Recensie Alicia, Fleur Privé 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Escoffier

Wandelaar
Forumpionier
93
04/07/21
5.613
14
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/alicia/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Laatst bij deze dame geweest. Op het oog een mooie dame. Ze is mooi slank, heeft een mooi gezicht. Haar borsten hebben hulp gehad en dat is niet helemaal naar mijn smaak.

Het intieme gedeelte viel mij erg tegen. Ze is erg afstandelijk, stil en wat terughoudend. Als extra PZC (+40) genomen.
Ze begon eigenlijk gelijk met pijpen. En dat was zo ongeveer ook de slechtste pijpbeurt van de afgelopen jaren. Een beetje met het hoofd heen en weer, amper tong gebruik en af en toe een lik met veel speeksel.
Omdat ik toch de tijd moest zien door te komen, heb ik haar maar door laten gaan. Na van loop van tijd vroeg ze of ze erop mocht gaan zitten. Zo gezegd zo gedaan en ongeveer 3 minuten bewegingen gemaakt die op neuken leken. Daarna omgedraaid zodat ik haar kon neuken. Helaas geen interactie met deze dame, ze keek me niet aan en draaide haar hoofd weg. Daarom maar gedacht aan een leuke ervaring uit het verleden en zo mezelf al neukend naar een hoogtepunt gebracht.

Nee, dit was niks. Ik ben geen Matt Damon, maar zo afstandelijk heb ik het niet vaak meegemaakt. Zou ze het ook zo met haar vriendje doen, dacht ik? De stakker.

U begrijpt, geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan