Recensie Alicia/Isamar, Vlissingen (voorheen Hoorn, Almere, Tiel, Middelburg, Haarlem) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

randomthrowaway564

Vaste klant
118
26/08/21
91
24
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/woerden/5875331-anyi
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame paar maanden geleden bezocht toen ze nog in Vianen onder een andere naam ontving.

Appcontact
Werkt via een planner. De dame zelf kan op zich wel redelijk Engels.

Uiterlijk
Mooie verschijning en een erg mooi gezicht. Zoals bijna alle latina's in dit vak, veel cosmetische hulp voor het lichaam en in het echt natuurlijk minder glamour dan de foto's.

De date zelf
De date begon een beetje hobbelig. Ik wilde eigenlijk voor een vluggertje gaan voor 60e, zoals op haar profiel staat. Begon ze me toch een potje boos te worden en belde gelijk haar planner om die optie van haar profiel te halen. De dame verontschuldigde zich na afloop van het telefoongesprek en vond het ook niet erg dat ik niet genoeg geld bij me had voor het half uur tarief(normaal neem ik altijd wel meer mee maar nu dus niet).

Ik snap haar perikel maar ik werd er in ieder geval niet echt warm van. De seks en het pijpen waren vrij routinematig. Niet echt interessant, maar verhielp de geilheid wel.

Conclusie
Mooie dame. De drama met haar planner hebben niet echt invloed op mijn eindoordeel. De seks was gewoon niet echt memorabel dus voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan