Recensie Alicia (GR), Villa Tinto 13 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rho

Wandelaar
33
12/03/22
46
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alicia, blijkbaar val ik op vrouwen met deze naam. Slanke, grote dame uit Griekenland. Echt een een heel mooi lichaam: buik , kont, benen, borstjes. Echt een hele leuke, aardige vrouw. Locatie kan ook 13,15 of zelfs 16 zijn. Ik denk echter 14. Naam kan ook iets anders zijn; Alicia, Alessia
 
Alicia, blijkbaar val ik op vrouwen met deze naam. Slanke, grote dame uit Griekenland. Echt een een heel mooi lichaam: buik , kont, benen, borstjes. Echt een hele leuke, aardige vrouw. Locatie kan ook 13,15 of zelfs 16 zijn. Ik denk echter 14. Naam kan ook iets anders zijn; Alicia, Alessia
45 min. voor 50€ ?
 
Recensie geeft aan avond/nacht. Kan het zijn dat ze dubbele shifts doet. Ik zie overdag op VT 13 altijd een lange dame die altijd naar me lacht en zwaait om me binnen te lokken.
 
VT 14 idd....gisteren rond 15 uur bijgeweest. Vooral het eerst uitgebreid strelen van mijn lid alvorens het condoom met de mond aan te brengen is héél ok, net als haar pijpkunsten.....het intieme vond ik wat minder, net alsof ik mijn lid er in geen enkele positie volledig mocht/kon induwen... erectie verzwakte daardoor en voor het kalf verdronken was, mocht ik me zc aftrekken op haar buik...maar haar gezicht verried beetje walging...en borsten bieden minder fraai zicht als ze neerligt...de kleine peertjes worden dan theezakjes...😁...mijn ervaring bezorgde me uiteindelijk een bevredigend orgasme ....niet meer maar zeker niet minder ..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame is vriendelijk en neemt ruim de tijd voor je. Wast zich uitgebreid voor de daad en de hygiëne is top. Toch al even niet meer geweest omdat ik op het moment nogal naar een andere dame trek. Het wordt weer eens tijd haar een bezoek te brengen want je krijgt absoluut waar voor je geld bij deze lieverd. Voor 100,- geen haast en zeker 30-40 minuten binnen zonder dat je het gevoel krijgt dat ze je weg wil hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan