Recensie Alice, Ruysdaelkade 127L 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
27/10/23
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow, wat een beleving is deze dame!

Een tijdje geleden liep ik op de Ruysdaelkade. Ik heb wel ervaringen op andere plaatsen (Antwerpen, Duisburg, Wallen) alsook een aantal privé huizen, maar dit was de eerste keer dat ik hier wandelde.

Na een aantal keer heen en weer vond ik Alice het meest tot mijn verbeelding spreken en ik ging gezellig naar binnen. Ondanks mijn gezonde spanning wist Alice me heel goed op m'n gemak te laten voelen en begonnen we al snel aan de actie. Ze ging lekker op haar knieën op bed zitten zodat ze mij kon pijpen terwijl ik voor het bed stond. Op die manier kon ik heerlijk naar haar kontje kijken in de spiegel en er ook goed aanzitten.

Nadat ik goed opgewarmd was hebben we diverse standjes op het bed gedaan en omdat de klik er was wilde ze ook tongzoenen, wat het geheel nog geiler maakte. Richting het hoogtepunt vroeg ze me wat ik nog meer geil zou vinden en zo gebeurde het dat ik op de stoel zat terwijl ze mij heerlijk pijpte op haar knieën voor me. Ze wist ook precies hoe ze lekker aan m'n ballen moest zuigen om mijn confettikanon maximaal op te laden.

Op het einde ben ik dan ook helemaal leeggespoten over haar ontzettend geile borsten! Ik voelde geen enkel moment dat er op de klok werd gekeken en ik ben best een tijd binnen geweest. Naderhand ook nog gezellig even gekletst waarin Alice echt een super lief karakter liet zien. Ze heeft geen enkel moment meer gevraagd dan de basisprijs van 50 euro, dus heb haar nog een fooi gegeven.

Wat een vrouw, herhalingsgevaar is 100%
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan