Recensie Alice (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 36 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

d4pleasure

Newbie
Forumpionier
9
01/07/21
6
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al 2x bij deze mooie roemeense geweest. Mooi sportief lijfje met kleine borstjes..heel vriendelijk, praat redelijk goed engels. Pijpt lekker diep..verschillende keren moeten afremmen anders was het condoompje al vol. Lekker 69 gedaan, daarna verschillende standjes. Doet lekker mee, komt alleen een beetje gehaast over maar een correcte service naar mijn mening. Wss ga ik nog wel eens terug. Beide keren op een zaterdagochtend/middag geweest.
 
Gisteren bij Alicia geweest.
Deed flink haar best bij het pijpen.
Ik weet niet hoe het komt, maar bij de mvp krijg ik 'm moeilijk rechtop. Een condoom helpt daarbij ook niet echt.
Toen stelde ze pzc voor. Ze ging lekker diep en binnen de kortste keren was ik klaar. Ze liet mij heel mijn lading in haar keel spuiten en was niet gehaast om uit te spuwen toen ik klaar was.
Binnenkort misschien nog eens proberen.
 
Al 2x bij deze mooie roemeense geweest. Mooi sportief lijfje met kleine borstjes..heel vriendelijk, praat redelijk goed engels. Pijpt lekker diep..verschillende keren moeten afremmen anders was het condoompje al vol. Lekker 69 gedaan, daarna verschillende standjes. Doet lekker mee, komt alleen een beetje gehaast over maar een correcte service naar mijn mening. Wss ga ik nog wel eens terug. Beide keren op een zaterdagochtend/middag geweest.
Nice
 
Alice bezoek ik regelmatig nu .En is ook 1 van mijn top dames ondertussen . Ze voelt precies aan wat ik lekker vind , en ze zoent ook met mij.
Vanmiddag nog lekker hondje -stijl gedaan.
Enige nadeel ze zit zo dicht bij haar vriendin Nicole , ze zien mij bij elkaar binnengaan.
Vandaag geen punt , want Nicole was er niet.
Want Nicole is ook zo goed.
 
Gisteren bij Alicia geweest.
Deed flink haar best bij het pijpen.
Ik weet niet hoe het komt, maar bij de mvp krijg ik 'm moeilijk rechtop. Een condoom helpt daarbij ook niet echt.
Toen stelde ze pzc voor. Ze ging lekker diep en binnen de kortste keren was ik klaar. Ze liet mij heel mijn lading in haar keel spuiten en was niet gehaast om uit te spuwen toen ik klaar was.
Binnenkort misschien nog eens proberen.
Heb je voor pzc iets extra moeten betalen?
 
Alice is een van de beste van het SKW. Of je moet bijbetalen voor PZC , tja voor jou een vraag voor mij een weet.
Wat een nuttige bijdrage....

Was een terechte vraag van een medewandelaar en eenvoudig te beantwoorden.

Misschien reageer jij zo omdat je je om de een of andere reden speciaal wil voelen, maar voor Alice ben jij een bron van inkomsten, meer niet. AL geloof ik wel dat jij dat nog niet doorhebt.
 
nee hoor. Wij zijn niet meer als een portemonnee voor de dames.
Gelukkig maar.
Maar denk je dat dames bij iedere klant zelfde beleid hebben ?
Je kan daar geen standaard antwoord opgeven.
Succes met vragen aan Alice vriend.
En ga een ander de les lezen
 
Wat een nuttige bijdrage....

Was een terechte vraag van een medewandelaar en eenvoudig te beantwoorden.

Misschien reageer jij zo omdat je je om de een of andere reden speciaal wil voelen, maar voor Alice ben jij een bron van inkomsten, meer niet. AL geloof ik wel dat jij dat nog niet doorhebt.
Hahah gek he dat sommige wandelaars denken dat ze speciaal zijn xD
 
Andere mannen vertellen hier niets over hun date met Alice dus worden we ook niet wijzer van.
Maar ik ben niet speciaal voor Alice hoor en Alice niet speciaal voor mij, ik zeg alleen dat ze beste service geeft.
Vraag het maar aan@Janus die weet alles hier.
 
Andere mannen vertellen hier niets over hun date met Alice dus worden we ook niet wijzer van.
Maar ik ben niet speciaal voor Alice hoor en Alice niet speciaal voor mij, ik zeg alleen dat ze beste service geeft.
Vraag het maar aan@Janus die weet alles hier.
Ik ken Alice van zien. Ze is echter niet echt mijn type, en ik heb haar dan ook nog nooit bezocht. Ik kan dus niet over haar service oordelen. Mijn gevoel zegt me echter dat ik bij haar niet de service krijg die ik gewend ben, dat gevoel kan echter wel verkeerd zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vaker bij deze dame geweest maar vind nergens een Recensie, beetje verlegen maar eenmaal op de kamer komt ze helemaal los.
Na hat wasje begint ze lekker diep te pijpen houd ze wel van, ze heeft het handje weg om je ballen lekker mee te nemen voor de liefhebbers. ze houd van verschillende standjes en komt zelf ook als je haar wat voorzichtig behandeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan