• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Alice, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EXYMANNEN

Wandelaar
62
07/02/26
37
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3590382-alice
Totale kosten (in euro)
200
Deze Chinese dame was twee dagen geleden in Rotterdam aangekomen. Ze is rond de 35, maar ziet er jonger uit. Bij aankomst op de kamer gaf ze me een uitgebreide tongzoen, waarna ik kon douchen. Daarna begon ze me oraal te bevredigen zonder condoom, en ik kon vragen om onbeschermde seks. Het was een geweldige ervaring en ik ga zeker nog een keer terug.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3590382-alice#overview
Vandaag heb ik, vanwege de eerdere goede beoordeling op deze website, Alice bezocht. Ze is ouder en wat dikker dan op de foto 's, maar zeker niet ouder dan 35 jaar. Fraai normaal figuur, waarbij alles nog strak staat. Ze is heel vriendelijk en probeert een prettige sfeer te creëren. Ze had leuke muziek aan staan.
Ik kon uitgebreid douchen en nadien kreeg nog een poetsbeurt met vochtige doekjes. De hygiëne kan niet beter.
Ze is duidelijk zeer ervaren, enthousiast en zit boordevol energie. Pijpen, beffen, feitelijk alles deed ze enthousiast en vol overgave. Het nadeel daarvan is, dat je (althans ik) eerder dan gepland over het hoogtepunt heen bent. Na een korte pauze en een drankje mocht ik nog voor een 2e ronde, maar de 1e ronde had zijn werk al te goed gedaan. Daarom maar gekozen voor een massage. Ik kreeg een fantastische professionele massage, waar sommige massagesalons nog wat van kunnen leren.
Kortom, een Chinese DVP van de A-klasse

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Ik ben er ook geweest.......tjonge wat een leuk meisje.
Soms loop ik op straat en zie ik een vrouw....en dan denk ik 'als ik elke avond daarnaartoe thuis moet komen slaap ik.liever onder een brug". Deze dame zou ik dolgraag iedere avond na een dag hard werk zien......mooi gezicht, leuke lach, superprettig karakter.
Pijpen was zo zo omdat ik wel wat tanden voelde en daaronder erg gevoelig ben.
de rest heel goed....mooie borsten, buik laat zien dat ze moeder is en ze is niet super fijn gebouwd......maar super prettig karakter en dat gezicht zou ik uren naar kunnen staren

Laatst bewerkt:
knap van je 😂 ze vertelde mij augustus maar haar meerdere malen gevraagd welke dag maar dat begreep ze niet😂
.
Alice gebruikt de advertentie van vivian......om de een of andere vage reden .....maar als je schrijft krijg je een mooie foto van alice.....ja de laatste keer dat ik vivian bezocht zat ze in dezelfde kamer als waar alice nu zit.....met al die chinesen die daar heb geneukt moet ik onderhand een sleutel krijgen

Laatst bewerkt:
Ik was ook in de war, omdat Vivian in september terug naar Nederland zou gaan, maar haar advertentie staat vandaag nog online. Nu begrijp ik dat de planner Vivians advertentie op Kinky heeft gebruikt.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Ik heb Alice gisteren weer bezocht. Het leek erop dat ze vorige week erg druk was, gelukkig had ik eindelijk een afspraak. Ze was nog steeds erg betrokken en verleende goede service. Ze vertelde me dat ze ongeveer een week na 5 augustus zou vertrekken.

Terug
Bovenaan Onderaan