Recensie Alicia, Gangelt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Schorpio76

Stamgast
916
29/08/22
1.055
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/brunssum/500776-alicia
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gister voor het eerst sinds lange tijd een dame privé bezocht.

Alicia in Gangelt (net over de grens bij Sittard) trok geruime tijd mijn aandacht. Ze adverteert op Kinky, maar ook op diverse duitse websites zoals Kaufmich of Erobella.

De afspraak over de App was snel gemaakt en kreeg het adres. Eenmaal aangekomen opende een vriendelijke vrouw de deur. Gezien haar leeftijd zit ze nog altijd strak in haar vel, heeft een lekkere kont en dito borsten (cup D en naturel) Ze was spontaan, beetje kletsen en hebben een heerlijk uurtje gehad. Een echte GFE, beetje zoenen (wat niet standaard is) elkaar betasten, vingeren, pijpen en in missio afgemaakt. Het uurtje vloog voorbij. Zowel voor als na de date mijzelf kunnen opfrissen en met een lach op mijn gezicht naar huis vertrokken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/500776-alicia-45-prive
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alicia is een lekkere geile dame. Ik ben hier een tijd geleden een keer geweest.
Ze heeft een lekker vol lijf en is klein van stuk. Daar hou ik wel van. Pijpen doet ze heerlijk en ze heeft een lekker vingerkutje ;)
Helaas kust ze niet en daarvoor geen herhaling voor mij.
 
Heb haar ooit (paar jaar geleden) gecontacteerd omdat haar diensten mij wel aanspreken en het relatief dichtbij is maar ver genoeg om discreet heen te gaan.
Het contact was niet overweldigend (zelfs een beetje bot) op basis daarvan heb ik besloten niet te gaan.
Soms valt haar profiel mij nog wel eens op maar tot op heden geen spijt gehad of nieuwe pogingen gedaan.
 
Dat botte kan ik beamen. Vraag je beleefd een foto van haar voeten en krijg je een snedige opmerking.
Na een volgend bericht geblokkeerd.

Blijkbaar heeft ze liever dat je erheen gaat en je dan terug omdraait als 't tegenvalt 🤷🏻
Heb haar ooit (paar jaar geleden) gecontacteerd omdat haar diensten mij wel aanspreken en het relatief dichtbij is maar ver genoeg om discreet heen te gaan.
Het contact was niet overweldigend (zelfs een beetje bot) op basis daarvan heb ik besloten niet te gaan.
Soms valt haar profiel mij nog wel eens op maar tot op heden geen spijt gehad of nieuwe pogingen gedaan.
 
Tegen beter weten in nog een keer telefonisch contact gezocht omdat ik toch in de buurt moest zijn. Bij de vraag of de camera mee mocht, werd gelijk de hoorn opgelegd. Wat een asociaal wijf :lol:
 
Terug
Bovenaan Onderaan