn zak te houden. Op mijn poging om haar te vingeren of te beffen antwoordde ze dat dat ook extra was. 2 standjes verder was het alweer bijna tijd en doggy was de slotfase. Toegegeven, erg strak, wat je verwacht van iemand op deze leeftijd.

al met al geen herhalingsgevaar. Alice werkt haar programma af, zonder enige warmte en besteed minstens de helft van de tijd aan een slechte massage, waardoor het een duur avontuur wordt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.507
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan