Recensie Alicia, Bella Donna, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.718
02/07/21
7.091
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6982567-privehuis-bella-donna
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een teleurstelling in de buurt (dame van thuisontvang was totaal het tegenover gestelde van de dame in de advertentie, dus een geval van fraude), waar ik onverrichter zaken weer vertrokken was, spontaan dit huis in gelopen. Twee leuke dames waren aanwezig, ik heb voor de donkere Alicia gekozen. Dat heeft mij geen windeieren gelegd en was een verademing na de frustratie. Heel leuke, lieve jonge dame van medio 20. Helaas kosten bv. TZ en beffen in dit huis extra. Maar Alicia maakt geen haast, in tegendeel, zij doet haar best om mij niet te vroeg laten komen en om samen te genieten. Als je de juiste stemming weet op te wekken en de juiste golflengte weet te raken, kan zij ook lekker genieten. Zij houd van softsex, dus is niet in voor spanken of nog hardere acties. Zij heeft wel tepelpiercings in beide tepels. Daar moet je dus vorzichtig mee omgaan, maar zij is niet de type die jou er van begin af aan niet toelaat om er bv. aan te zuigen.
Verrassend geslaagde ontmoeting met de leuke dame!
Ik hoop haar nog vaker te kunnen ontmoeten. Helaas heeft zij nu geen vaste werkdagen, wat het moeilijker maakt om haar te ontmoeten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan