Recensie Alice, Sint-Niklaas, Brugge, Leuven, Mechelen, Hasselt, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirkdg

Wandelaar
40
15/02/22
25
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/only-sms-please.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb reeds vele malen afgesproken met "Alice". Vroeger "Olesya". Ontvangt in verschillende steden telkens op hotel.
Telkens zeer goede date mee gehad: Dame doet haar best. Tong-zoenen is zeer goed. Ik weet wel niet of ze dit bij iedereen zal doen: Hygiëne moet goed zijn.
Je mag de dame overal aanraken als je voorzichtig bent en haar geen pijn doet, doet ze over niets moeilijk. Dame heeft een zeer mooi atletisch figuur. Zeer kleine borsten.
Dame maakt het uur vol. Telkens zeer goede date mee gehad. => Aanrader.
Als deze dame in het land is, ga ik er telkens regelmatig heen. Dit is mijn vast adres als dame in het land is.
 
Echte leeftijd is denk ik 25 à 26 jaar. 24 Jaar was 1 a 2 jaar geleden.
Nu is puur natuur. In het verleden was geschoren. Dit wisselt.
Ja, foto's van haar lichaam kloppen. De blauw-achtige tinten in haar haar heb ik nog niet gezien, maar de foto's van haar lichaam kloppen: Als je kiest op basis van de foto's zal je niet ontgoocheld zijn.
Wel nog aan toevoegen: Moeilijker te boeken dame. Durft tijdstip op het laatste moment de afspraak wel eens te verleggen of te annuleren. Doet soms advertentie weg bij te veel interesse. Beperkt aantal afspraken per dag.
Vermoedelijk heeft zij een aantal vaste klanten. (Voor of na kom ik soms dezelfde mannen tegen!)
 
Echte leeftijd is denk ik 25 à 26 jaar. 24 Jaar was 1 a 2 jaar geleden.
Nu is puur natuur. In het verleden was geschoren. Dit wisselt.
Ja, foto's van haar lichaam kloppen. De blauw-achtige tinten in haar haar heb ik nog niet gezien, maar de foto's van haar lichaam kloppen: Als je kiest op basis van de foto's zal je niet ontgoocheld zijn.
Wel nog aan toevoegen: Moeilijker te boeken dame. Durft tijdstip op het laatste moment de afspraak wel eens te verleggen of te annuleren. Doet soms advertentie weg bij te veel interesse. Beperkt aantal afspraken per dag.
Vermoedelijk heeft zij een aantal vaste klanten. (Voor of na kom ik soms dezelfde mannen tegen!)
Ik kan bevestigen dat ze inderdaad op de laatste moment durft te annuleren. Bij mij was dit 1 uur voor de afspraak. Een tweede poging hoefde niet meer voor mij. Dus geen ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan